Wanneer dat precies gaat gebeuren durf ik zo niet te zeggen, maar tot nu toe heeft hij haar nog niet geslagen. Ik vroeg me dat eigenlijk ook af, wanneer hij daar ook alweer precies mee begint. Zoals Mieke al zei begint hij wel al meer en meer bezitterig en ook wel neerbuigend te worden naar Eva toe.filip 005 schreef:En heeft hij eva ook al geslagen?Mieke schreef:En hup tiran Jan begint stilletjes aan aan zijn volledig opeisen van Eva![]()
Hij pusht haar zowat om een eigen zaak (dat beruchte kapsalon) te beginnen, en geeft kritiek op haar zielig serveersterke-bestaan
of komt dat pas later in dit seizoen?
Middag afleveringen
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Mieke
- Poster rang 4

Dat komt pas later, zo per ongeluk en direct erna heel veel spijt ; ge kent dat hèfilip 005 schreef: En heeft hij eva ook al geslagen?
of komt dat pas later in dit seizoen?
Jan heeft nu ook geen contact meer met zijn moeder, ben nu aan het denken hoe het weer komt dat ze weer wel contact gaan hebben.
Want met het kapsalon zal ze er weer bij zijn hè
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
Gismo1
- Nog geen rang
Tot op de dag van vandaag heb ik Jan nog niet gewelddadig zien doen t.o.v. Eva. Momenteel is Jan op het idee gekomen dat Eva eventueel een eigen kapsalon zou beginnen.
Ondertussen heeft Werner terug aan Eva gezegd, deze week was het, dat hij verliefd is op haar. Waarschijnlijk werkt dit op Eva's gemoed (ze is zo écht lief
) want nu was ze vandaag onwel geworden en mocht van Rosa naar huis gaan. Thuis vroeg Jan haar wat er scheelde en Eva zei dat het stress was. Maar Jan weet niet wat er dus gebeurd is en wat Werner haar heeft gezegd.
Ik weet het niet maar ik denk dat Eva het weer zal zeggen tegen Jan en dat dan de problemen zullen beginnen. Het is al november in Thuis 's middags want deze week moest van Florke iedereen vroeg opstaan om naar het graf van Rogerke te gaan maar het kerkhof kwam er niet in.
En dan Marie die werd geschaduwd als ze van Vercammen naar huis ging. Die detective was dezelfde detective toen hij naar Isabelle moest zoeken van Luc en Florke. (net voor die caravan uitbrandde en Isabelle in brand stond).
't Was redelijk spannend deze week (slechts 4 keer, volgende week weer 5 keer) en volgens ik gezien heb zal Isabelle er volgende week terug inkomen. Ben eens benieuwd of je kan zien dat ze in brand heeft gestaan. Ik zeg het: heb dit seizoen nooit gezien en vind het écht wel goed hoor. Om eerlijk te zijn vind ik het 's middags nog steeds veel beter niveau i.v.m. verhaallijnen, spanning, kortom ik denk dat ze vroeger wel meer kijkers hadden dan nu. Het is maar een vermoeden.
Tot later nog eens,
Peter
Ondertussen heeft Werner terug aan Eva gezegd, deze week was het, dat hij verliefd is op haar. Waarschijnlijk werkt dit op Eva's gemoed (ze is zo écht lief
Ik weet het niet maar ik denk dat Eva het weer zal zeggen tegen Jan en dat dan de problemen zullen beginnen. Het is al november in Thuis 's middags want deze week moest van Florke iedereen vroeg opstaan om naar het graf van Rogerke te gaan maar het kerkhof kwam er niet in.
En dan Marie die werd geschaduwd als ze van Vercammen naar huis ging. Die detective was dezelfde detective toen hij naar Isabelle moest zoeken van Luc en Florke. (net voor die caravan uitbrandde en Isabelle in brand stond).
't Was redelijk spannend deze week (slechts 4 keer, volgende week weer 5 keer) en volgens ik gezien heb zal Isabelle er volgende week terug inkomen. Ben eens benieuwd of je kan zien dat ze in brand heeft gestaan. Ik zeg het: heb dit seizoen nooit gezien en vind het écht wel goed hoor. Om eerlijk te zijn vind ik het 's middags nog steeds veel beter niveau i.v.m. verhaallijnen, spanning, kortom ik denk dat ze vroeger wel meer kijkers hadden dan nu. Het is maar een vermoeden.
Tot later nog eens,
Peter
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Ha nog een trouwe kijker van de herhalingen!Gismo1 schreef: en volgens ik gezien heb zal Isabelle er volgende week terug inkomen. Ben eens benieuwd of je kan zien dat ze in brand heeft gestaan.
Als Isabelle er terug inkomt zijn haar armen met verband ingewikkeld, dat denk ik me toch te herinneren.
Wel gek "de rise and fall of Baget" te zien
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Volgens mij heb je gelijk en zijn inderdaad haar armen met verband ingewikkeld, maar helemaal zeker weten doe ik het nietMieke schreef:Ha nog een trouwe kijker van de herhalingen!Gismo1 schreef: en volgens ik gezien heb zal Isabelle er volgende week terug inkomen. Ben eens benieuwd of je kan zien dat ze in brand heeft gestaan.![]()
Als Isabelle er terug inkomt zijn haar armen met verband ingewikkeld, dat denk ik me toch te herinneren.
Daar dacht ik pas ook aan. Wel ironisch en ook wel grappig eigenlijk dat dat toevallig tegelijkertijd te zien is nuMieke schreef:Wel gek "de rise and fall of Baget" te zienIn de herhalingen zijn ze pas bezig met Baget, en in de huidige afleveringen is het gedaan met Baget... Doet wel raar aan dan om te zien
0 x
-
Gismo1
- Nog geen rang
Inderdaad Mieke, ik vind het een goede soap.Mieke schreef: Ha nog een trouwe kijker van de herhalingen!![]()
Maar als ik de nieuwe met de oude afleveringen vergelijk (ik ben immers tegelijkertijd beginnen kijken) moet ik wel toegeven dat het vroeger toch beter was. Hiermee bedoel ik dat de verhaallijnen spannender waren.
Ik blijf 's avonds ook nog kijken maar momenteel is 's middags toch spannender dan 's avonds. De nieuwe afleveringen van nu vind ik niet slecht, zeker niet, maar het is minder spannend.
Ook zullen ze toch voor nieuwe 'slechterikken' moeten zorgen want ik weet niet of er nu, na de dood van Mathilde en Maarten nog overblijven. Natuurlijk kan iemand van de huidige bekende ook slecht worden of duiken er in de loop van het nieuwe seizoen wel nieuwe personages op die wat gevaarlijk zijn. Ik ben erg benieuwd.
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Ja een échte slechterik gelijk Isabelle hebben we nu niet meer.Gismo1 schreef:
Ook zullen ze toch voor nieuwe 'slechterikken' moeten zorgen want ik weet niet of er nu, na de dood van Mathilde en Maarten nog overblijven. Natuurlijk kan iemand van de huidige bekende ook slecht worden of duiken er in de loop van het nieuwe seizoen wel nieuwe personages op die wat gevaarlijk zijn. Ik ben erg benieuwd.
al vond ik Mathilde wel erg angstaanjagend hoor
Tis wel toffer dat de slechterikken niet door en door slecht zijn, maar dat ze ook nog iets goeds hebben. Isabelle had dit totaal niet
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Da's zeker! Die heeft ook al meer dan genoeg streken uitgehaald... Ik weet ook niet of we daar het laatste al van gezien hebben. Ze zeggen wel eens, een vos verliest zijn haren maar nooit zijn streken, en het zou me niks verbazen als dat voor Luc ook geldt.frank schreef:Luk is ook al eens de slechterik geweest hé in Thuis.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ja, Isabelle is terug, en weer even eng als altijd! Ik vind dat toch het griezeligste personage wat ooit in Thuis voorbij gekomen is...

