Femke De Grote (Vanya Wellens)

Gesloten
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik vind Femke en Youssef niet bij mekaar passen; ik weet niet wat het is maar het die klik is er ni :?
Ze gaat van ne stoere bink gelijk Wim naar een mietje gelijk Youssef :roll:

Dan nog liever Youssef en Aisha 8)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Marijke
Nog geen rang

Bericht door Marijke »

zeg waar haal femke in godsnaam al de geld vandaan?

kan ze beter niet eerst met al de centen de rekeningen afbetalen?

de rest kan later lijk mij toch?
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Marijke schreef:zeg waar haal femke in godsnaam al de geld vandaan?
van r auto hé.
geld dat in theorie niet bestaat gezien haar auto "gestolen" is.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Marijke
Nog geen rang

Bericht door Marijke »

frank schreef:
Marijke schreef:zeg waar haal femke in godsnaam al de geld vandaan?
van r auto hé.
geld dat in theorie niet bestaat gezien haar auto "gestolen" is.
aahja da's just :wink:
maar dan nog kvin dat ze nogal stom bezig is
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vraag me soms af wat Femke en Youssef gemeen hebben, maar ja, opposite attract zeker ....
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Ik vind Femke de laatste tijd verschrikkelijk irritant!
Vroeger vond ik ze echt tof, een gezellig iemand, grappig ook met z'n momenten. Nu erger ik me enkel aan haar.
Wat Youssef in haar ziet snap ik toch ook niet. Ik hoop dat hij toch nog bij Aisha belandt, maar ik vrees ervoor. Aangezien Aisha de serie verlaat (wat ik heel erg betreur!).
0 x
Runaway Dreamer
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door ThomSten »

Femke heeft koopzucht.

Hoe meer financiële problemen ze heeft, hoe meer ze van die plotse grote onnuttige uitgaves doet.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

geen koopzucht >> koopwoede :)
0 x
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Het is er wel een beetje over dat ze zoveel koopt en dan komt die deurwaarder alles weghalen.... :P
Wel grappig dat hij de eerste keer enkel die jas meenam :roll2:
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Mieke schreef:Het is er wel een beetje over dat ze zoveel koopt en dan komt die deurwaarder alles weghalen.... :P
Wel grappig dat hij de eerste keer enkel die jas meenam :roll2:
Ik vraag mij af of dit wel realistisch is... Wist niet dat een deurwaarder ook kledingstukken meenam. Dit kan dan nog, maar dat hij een tweede keer komt? Dat vind ik maar vreemd... Normaal gezien, eenmaal hij geweest is, komt die toch niet meer terug?
En wat ook niet klopt is dat ze bij Femke alles lieten staan en dan bij Simonne indertijd, heel 't huis leeggehaald hebben. Dat mag trouwens niet, heel veel van de spullen die zijn meegenomen, moesten ze daar eigenlijk laten staan hebben. Maar ja, 't is om wat meer sensatie te creëren zeker :D
0 x
Runaway Dreamer
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Omdat ze haar niet echt vertrouwen zeker ?
0 x
Be there at ten.
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Mja, weet niet. Zij kunnen toch op voorhand niet weten dat Femke zal gaan winkelen :s
En Femke kon ook niet weten dat ze zouden langskomen, dus kon ook geen dingen gaan verstoppen hé. 'k Vind het toch allemaal maar een beetje bizar ;)
0 x
Runaway Dreamer
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mlies schreef:Mja, weet niet. Zij kunnen toch op voorhand niet weten dat Femke zal gaan winkelen :s
En Femke kon ook niet weten dat ze zouden langskomen, dus kon ook geen dingen gaan verstoppen hé. 'k Vind het toch allemaal maar een beetje bizar ;)
Femke had wel kunnen weten dat ze langskwamen, aangezien er al diverse schuldeisers bij haar aangeklopt hadden en ze zich inmiddels failliet heeft laten verklaren. Als je dan je schulden niet betaald, komt die deurwaarder vanzelf wel.. ;) Bovendien zou Femke de eerste niet zijn die alle waardevolle spullen vervangt voor oud spul tot de deurwaarder is langs geweest, en daarna de nieuwere en waardevollere dingen terugzet. Niet dat ze dat gedaan heeft, maar het gebeurt wel ooit, dus lijkt het me niet eens zo onwaarschijnlijk dat een deurwaarder nog eens een 2e bezoek brengt... Wat ik dan wel weer vreemd vind is dat ze bij Simonne indertijd wel alles meenamen. :?

En wat Femke's gedrag betreft; ik vind het ook niet handig van haar waar ze nu mee bezig is (maar dat blijkt ook wel nu ook haar nieuwe spullen meegenomen zijn), en soms vind ik het ook wat irritant om haar bezig te zien met al haar nieuwe spullen terwijl andere mensen hun geld niet krijgen. Van de andere kant begrijp ik haar ook wel en ben ik het helemaal met Satine eens. Femke heeft hierin totaal geen voorgang gehad van haar ouders en moet daar nu helemaal alleen de consequenties van dragen, terwijl Sam er ook een potje van gemaakt heeft. Daarbij komt dat zij inderdaad wel heel hard voor alles gewerkt heeft maar totaal geen advies of hulp heeft gekregen om "de puntjes op de i te zetten". Uiteindelijk vind ik het dus wel heel sneu voor haar.

Wat Youssef betreft; hij komt inderdaad vooral prekerig over.. Als hij Femke nu eens gewoon als gelijke zou beginnen zien, en haar zou helpen en begeleiden in plaats van haar steeds vooral de les te lezen, dan zou dat nog schelen. Maar nu lijkt hij precies een leraar die haar steeds op haar vingers tikt als ze wat fout doet. :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

t Is idd wel logisch dat de deurwaarder nog eens terugkomt... ze kon net zo goed haar tv en dergelijke tijdelijk bij haar ma hebben gezet.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Mlies schreef: En wat ook niet klopt is dat ze bij Femke alles lieten staan en dan bij Simonne indertijd, heel 't huis leeggehaald hebben. Dat mag trouwens niet, heel veel van de spullen die zijn meegenomen, moesten ze daar eigenlijk laten staan hebben.
Bij Simonne hadden ze toch een tafel, 4 stoelen en een bed laten staan...
Dat is het zeker wat ze niet mógen meenemen? :) (blijkbaar is een tv ook nodig om te kunnen leven... :roll: )
0 x
Gesloten