Dorien

sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

'k heb een tijdje geleden vernomen dat de actrice die Dorien speelt, nog bij een collega van een vriendin van mij in school gezeten heeft...

six degrees of separation :mrgreen: (allez, 4 in dit geval 8) )
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

sisken schreef:'k heb een tijdje geleden vernomen dat de actrice die Dorien speelt, nog bij een collega van een vriendin van mij in school gezeten heeft...

six degrees of separation :mrgreen: (allez, 4 in dit geval 8) )
daar begrijp ik nu eens niks van :oops:

maar ik vind Dorien wel een klein beetje genietbaarder, nu ze niet meer zo kwijlend achter Sam aanhobbelt... - er is nog hoop vind ik :wink:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ik vond het wel leuk van haar en Aisha dat (en de manier waarop) ze gisteravond die fooi voor Femke regelden bij Sam! 8) Ze is toch weer iets in mijn achting gestegen daardoor.. :wink: :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

ja, mij steekt ze ook veel minder tegen dan in het begin, haar (sporadisch) sarcasme vind ik wel leuk :D
0 x
spizzy
Nog geen rang

Bericht door spizzy »

Aan dat kind is een komisch talent verloren gegaan. Zo'n geweldige practical joke toch met Eric; wat hebben we gelachen

:roll:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

wat ik mij afvraag:
als die Dorien zo'n jongensgek is, heeft ze dan geen andere slachtoffers meer rondlopen?
ik vind dat ze zich met Youssef alleen maar belachelijk maakt, zou ze dat zelf niet doorhebben?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:wat ik mij afvraag:
als die Dorien zo'n jongensgek is, heeft ze dan geen andere slachtoffers meer rondlopen?
ik vind dat ze zich met Youssef alleen maar belachelijk maakt, zou ze dat zelf niet doorhebben?
Ja, dat snap ik ook niet zo goed... Ze blijft achter Youssef aanlopen, terwijl hij haar toch geen enkele reden geeft om vol te blijven houden. Je zou denken dat ze dat zelf toch ook door zou moeten hebben ja... Om over hun verschillende karakters nog maar te zwijgen, waardoor ik al helemaal niet meer begrijp waarom ze interesse blijft houden. Ze moet toch wel echt alleen op de buitenkant afgaan blijkbaar, anders begrijp ik niet eens wat Youssef voor haar zo interessant maakt... :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

:!: aha, een goeie reden om haar vader nu te laten opdraven in het nieuwe seizoen. :!:

Wel een beke egoïstisch van Kasper om ze daar zo te laten liggen >> meneer zat ermee in dat z'n ouders te weten zouden komen dat ie toch naar de fuif was. :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

frank schreef::!: aha, een goeie reden om haar vader nu te laten opdraven in het nieuwe seizoen. :!:
Wel een beke egoïstisch van Kasper om ze daar zo te laten liggen >> meneer zat ermee in dat z'n ouders te weten zouden komen dat ie toch naar de fuif was. :)
bovendien kan je wel eens dik in de problemen geraken indien je zulk een "vluchtmisdrijf" pleegt. Normaal gezien is Sam dik in de fout gezien de concentratie alcohol in zijn bloed. Maar je burgerplicht niet doen, staan daar ook geen straffen op ?
0 x
Never put a sock in a toaster
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

haha Kasper die vluchtmisdrijf pleegt: doet me zo fel denken aan de zoon van Bree uit Desperate Housewives :lol:
Zou Rosa hetzelfde doen als Bree?? 8)

Maar Dorien is dus echt een dom wicht hè, hopelijk sterft ze :twisted: (maar dat zal wel niet :lol: )
1st met die ring aan te doen, en dan Sam laten rijden terwijl em zo zat was :roll:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
'leentje
Nog geen rang

Bericht door 'leentje »

Mieke schreef:haha Kasper die vluchtmisdrijf pleegt: doet me zo fel denken aan de zoon van Bree uit Desperate Housewives :lol:

Maar Dorien is dus echt een dom wicht hè, hopelijk sterft ze :twisted: (maar dat zal wel niet :lol: )
1st met die ring aan te doen, en dan Sam laten rijden terwijl em zo zat was :roll:
hem niet alleen laten rijden, hem ook nog beginnen kussen !
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

'leentje schreef:
Mieke schreef:haha Kasper die vluchtmisdrijf pleegt: doet me zo fel denken aan de zoon van Bree uit Desperate Housewives :lol:

hem niet alleen laten rijden, hem ook nog beginnen kussen !
idd domme trien :evil:

En dan zo "kunt ge niet wachten misschien?" *kots* :roll:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
'leentje
Nog geen rang

Bericht door 'leentje »

ja een schoon koppel kunt ge ze toch niet noemen vind ik !!

Mottig :!:
0 x
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

ik denk dat dorien erger gewond gaat zijn dan sam. Had zij een gordel aan? Ik dacht van niet.
0 x
Afbeelding
Dejavuke
Nog geen rang

Bericht door Dejavuke »

Ik denk nu toch dat ze dit accident al een jaar vantevoren gepland hadden, anders laat je zo'n irritant personage de serie toch niet binnen?
0 x
Gesloten