En om nog even hierop terug te komen; ze zit wel in het verband, maar het zijn haar benenChristel schreef:Volgens mij heb je gelijk en zijn inderdaad haar armen met verband ingewikkeld, maar helemaal zeker weten doe ik het nietMieke schreef:Ha nog een trouwe kijker van de herhalingen!Gismo1 schreef: en volgens ik gezien heb zal Isabelle er volgende week terug inkomen. Ben eens benieuwd of je kan zien dat ze in brand heeft gestaan.![]()
Als Isabelle er terug inkomt zijn haar armen met verband ingewikkeld, dat denk ik me toch te herinneren.![]()
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

idd heb het ook gezien, en ik wist het ook niet meer zeker van dat verband. Dus bij deze is dat opgeklaardChristel schreef: En om nog even hierop terug te komen; ze zit wel in het verband, maar het zijn haar benen
Isabelle is dus terug en hoe
Die non die haar verzorgde, is dat trouwens dezelfde die Frank hielp toen hij in de Marollen zat??
En dan is er ook nog Jan die meer en meer agressief en bezitterig wordt
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Morgen kan ik al niet naar de herhaling zien (school), maar woensdagnamiddag ga zeker en vast een aflevering meepakken (als m'n schoolagenda dat tenminste toelaat
)
Vind het wel toffe afleveringen met Isabelle/Nicky.
Is dat binnenkort niet dat Isabelle een nieuwe identiteit aan neemt en naast Femke (waar nu Nancy en Eddy wonen) gaat wonen?
Vind het wel toffe afleveringen met Isabelle/Nicky.
Is dat binnenkort niet dat Isabelle een nieuwe identiteit aan neemt en naast Femke (waar nu Nancy en Eddy wonen) gaat wonen?
0 x
-
Fanneke
- Nog geen rang
Hier nog een... ik probeer sinds twee jaar ongeveer zo vaak mogelijk te kijken, als m'n planning het een beetje toelaat. Ben zelf pas vanaf het seizoen na het seizoen wat ze nu herhalen gaan kijken, dus ik vind het wel interessant om te zien wat er allemaal aan vooraf gingMieke schreef:Ha nog een trouwe kijker van de herhalingen!![]()
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Isabelle moet eerst nog vrijkomen hè. Hier zal ze Veronique voor gebruiken en beinvloeden.mona'ke schreef: Is dat binnenkort niet dat Isabelle een nieuwe identiteit aan neemt en naast Femke (waar nu Nancy en Eddy wonen) gaat wonen?
En dan gaat ze idd tegenover Femke wonen omdat Femke dan regelmatig babysit op Lowie.
0 x