Sandrine
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 1
Ik zou het niet beter kunnen zeggen. Sandrine gedraagt zich echt onvolwassen nu!Prieeltje schreef:Das echt belachelijk dat het Ann haar 'fout' zou zijn! Ann had groot gelijk, je moet niet halsstarrig in het plaatje van je vader proberen te passen ten koste van jezelf en van je relatie!!
't Is iets raar met Sandrine, ze blijft Ann maar met schuldgevoelens opzadelen...
0 x
Runaway Dreamer
-
- Nog geen rang
inderdaad, ik ken kindjes van 7-8 jaar en die doen dat. Wat ik ook vond is dat ze precies niks goed kon zeggen over Ann, buiten haar de schuld geven, toen Ann vroeg hoe ervaar je mij? En dan zei Sandrine: "recht door zee". Volgens mij is dat als je in het stadium van verliefdheid zit niet direct het eerste wat in je opkomt. Terwijl Ann wel allemaal van die lieve dingen zei. Ik heb terug de indruk dat het nu vooral van Anns kant komtMlies schreef:Ik zou het niet beter kunnen zeggen. Sandrine gedraagt zich echt onvolwassen nu!Prieeltje schreef:Das echt belachelijk dat het Ann haar 'fout' zou zijn! Ann had groot gelijk, je moet niet halsstarrig in het plaatje van je vader proberen te passen ten koste van jezelf en van je relatie!!
't Is iets raar met Sandrine, ze blijft Ann maar met schuldgevoelens opzadelen...
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
-
- Poster rang 1
Dat vond ik ook.
Het gesprek vandaag tussen Ann en Sandrine was heel mooi en Sandrine heeft haar hart nu toch ook wat kunnen luchten. Ze heeft kunnen zeggen wat ze voelde en dat heeft haar duidelijk goed gedaan.
Ook Ann was heel meevoelend voor haar en nam alles goed op. De kus die volgde vond ik ook heel mooi. Vond dit één van de mooiste scènes die ze samen al gespeeld hebben.
Ik heb het gevoel dat ze beter spelen naarmate ze meer met elkaar moeten samenspelen. Ze voelen elkaar precies beter aan en het ziet er allemaal veel echter uit als in het begin.
Het gesprek vandaag tussen Ann en Sandrine was heel mooi en Sandrine heeft haar hart nu toch ook wat kunnen luchten. Ze heeft kunnen zeggen wat ze voelde en dat heeft haar duidelijk goed gedaan.
Ook Ann was heel meevoelend voor haar en nam alles goed op. De kus die volgde vond ik ook heel mooi. Vond dit één van de mooiste scènes die ze samen al gespeeld hebben.
Ik heb het gevoel dat ze beter spelen naarmate ze meer met elkaar moeten samenspelen. Ze voelen elkaar precies beter aan en het ziet er allemaal veel echter uit als in het begin.
0 x
Runaway Dreamer
- alma
- Poster rang 1
dat kan ik alleen maar beamen, maar 't is zoals je zegt: de actrices zijn elkaar waarschijnlijk al wat beter gewoon nuMlies schreef:Dat vond ik ook.

0 x
-
- Poster rang 1
Dit is uiteraard wel logisch, maar ik kan dit alleen toejuichen. Ik zie het liever als het echter lijkt. Als je ziet dat iets gespeeld is, is dat niet zo fijn om naar te kijken.alma schreef:dat kan ik alleen maar beamen, maar 't is zoals je zegt: de actrices zijn elkaar waarschijnlijk al wat beter gewoon nuMlies schreef:Dat vond ik ook.
0 x
Runaway Dreamer
- Prieeltje
- Poster rang 1
Ja, ik vind ook dat het de goeie kant uitgaat, had in het begin eerlijk gezegd het gevoel dat de actrice die Sandrine speelt (ben even haar echte naam kwijt) er een beetje moeite mee had om overtuigend haar liefde voor Ann te brengen...Maar de scènes gisteren vond ik zeer geloofwaardig, ze groeit inderdaad in haar rol!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- ThomSten
- Poster rang 2
- Contacteer:
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik eigenlijk ook nietoma schreef:Desondanks supporter ik nog steeds niet voor haar.Prieeltje schreef:Ja, ik vind ook dat het de goeie kant uitgaat, had in het begin eerlijk gezegd het gevoel dat de actrice die Sandrine speelt (ben even haar echte naam kwijt) er een beetje moeite mee had om overtuigend haar liefde voor Ann te brengen...Maar de scènes gisteren vond ik zeer geloofwaardig, ze groeit inderdaad in haar rol!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276