t is 2% verschil hé.Marijke schreef:moet ge dr nou zo hard over zagen dat hij 51% krijg en zij 49%
wat maak nou die 1% uit??
Marie Van Goethem (Patsy Van der Meeren)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Mieke
- Poster rang 4

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Van de ene kant begrijp ik dat ook niet, want het moet voor haar toch duidelijk zijn dat dat geld niet via een legale weg verkregen is, en daar krijg je hoe dan ook last mee. Van de andere kant is het voor haar natuurlijk ook moeilijk "nee" zeggen als haar de kans zo voor gehouden wordt. Anders was ze Marie Design zowieso kwijt geweest he?Mieke schreef:Ja en Luc heeft dat al eens gelapt hè met Leontien in de tijd, toen had hij ook de meerderheid in handen.
Ik kan niet geloven dat Marie zo stom is
Ik vrees alleen dat het haar geen geluk gaat brengen, en dat ze dat zelf ook wel een beetje in de gaten heeft...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
frank
- Poster rang 4

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ja, en die dan ook nog binnen opzetten... Ze had net zo goed meteen haar blauwe oog kunnen laten zien, dat was misschien nog minder opgevallenLuc schreef:Marie was hilarisch gisteren. Een grotere zonnebril vond ze niet zeker?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Prieeltje
- Poster rang 1

het feit dat Luc haar geslagen heeft zelf hebben ze toch niet getoond he?
Of heb ik dat gemist? Opeens zat Marie daar met die zonnebril, maar bij de vorige ruzie tussen hen bleef het toch bij roepen dacht ik....
Vond het maar raar dat Luc haar dan opeens een klap zou gegeven hebben....
Of heb ik dat gemist? Opeens zat Marie daar met die zonnebril, maar bij de vorige ruzie tussen hen bleef het toch bij roepen dacht ik....
Vond het maar raar dat Luc haar dan opeens een klap zou gegeven hebben....
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
wiesjeu
- Nog geen rang
[quote="Prieeltje"]het feit dat Luc haar geslagen heeft zelf hebben ze toch niet getoond he?
Vond het maar raar dat Luc haar dan opeens een klap zou gegeven hebben....[/quote
Denk dat de woordenwisseling thuis verder gegaan is
Vond het maar raar dat Luc haar dan opeens een klap zou gegeven hebben....[/quote
Denk dat de woordenwisseling thuis verder gegaan is
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Ik denk dat Marie liegt over die verkrachting.
Dat Luc haar geslagen heeft geloof ik wel, en daarom zal ze wraak proberen nemen door te zeggen dat ze verkracht is.
En misschien zo proberen de firma volledig in haar handen te krijgen...
Mja Luc moet nog altijd gestraft worden voor toen met Simonne dus van mij mag ze liegen
[/url]
Dat Luc haar geslagen heeft geloof ik wel, en daarom zal ze wraak proberen nemen door te zeggen dat ze verkracht is.
En misschien zo proberen de firma volledig in haar handen te krijgen...
Mja Luc moet nog altijd gestraft worden voor toen met Simonne dus van mij mag ze liegen
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276