Idd, ik vraag me af wie er dood ging in de flashforward.frank schreef:wow, wel een heel bijzonder einde met een flash-back die een flash-forward blijkt te zijn.
Lost
-
.Arno
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
Mieke
- Poster rang 4

dat wist ik alfrank schreef:wow, wel een heel bijzonder einde met een flash-back die een flash-forward blijkt te zijn.
Maar desondanks een heel spannend einde! Desmond en Penny
Maar als het flashforwards zijn, waarom sprak Jack dan over zijn vader alsof hij nog leefde? Of is dit gewoon omdat ie zot geworden is
En wie zou de dode in de toekomst zijn hè...
Eigenlijk wel dom van de makers om op voorhand te zeggen dat er 6 seizoenen zullen zijn. Men wist zo dat ze niet gered zouden worden omdat er nog 3 seizoenen volgen...
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
.Arno
- Nog geen rang
- Contacteer:
Hij gebruikt zijn (dode) vader nog als excuus, voor bv. medicijnen te krijgen, of als hij dronken is.Mieke schreef: dat wist ik al![]()
Maar als het flashforwards zijn, waarom sprak Jack dan over zijn vader alsof hij nog leefde? Of is dit gewoon omdat ie zot geworden is![]()
Eigenlijk wel dom van de makers om op voorhand te zeggen dat er 6 seizoenen zullen zijn. Men wist zo dat ze niet gered zouden worden omdat er nog 3 seizoenen volgen...
De tekst van het overlijdingsbericht is waarschijnlijk:
Er is ook een zogezegde lekked versie te vinden, of die echt is of niet weet ik niet:Los Angeles
Man found dead in
downtown loft
"The body of Jo ~*~ antham of
New York was discovered shortly after 4
a.m. in the ~*~ of Grand
Avenue. Ted [lastname], [a door]man at The
Tower ~*~ heard loud
noises ~*~ antham's loft.
~*~ [sa]fety, he co[nfessed]
~*~ discovered the
~*~ entered the loft a beam
in the ~*~ mom ~*~ [ac]cordin[g]
~*~
The body of John Lantham of New York was found shortly after 4 am in the 4300 block of Grand Avenue. Ted Worden, a doorman at the Tower Lofts complex, heard loud noises coming from the victim's loft. Concerned for tenants' safety, he entered the loft and found the body hanging from a beam in the living room. According to Jaime Ortiz, a police spokesman, the incident was deemed a suicide after medical tests. Latham (sic) is survived by one teenaged son. Memorial services will be held at the Hoffs-Drawlar Funeral Home tomorrow evening
0 x
-
frank
- Poster rang 4

Kweetnie, er rijzen anders wel genoeg vragen om te weten dat ze nog wel een aantal seizoenen kunnen vullen >> zijn ze nu in werkelijkheid dood of in comateuze toestand ? Wat gebeurde er met ze na hun zogezegde "redding", want wellicht wacht nog een horde slechteriken ze op.Mieke schreef:dat wist ik alfrank schreef:wow, wel een heel bijzonder einde met een flash-back die een flash-forward blijkt te zijn.![]()
Maar als het flashforwards zijn, waarom sprak Jack dan over zijn vader alsof hij nog leefde? Of is dit gewoon omdat ie zot geworden is![]()
En wie was er idd verongelukt ?
En The Others zijn dan wel bijna allemaal dood, maar die Jakob blijft ook wel een mysterie evenals dat rook-monster.
Dat van z'n vader is natuurlijk een truukje van de scenaristen om ons nog even te laten geloven dat het een flash-back is.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
.Arno
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
Mieke
- Poster rang 4

Ik denk dat het Locke is die dood gaat in de toekomst; en Kate zal dan wel samen zijn met Sawyer zeker.
Ik kijk ook uit naar dat gedoe met Ben en Danielle en hun dochter. Hoe waren ze samen? Waarom niet meer? Waarom mocht Danielle Alex niet meer zien? ....
En Charlie zal wel dood zijn zeker, Desmond had het toch al lang voorspeld
Ben ook wel benieuwd of Penny Desmond eindelijk zal vinden, en wie zijn die slechten....
Kortom, veel om naar uit te kijken. Maar het zal nog wel effe duren zeker voor seizoen4 op tv is
Wel dom van de makers om die scène met Walt niet op voorhand op te nemen toen hij nog klein was. Als ze nog maar 3maanden op dat eiland zitten, 1maand per seizoen, dus is het een maand geleden dat ze Walt zagen. Maar die is ineens 2jaar ouder ofzo...
Ik kijk ook uit naar dat gedoe met Ben en Danielle en hun dochter. Hoe waren ze samen? Waarom niet meer? Waarom mocht Danielle Alex niet meer zien? ....
En Charlie zal wel dood zijn zeker, Desmond had het toch al lang voorspeld
Ben ook wel benieuwd of Penny Desmond eindelijk zal vinden, en wie zijn die slechten....
Kortom, veel om naar uit te kijken. Maar het zal nog wel effe duren zeker voor seizoen4 op tv is
Wel dom van de makers om die scène met Walt niet op voorhand op te nemen toen hij nog klein was. Als ze nog maar 3maanden op dat eiland zitten, 1maand per seizoen, dus is het een maand geleden dat ze Walt zagen. Maar die is ineens 2jaar ouder ofzo...
0 x
-
frank
- Poster rang 4

