Sandrine
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Na vandaag is alle hoop vervlogen. "Ik denk dat Sandrine mijn dochter niet is"alma schreef:'k vond dat ook mooi gisteren, zowel de speech van Marianne als het de momenten tussen Ann en Sandrine, hopelijk doet Geert niet te lang meer moeilijk
Man man, zo lang ze in thuis maar moeilijk kunnen doen

0 x
-
- Poster rang 1
Inderdaad... 't Zal nog efkes duren voor hij Sandrine zal aanvaarden denk ik. Maar dat is dan nog een leuke verhaallijn bij héNickos schreef:Na vandaag is alle hoop vervlogen. "Ik denk dat Sandrine mijn dochter niet is"alma schreef:'k vond dat ook mooi gisteren, zowel de speech van Marianne als het de momenten tussen Ann en Sandrine, hopelijk doet Geert niet te lang meer moeilijk

0 x
Runaway Dreamer
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat vind ik ook wel!Mlies schreef:Inderdaad... 't Zal nog efkes duren voor hij Sandrine zal aanvaarden denk ik. Maar dat is dan nog een leuke verhaallijn bij héNickos schreef:Na vandaag is alle hoop vervlogen. "Ik denk dat Sandrine mijn dochter niet is"alma schreef:'k vond dat ook mooi gisteren, zowel de speech van Marianne als het de momenten tussen Ann en Sandrine, hopelijk doet Geert niet te lang meer moeilijk

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
- Prieeltje
- Poster rang 1
-
- Poster rang 1
-
- Nog geen rang
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
That's the question!johan1969 schreef:DNA-test ?

Vooralsnog lijkt Sandrine daar niet veel zin in te hebben... Ben eens benieuwd of ze van mening veranderd is als ze terug is van haar uitstapje met Ann

Dat vind ik ook.Fanneke schreef:Ik moet wel zeggen dat ik Sandrine overtuigender vind overkomen in haar liefde voor Ann dan afgelopen weken. Had toch het idee dat het vooral van Anns kant kwam, nu lijkt het een stuk 'gelijkwaardiger' ..

0 x
-
- Poster rang 4
Het duurde nog redelijk lang voor Geert zekerheid wil of Sandrine wel de dochter is van Geert.
Allez er komt een meisje z'n leven binnen en die zegt hem zomaar da ze zijn dochter is. En die gelooft da zomaar...
Het wordt tijd dat hij zekerheid wil.
Nu de reden dat hij het nu zeker wil weten is wel de verkeerde ma soit
Allez er komt een meisje z'n leven binnen en die zegt hem zomaar da ze zijn dochter is. En die gelooft da zomaar...

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Nog geen rang
Ik heb niks tegen het feit dat Geert wil weten of Sandrine wel zijn echte dochter is, maar de timing en de reden is totaal fout. Moest hij dat nu in t begin gedaan hebben, maar nu? En dat terwijl Sandrine al een beetje in de put zat. het levert natuurlijk wel een interessante verhaallijn op.Mieke schreef:Het duurde nog redelijk lang voor Geert zekerheid wil of Sandrine wel de dochter is van Geert.
Daar geef ik je gelijk in. De voorbije weken had ik soms zelfs iets van "pff", terwijl ik nu iets had van "schattig die twee", zoals ik ook wel had bij Ann en Manon, maar nu op een andere manier omdat het allemaal niet zo snel hoeft te gaan. Het is "relax", wat bij Ann en Manon soms totaal niet het geval was. Daar had ik soms het gevoel dat de schrijvers persé de verhaallijn afgewerkt wilden krijgen.Fanneke schreef:Ik moet wel zeggen dat ik Sandrine overtuigender vind overkomen in haar liefde voor Ann dan afgelopen weken. Had toch het idee dat het vooral van Anns kant kwam, nu lijkt het een stuk 'gelijkwaardiger' ...
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Niet erg slim, maar vooral ook niet tactvol en behoorlijk onvolwassen vind ik. Wel makkelijk om Ann nu overal de schuld van te geven..Marijke schreef:aleee jong ik vond daar dus nergens op slaan he!
diene sandrine is ook ni echt slim eh

0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1
Das echt belachelijk dat het Ann haar 'fout' zou zijn! Ann had groot gelijk, je moet niet halsstarrig in het plaatje van je vader proberen te passen ten koste van jezelf en van je relatie!!
't Is iets raar met Sandrine, ze blijft Ann maar met schuldgevoelens opzadelen...
't Is iets raar met Sandrine, ze blijft Ann maar met schuldgevoelens opzadelen...
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...