Ze gaat van ne stoere bink gelijk Wim naar een mietje gelijk Youssef

Dan nog liever Youssef en Aisha

Ik vraag mij af of dit wel realistisch is... Wist niet dat een deurwaarder ook kledingstukken meenam. Dit kan dan nog, maar dat hij een tweede keer komt? Dat vind ik maar vreemd... Normaal gezien, eenmaal hij geweest is, komt die toch niet meer terug?Mieke schreef:Het is er wel een beetje over dat ze zoveel koopt en dan komt die deurwaarder alles weghalen....![]()
Wel grappig dat hij de eerste keer enkel die jas meenam :roll2:
Femke had wel kunnen weten dat ze langskwamen, aangezien er al diverse schuldeisers bij haar aangeklopt hadden en ze zich inmiddels failliet heeft laten verklaren. Als je dan je schulden niet betaald, komt die deurwaarder vanzelf wel..Mlies schreef:Mja, weet niet. Zij kunnen toch op voorhand niet weten dat Femke zal gaan winkelen :s
En Femke kon ook niet weten dat ze zouden langskomen, dus kon ook geen dingen gaan verstoppen hé. 'k Vind het toch allemaal maar een beetje bizar
Bij Simonne hadden ze toch een tafel, 4 stoelen en een bed laten staan...Mlies schreef: En wat ook niet klopt is dat ze bij Femke alles lieten staan en dan bij Simonne indertijd, heel 't huis leeggehaald hebben. Dat mag trouwens niet, heel veel van de spullen die zijn meegenomen, moesten ze daar eigenlijk laten staan hebben.