om dan vervolgens door Sawyer afgemaakt te worden.just_me schreef:'k vind het wel raar dat ze Sayid, Jin en die andere niet doodgeschoten hebben. Zij schieten eventjes daarvan 7 van hun mensen dood en toch doen ze hen niets.
ook wel niet netjes van hem dat hij ze niet dankbaar is dat ze iedereen in leven gelaten hebben.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Het is niet hun dochter - het is de dochter van Daniëlle die zwanger op het eiland is gestrand - haar dochter is op het eiland geboren en dan door Ben en aanhangers ontvoerd.Mieke schreef: Ik kijk ook uit naar dat gedoe met Ben en Danielle en hun dochter. Hoe waren ze samen? Waarom niet meer? Waarom mocht Danielle Alex niet meer zien? ....
Dus Ben is niet haar vader.
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Hoe weet je dat??satine schreef:Het is niet hun dochter - het is de dochter van Daniëlle die zwanger op het eiland is gestrand - haar dochter is op het eiland geboren en dan door Ben en aanhangers ontvoerd.Mieke schreef: Ik kijk ook uit naar dat gedoe met Ben en Danielle en hun dochter. Hoe waren ze samen? Waarom niet meer? Waarom mocht Danielle Alex niet meer zien? ....
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Als het van Tom afhing, waren ze wel doodgeschoten hèfrank schreef:om dan vervolgens door Sawyer afgemaakt te worden.just_me schreef:'k vind het wel raar dat ze Sayid, Jin en die andere niet doodgeschoten hebben. Zij schieten eventjes daarvan 7 van hun mensen dood en toch doen ze hen niets.
ook wel niet netjes van hem dat hij ze niet dankbaar is dat ze iedereen in leven gelaten hebben.
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
uit de eerste reeks - de 'ploeg' waarmee Daniëlle hoogzwanger op het eiland gestrand is, overleed aan een mysterieuze ziekte - zij heeft toen die beruchte radio-boodschap opgenomen en drie dagen later is haar dochter geboren.Mieke schreef:Hoe weet je dat??satine schreef:Het is niet hun dochter - het is de dochter van Daniëlle die zwanger op het eiland is gestrand - haar dochter is op het eiland geboren en dan door Ben en aanhangers ontvoerd.Mieke schreef: Ik kijk ook uit naar dat gedoe met Ben en Danielle en hun dochter. Hoe waren ze samen? Waarom niet meer? Waarom mocht Danielle Alex niet meer zien? ....
daarom ook dat ze 'Jack en zijn ploeg' wil helpen, omdat Ben en 'the Others' indertijd haar dochter hebben meegenomen.
trouwens, moest het Ben zijn dochter zijn, dan zou ze logischerwijze op het eiland verwekt zijn, en dan zouden moeder en dochter allang overleden zijn.
0 x
-
.Arno
- Nog geen rang
- Contacteer:
En daarnaast heeft Daniëlle zelf gezegd dat ze de vader afgeknald had, omdat deze "ziek" was. (ze zei nog tegen Sayid dat de vader ook niet wist dat dat geweer stuk was)satine schreef:uit de eerste reeks - de 'ploeg' waarmee Daniëlle hoogzwanger op het eiland gestrand is, overleed aan een mysterieuze ziekte - zij heeft toen die beruchte radio-boodschap opgenomen en drie dagen later is haar dochter geboren.Mieke schreef:Hoe weet je dat??satine schreef:Het is niet hun dochter - het is de dochter van Daniëlle die zwanger op het eiland is gestrand - haar dochter is op het eiland geboren en dan door Ben en aanhangers ontvoerd.Mieke schreef: Ik kijk ook uit naar dat gedoe met Ben en Danielle en hun dochter. Hoe waren ze samen? Waarom niet meer? Waarom mocht Danielle Alex niet meer zien? ....
daarom ook dat ze 'Jack en zijn ploeg' wil helpen, omdat Ben en 'the Others' indertijd haar dochter hebben meegenomen.
trouwens, moest het Ben zijn dochter zijn, dan zou ze logischerwijze op het eiland verwekt zijn, en dan zouden moeder en dochter allang overleden zijn.
0 x