Ik vond em er erg ongezond uitzien.
Dat viel mij ook heel erg op! Een tijdje terug vond ik hem er nog wel goed uitzien (wel wat dunner, maar nog niet zo drastisch), maar nu vond ik hem er ook ongezond uitzien. Zo witjes enzo... (offtopic: Maar dat vind ik ook af en toe van Marie en Femke, die zijn ook behoorlijk wat afgevallen en kijken ook soms zo bleekjes)Mieke schreef:Cois blijft vermageren zeker
Ik vond em er erg ongezond uitzien.
Ik ook wel... Het is wel een aanhouder, en die winnen zeggen ze wel eens, dus misschien loont zijn moeite nog eens?frank schreef:ocharme cois
k had toch met m te doen vanavond
Hij wilde gewoon duidelijkheid, andere mensen zouden in zijn plaats misschien wel hetzelfde doen.Mieke schreef:als dat zijn laatste poging tot verleiden was, amaai ze![]()
![]()
Allez das toch geen manier om iemand voor u te winnen, door zo arrogant te doen.
Hij stond net niet met een geweer tegen haar hoofd om haar te dwingen
frank schreef:ja, de Cois. nu heeft ie wel een heel duidelijk en eerlijk antwoord gekregen.
Denk dat het nu wel de boeken toe zal zijn.
Mja, ik kan me zijn houding toch ook wel voorstellen hoor... Hij heeft het eerst vriendelijk geprobeerd en dat haalde ook al niet uit. Hij zal alles dus eens hebben willen proberen om toch een duidelijk antwoord te krijgen, en dat heeft hij nu wel lijkt me. Ook ik vrees dat hij geen hoop meer hoeft te hebben nu.Nickos schreef:Hij wilde gewoon duidelijkheid, andere mensen zouden in zijn plaats misschien wel hetzelfde doen.Mieke schreef:als dat zijn laatste poging tot verleiden was, amaai ze![]()
![]()
Allez das toch geen manier om iemand voor u te winnen, door zo arrogant te doen.
Hij stond net niet met een geweer tegen haar hoofd om haar te dwingen