Ludo en Sonja
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Ludo en Sonja
Zijn er hier ook mensen die zich verschrikkelijk ergeren aan de ouders van Dorien? Elke keer als ze in beeld komen verliest Ludo zijn geduld en moet Sonja hem tot bedaren brengen. Dat is nu al drie weken zo, in elke scené waarin ze meedoen. Het word een beetje afgezaagd.
0 x
-
- Nog geen rang
Re: Ludo en Sonja
Wel ik vind dat ook tzijn altijd dezelfde scenes en overdreven geacteerdNickos schreef:Zijn er hier ook mensen die zich verschrikkelijk ergeren aan de ouders van Dorien? Elke keer als ze in beeld komen verliest Ludo zijn geduld en moet Sonja hem tot bedaren brengen. Dat is nu al drie weken zo, in elke scené waarin ze meedoen. Het word een beetje afgezaagd.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Mona'ke
- Poster rang 2
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ja, maar Ludo is vooral kwaad op Rosa en Waldek omdat ze de betrokkenheid van Kasper verzwegen hebben terwijl ze het al wisten he? Al heb ik zo m'n twijfels of hij anders niet kwaad geweest was hoor... Waarschijnlijk had hij dan wel weer wat anders gezocht.mona'ke schreef:Ik vind het superstorend!
En dan maar kwaad zijn op Rosa en Waldek (vooral Ludo dan), maar die zaten niet op die brommer hé. En het is Kasper die niet heeft willen luisteren, dus het is alleen de fout van Kasper (en Sam, maar dat doet er nu niet toe) en niet van Rosa en Waldek.

Ik kan me voorstellen dat hij zich als vader machteloos voelt, maar dat gebrul tegen iedereen de hele tijd, begint mij toch ook te vervelen. En dan is er Sonja die alles elke keer "gelaten" over zich heen laat komen.. Inderdaad steeds hetzelfde liedje. Me echt ergeren aan hen doe ik (nog) niet, maar ik vind ze wel storend!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Ik erger me daar zo stilletjesaan mateloos aan. Het is gewoon niet meer plezant, oké, een ongeval is nooit plezant, maar ik bedoel plezant om naar te kijken. Het is altijd hetzelfde en soms doen ze ook aan overacting
. Het was te voorspellen dat ze zo zouden reageren, waarom is niet Sonja laten kwaad worden en Ludo haar laten bedaren
. Dat Dorien waarschijnlijk niet meer zou kunnen lopen, dacht ik al een tijdje. In THUIS hebben ze nog niemand die in een rolstoel zit, dus ja. (vroeger wel Werner gewest ma die kon dan toch terug lopen)

0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
-
- Nog geen rang
- alma
- Poster rang 1
-
- Poster rang 4
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Prieeltje
- Poster rang 1
Voila, dat hij hem es een pak slaag geeft en daarna met rust laat, dan is zijn woede mss wat bekoeld, in plaats van weken te dreigen, maar toch niks te doen!johan1969 schreef:Ik vind dat die Ludo totaal niet kan acteren.
En als je hem bezighoort, zou hij Sam bijna kunnen vermoorden, maar als ze mekaar zien blijft het enkel bij woorden.
Waar blijft dat pak slaag voor Sam ?
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...