idd, ze zijn pas samen en de verliefdheid is precies al over'leentje schreef:het gaat nogal up en down met die twee niet !

Dat beloofd!

Met Manon en Ann was het toch anders vond ik

:roll2:zotteken schreef:Heb ik Sandrine dat zinnetje nu echt horen zeggen tegen Ann ?Sandrine schreef: Ge had maar rekening moeten houden met zijn gevoelens
Sinds wanneer zoen je alleen ?
Indien dat kan.. revolutie !
Ja amai, je bent niet alleen. Ze zag er vandaag inderdaad goed uit en ik vond het heel goed geacteerd hoe ze kwaad was op Geert. Was er van geschrokken hoe goed ze het deedNicolaske schreef:Ze zag er vandaag niet mis uit, hoor...![]()
![]()
En ik verschoot wel hoe ze zich kwaad maakte op Geert
Ja, dat vind ik ook. Dat kwaad worden gaat haar goed af!Mlies schreef:Ja amai, je bent niet alleen. Ze zag er vandaag inderdaad goed uit en ik vond het heel goed geacteerd hoe ze kwaad was op Geert. Was er van geschrokken hoe goed ze het deedNicolaske schreef:Ze zag er vandaag niet mis uit, hoor...![]()
![]()
En ik verschoot wel hoe ze zich kwaad maakte op GeertHet kwam echt heel natuurlijk over!
Ja, en na heel wat overredingskracht van Marianne (onder andere dat ze in het begin toch ook wel geschrokken was toen Ann bekende dat ze lesbisch is, en dat ze dat in het begin een schande vond, maar dat ze het nu uiteindelijk vooral een schande van haarzelf vindt dat ze zo bekrompen en kleinburgerlijk reageerde op dat nieuws. En vooral; dat Sandrine hoe dan ook Geert's dochter blijft), wilde Geert er toch wel over praten vandaag. Dus het ziet er inderdaad toch al een beetje beter uit voor Sandrine, al denk ik niet dat Geert nu gelijk helemaal "om" is. Ik ben toch wel benieuwd hoe hij verder gaat reageren..johan1969 schreef:Marianne heeft Geert even uitgenodigd voor een praatje.