idemChristel schreef: Ik blijf Martine een irritant en kinderachtig mens vinden

Zo hautain dat die ook altijd doet, haar reactie toen ze hoorde dat Sam met Dorien weg was....

("Met Dorien, die is nog erger als Femke")

Inderdaad! Echt een omhooggevallen troelaMieke schreef:idemChristel schreef: Ik blijf Martine een irritant en kinderachtig mens vinden![]()
Zo hautain dat die ook altijd doet, haar reactie toen ze hoorde dat Sam met Dorien weg was....![]()
("Met Dorien, die is nog erger als Femke")![]()
oma schreef:Martine: soepkieken eersteklas, zoals die haar kinderen verwent, niet schoon meer en verre van verantwoord!
Gelukkig is 't maar fictie?
't zijn precies mensen die in een alternatieve realiteit leven: die van de BastiaensPrieeltje schreef:Martine en Eric zijn echt niet meer te genieten. Nu weer een scène in de Fit&Fun omdat Femke daar werkt! Dan hun belachelijke vertoning tegen Ludo in de loft toen die Doriens spullen kwam halen...Daarna vliegt Martine uit tegen Marianne, terwijl die ook niet echt iets had misdaan...
Bah!
Inderdaad...alma schreef:niet echt de leukste mensen in Thuis, als je het mij vraagtPrieeltje schreef:Martine en Eric zijn echt niet meer te genieten. Nu weer een scène in de Fit&Fun omdat Femke daar werkt! Dan hun belachelijke vertoning tegen Ludo in de loft toen die Doriens spullen kwam halen...Daarna vliegt Martine uit tegen Marianne, terwijl die ook niet echt iets had misdaan...
Bah!
Martine zou dat zeker direct gedaan hebben, was zij in het geval van Waldek en Rosa geweest???Christel schreef:Martine kon zich weer niet inhouden tijdens het gesprek met Rosa en WaldekMaar ik vind wel dat zij en Eric gelijk hadden wat betreft dat naar de politie gaan, dat hadden Rosa en Waldek nu toch inmiddels wel kunnen doen...
oma schreef:Martine zou dat zeker direct gedaan hebben, was zij in het geval van Waldek en Rosa geweest???Christel schreef:Martine kon zich weer niet inhouden tijdens het gesprek met Rosa en WaldekMaar ik vind wel dat zij en Eric gelijk hadden wat betreft dat naar de politie gaan, dat hadden Rosa en Waldek nu toch inmiddels wel kunnen doen...
Ik vrees dat zij veeleer zou gezegd hebben tegen Sam(indien hij die bromfietser was geweest): "Ja, Sam, wat jij deed was dom, maar 't is die ander die verantwoordelijk is want hij liet zich ondanks zijn troebele toestand toch overhalen om achter het stuur te kruipen en zijn "kunsten" te tonen. (oeps, dat laatste is op z'n "Oma's gezegd)
Dat zie ik Martine nog doen.oma schreef:Martine zou dat zeker direct gedaan hebben, was zij in het geval van Waldek en Rosa geweest???Christel schreef:Martine kon zich weer niet inhouden tijdens het gesprek met Rosa en WaldekMaar ik vind wel dat zij en Eric gelijk hadden wat betreft dat naar de politie gaan, dat hadden Rosa en Waldek nu toch inmiddels wel kunnen doen...
Ik vrees dat zij veeleer zou gezegd hebben tegen Sam(indien hij die bromfietser was geweest): "Ja, Sam, wat jij deed was dom, maar 't is die ander die verantwoordelijk is want hij liet zich ondanks zijn troebele toestand toch overhalen om achter het stuur te kruipen en zijn "kunsten" te tonen. (oeps, dat laatste is op z'n "Oma's gezegd)