Sandrine

Gesloten
alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door alma »

'k vond dat ook mooi gisteren, zowel de speech van Marianne als het de momenten tussen Ann en Sandrine, hopelijk doet Geert niet te lang meer moeilijk
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

alma schreef:'k vond dat ook mooi gisteren, zowel de speech van Marianne als het de momenten tussen Ann en Sandrine, hopelijk doet Geert niet te lang meer moeilijk
Na vandaag is alle hoop vervlogen. "Ik denk dat Sandrine mijn dochter niet is"

Man man, zo lang ze in thuis maar moeilijk kunnen doen :D
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Nickos schreef:
alma schreef:'k vond dat ook mooi gisteren, zowel de speech van Marianne als het de momenten tussen Ann en Sandrine, hopelijk doet Geert niet te lang meer moeilijk

Inderdaad... 't Zal nog efkes duren voor hij Sandrine zal aanvaarden denk ik. Maar dat is dan nog een leuke verhaallijn bij hé ;)
0 x
Runaway Dreamer
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mlies schreef:
Nickos schreef:

Inderdaad... 't Zal nog efkes duren voor hij Sandrine zal aanvaarden denk ik. Maar dat is dan nog een leuke verhaallijn bij hé ;)
Dat vind ik ook wel! :) Maar goh, dat moet Sandrine lauw op haar dak vallen, die opmerking van Geert... :? Hij kwam wel met de deur in huis vallen! Ik moet zeggen dat ik niet verwacht had dat hij direct vrede zou hebben met de hele situatie, maar dit had ik nu toch ook niet aan zien komen zo ineens...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Ik ook niet echt! Maar had dat al ergens gelezen dat hij haar dat zou melden, maar had helemaal niet verwacht dat hij dat nu zou doen en op die manier. Vind ik eigenlijk een beetje laag van hem! Had dat totaal niet verwacht van hem!
0 x
Runaway Dreamer
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Van een sfeerbederver gesproken! Ik denk dat Sandrine mijn dochter niet is! BAAM, weg sfeer!!
Wat denkt Geert, dat zijn genen geen lesbische dochter kunnen voortgebracht hebben?
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Prieeltje schreef:Van een sfeerbederver gesproken! Ik denk dat Sandrine mijn dochter niet is! BAAM, weg sfeer!!
Wat denkt Geert, dat zijn genen geen lesbische dochter kunnen voortgebracht hebben?
Probably, loser!
0 x
Runaway Dreamer
Fanneke
Nog geen rang

Bericht door Fanneke »

Ben benieuwd hoe het verder gaat :)

Ik moet wel zeggen dat ik Sandrine overtuigender vind overkomen in haar liefde voor Ann dan afgelopen weken. Had toch het idee dat het vooral van Anns kant kwam, nu lijkt het een stuk 'gelijkwaardiger' ..
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

DNA-test ?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef:DNA-test ?
That's the question! :lol:
Vooralsnog lijkt Sandrine daar niet veel zin in te hebben... Ben eens benieuwd of ze van mening veranderd is als ze terug is van haar uitstapje met Ann ;)
Fanneke schreef:Ik moet wel zeggen dat ik Sandrine overtuigender vind overkomen in haar liefde voor Ann dan afgelopen weken. Had toch het idee dat het vooral van Anns kant kwam, nu lijkt het een stuk 'gelijkwaardiger' ..
Dat vind ik ook. :)
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Het duurde nog redelijk lang voor Geert zekerheid wil of Sandrine wel de dochter is van Geert.
Allez er komt een meisje z'n leven binnen en die zegt hem zomaar da ze zijn dochter is. En die gelooft da zomaar...
Het wordt tijd dat hij zekerheid wil.

Nu de reden dat hij het nu zeker wil weten is wel de verkeerde ma soit :?
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Marieke
Nog geen rang

Bericht door Marieke »

Mieke schreef:Het duurde nog redelijk lang voor Geert zekerheid wil of Sandrine wel de dochter is van Geert.
Allez er komt een meisje z'n leven binnen en die zegt hem zomaar da ze zijn dochter is. En die gelooft da zomaar...
Het wordt tijd dat hij zekerheid wil.

Nu de reden dat hij het nu zeker wil weten is wel de verkeerde ma soit :?
Ik heb niks tegen het feit dat Geert wil weten of Sandrine wel zijn echte dochter is, maar de timing en de reden is totaal fout. Moest hij dat nu in t begin gedaan hebben, maar nu? En dat terwijl Sandrine al een beetje in de put zat. het levert natuurlijk wel een interessante verhaallijn op.
Fanneke schreef:Ik moet wel zeggen dat ik Sandrine overtuigender vind overkomen in haar liefde voor Ann dan afgelopen weken. Had toch het idee dat het vooral van Anns kant kwam, nu lijkt het een stuk 'gelijkwaardiger' ...
Daar geef ik je gelijk in. De voorbije weken had ik soms zelfs iets van "pff", terwijl ik nu iets had van "schattig die twee", zoals ik ook wel had bij Ann en Manon, maar nu op een andere manier omdat het allemaal niet zo snel hoeft te gaan. Het is "relax", wat bij Ann en Manon soms totaal niet het geval was. Daar had ik soms het gevoel dat de schrijvers persé de verhaallijn afgewerkt wilden krijgen.
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
Marijke
Nog geen rang

Bericht door Marijke »

aleee jong ik vond daar dus nergens op slaan he!
diene sandrine is ook ni echt slim eh
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Marijke schreef:aleee jong ik vond daar dus nergens op slaan he!
diene sandrine is ook ni echt slim eh
Niet erg slim, maar vooral ook niet tactvol en behoorlijk onvolwassen vind ik. Wel makkelijk om Ann nu overal de schuld van te geven.. :?
0 x
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Das echt belachelijk dat het Ann haar 'fout' zou zijn! Ann had groot gelijk, je moet niet halsstarrig in het plaatje van je vader proberen te passen ten koste van jezelf en van je relatie!!
't Is iets raar met Sandrine, ze blijft Ann maar met schuldgevoelens opzadelen...
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Gesloten