Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Zolang het Marie maar is (of Sofie?), en niet Sandrine. Van ons Anneke haar lief moeten ze afblijven Zij verdient wel eens wat liefdesgeluk.
Gisteren in steracteur sterartiest zei geert hunaerts dat zijn personage in de ban geraakt van sofie. En dat hij een grote gelukzak is, dus volgens mij wordt het wat met sofie, maar zal nog wel een tijdje duren...
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Peter Vlerick sleuren ze er echt voor alles bij : familie van vriend van Marianne, laat zijn decor doen door Sandrine, Aisha komt er werken, hij geeft advies ivm de erfenis van Mathilde...
johan1969 schreef:Toen Peter naast Sandrine stond, schatte ik hem toch niet groter dan 1.75 m.
En dan?
Dan wil dat zeggen dat Sandrine een groot meiske is, en dat jij een dwerg zou lijken naast haar... :roll2:
En 't wil ook zeggen dat Johan heeeeel groot is en op iedereen neerkijkt (letterlijk)
Och ja, 't ging hier over Peter Vlerick.
Als die 1m80 is, dan vind ik dat toch ook niet echt klein, zulle, daar moet ik al naar opkijken...