Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine schreef:er zijn inderdaad genoeg redenen om aan te nemen dat dit opgezet spel was tussen Luc en Marie, en dat hij dus niet dood is, maar het was wel een echte fles die hij op zijn hoofd gesmakt kreeg, dat moet toch ook wel fameus aankomen!
was het wel een echte fles ? Hij ging nogal erg makkelijk in duizenden gruizementen. Allez, doet me denken aan die suikerglas die ze gebruiken bij films enzo.
Trouwens, waarom stond er eigenlijk een fles champagne klaar ?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
satine schreef:er zijn inderdaad genoeg redenen om aan te nemen dat dit opgezet spel was tussen Luc en Marie, en dat hij dus niet dood is, maar het was wel een echte fles die hij op zijn hoofd gesmakt kreeg, dat moet toch ook wel fameus aankomen!
was het wel een echte fles ? Hij ging nogal erg makkelijk in duizenden gruizementen. Allez, doet me denken aan die suikerglas die ze gebruiken bij films enzo.
Natuurlijk is't een suikerfles! Ze gaan toch nooit een echte fles op iemands hoofd slaan.
just_me schreef:
Natuurlijk is't een suikerfles! Ze gaan toch nooit een echte fles op iemands hoofd slaan.
ja uiteraard, maar was het in het verhaal ook suikerglas ?
Marie had de boodschappen bij, dus ze kan daar een suikeren fles binnengesmokkeld hebben, maar er zat wel witte wijn in, weet niet of dat kan bij dat soort dingen
frank schreef:Maar als het een samenspannen zou zijn tss Luc en Marie, wat zou dan de bedoeling zijn ? Om Leontien terug in een inrichting te krijgen ?
ik denk dat het alleen maar om Lowieke te doen is - als Leontien denkt dat Luc dood is, heeft hij misschien meer kans om Lowieke alsnog te ontvoeren?
en Marie zal dan wellicht haar beloning krijgen in de vorm van aandelen of inspraak, veronderstel ik.
Luc dood, dat zou wel dé verrassing zijn! We hebben niks gehoord over een mogelijk vertrek van de acteur dus ik denk dat hij niet dood is...
Twas wel spannend natuurlijk gisteren
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Net als Frank heeft Luc mss ergens een dubbelganger rondlopen. Manfred deed toen van alles en Frank kreeg de schuld. Nu is het de agressieve dubbelganger van Luc die Leontien en Marie teistert en hebben ze hem gedood. Ze begraven 'Luc', maar de echte Luc blijkt nog te leven en gevangen gehouden te worden door zijn dubbelganger. Luc kan na enige tijd ontsnappen en vanaf dan ziet Leontien hem overal opduiken en wordt ze weer zot tot ze in de instelling beland wat meteen exit Leontien is...
Hihi... mensen dit is gewoon een fantasietje van mij hé! Voor het geval men hier aan moest twijfelen
Ik denk dat Luc niet dood is. Hoe onwaarschijnlijk het ook allemaal is.
Ik blijf Marie verdacht vinden. Ze wordt hysterisch als iemand Luc bij de politie wil aangeven. Verkrachting en mishandeling is toch niet niks. En ik vraag me nog steeds af: waarom komt ze iedere keer bij Leontien thuis?
Is ze alleen maar bevriend geworden met Leontien omdat ze allebei mishandeld worden door Luc? Ze haatte haar toch.
Hoe verbeten Leontien ook is, ze is toch ook nogal goed gelovig. Als er nou een persoon is aan wie ze haar plannen niet moest vertellen, was het Marie wel. Maar dat heeft ze niet door.
Volgens mij zit de zaak zo in elkaar.
Marie en Luc spelen onder een hoedje. Alles wordt in scene gezet. De "moord" op luc is volgens mij helemaal opgezet spel.
de fles waarmee Marie neersloeg. Die had ze zelf meegebracht.
Marie bleef uitzonderlijk kalm en kwam meteen met het idee om Luc te begraven. marie was alleen aan het graven toen Leontien moest overgeven. Toen leontien terugwas was de put al bijna dichtgevuld. Luc had dus even de tijd om uit de put te kruipen en zich te verstoppen.
Volgens mij spelen luc en Marie een spelleke met Leontien met de bedoeling dat Leontien helemaal zou beginnen flippen en terug in de psychiatrie zou belanden. Zo heeft Luc Lowieke en heeft Marie haar kind: Marie disign. Iedereen blij dus.
en ik zou er dan ook niet van verschieten als leontien zelfmoord pleegt en haar kind met zich meeneemt. ik heb ergens gelezen dat Leontien er op een dramatische manier uit gaat
Maar dit zijn natuurlijk alleen maar gissingen hé
Marie kan goed acteren seg, zo 'echt' wenen... ik zou ze nog bijna gaan geloven
Maar door Luc nog altijd met naam enal in de generiek te zetten, willen de makers precies dat de kijker al weet dat Luc niet dood is.
En ze lieten ook duidelijk de nummerplaat zien dus nu weet iedereen het toch; nu Leontien nog
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...