Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Gesloten
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

@Gertj3: zo ruimdenkend opeens???
Ten tijde van Mo en Simonneke was je reactie verre van verdraagzaam...[/quote]
Wat hebben Mo en Simmoneke hier mee te maken :roll:

Niets,'t is mijn vraag die erboven staat die telt... :lol:
Laatst gewijzigd door Gast op di 04 sep 2007, 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

oma schreef:
Gertj3 schreef:
oma schreef:
Gertj3 schreef:
Christel schreef:
Gertj3 schreef:
Mette Marit schreef:
Gertj3 schreef:Persoonlijk vond ik de reactie van Madam tegen haar dochter iets overdreven als die twee vrouwen elkaar graag zien So What zeg :roll: we leven in het jaar 2007 en niet in 1940 :roll:
mja ok, maar ik zit mijn vriendin ook niet af te lekken in het bijzijn van mijn ouders...

en zeker als je weet dat Geert het er moeilijk mee heeft...

het was er wel wat over...
Ieder zijn mening ik vond het perfect zo :)
Ik vond wel dat ze gelijk had en ben het met Mette Marit eens. Elkaar graag zien is mooi, maar Ann en Sandrine gingen wel érg ver om dat te tonen (en dit staat wat mij betreft los van elke geaardheid, zoals Marianne ook al zei). Als je dan ook nog bekijkt dat het feit dat Sandrine lesbisch blijkt te zijn nogal moeilijk ligt bij Geert, hadden ze hem er misschien beter eerst een beetje aan kunnen laten wennen bijvoorbeeld. Nu was het als zout in een open wond strooien, wat ook weer niet nodig is vind ik. Het maakt het er bovendien voor iedereen ook niet makkelijker op nu omdat Geert nu waarschijnlijk helemaal geen kant meer uit wil, en ik kan me niet voorstellen dat dat de uiteindelijke bedoeling was.
Als Geert dit niet aanvaard dan zou hij voor mij het niet waard zijn mijn Vader te zijn !
@Gertj3: zo ruimdenkend opeens???
Ten tijde van Mo en Simonneke was je reactie verre van verdraagzaam...
Wat hebben Mo en Simmoneke hier mee te maken :roll:

Niets,'t is mijn vraag die erboven staat die telt... :lol:
Ik heb daar niets tegen van mij mogen ze kussen zoveel ze willen ik ken zelfs hetero koppels die hun ook niet schamen om te kussen en te lekken wanneer het ongepast zou zijn :roll:
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Ik heb daar niets tegen van mij mogen ze kussen zoveel ze willen ik ken zelfs hetero koppels die hun ook niet schamen om te kussen en te lekken wanneer het ongepast zou zijn :roll:
Ik wel!
Dat apprecieer ik helemaal niet. Niet van hetero's en niet van holebi's.

Het was en is heel onnozel en van weinig respect getuigend ten opzichte van papa Geert om eerst zo angstvallig te verzwijgen dat ze lesbisch is, en dan opeens zo provocerend te doen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Gertj3 schreef:Ik heb daar niets tegen van mij mogen ze kussen zoveel ze willen ik ken zelfs hetero koppels die hun ook niet schamen om te kussen en te lekken wanneer het ongepast zou zijn :roll:
Ja, maar dat zei Marianne ook he? Ze had het gewoon over het feit dat hun gedrag ongepast was, geaardheid maakte niet uit (ik geloof ook niet dat Marianne daar nog een probleem van maakt). Ze mag daar dan toch wat van zeggen? Tenslotte is ook zij de dupe van dat gedrag omdat Geert nu nog kwader is, zowel op Ann en Sandrine als op haar. Marianne heeft daar niet om gevraagd, in de eerste instantie al niet om de verhouding tussen haar dochter en Sandrine te verzwijgen, en nu dit. Dus ik kan me voorstellen dat ze behoorlijk met de hele situatie in haar maag zit!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

oma schreef:
Ik wel!
Dat apprecieer ik helemaal niet. Niet van hetero's en niet van holebi's.

Het was en is heel onnozel en van weinig respect getuigend ten opzichte van papa Geert om eerst zo angstvallig te verzwijgen dat ze lesbisch is, en dan opeens zo provocerend te doen.
Precies! Dat kwam er natuurlijk ook nog bij.
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

Persoonlijk vond ik er niets overdreven aan zeker niet op zo een feestje waar er al redelijk goed met drank gevloeid is ! Maar ik heb gewoon het gevoel dat hier een spel van gemaakt word omdat het een lesbisch koppel is
0 x
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

Gertj3 schreef:Persoonlijk vond ik er niets overdreven aan zeker niet op zo een feestje waar er al redelijk goed met drank gevloeid is ! Maar ik heb gewoon het gevoel dat hier een spel van gemaakt word omdat het een lesbisch koppel is
Ik ben wel de laatste die daarover spel maakt!

Ik vind gewoon dat ze een beetje rekening mochten gehouden hebben met Geert...
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

Mette Marit schreef:
Gertj3 schreef:Persoonlijk vond ik er niets overdreven aan zeker niet op zo een feestje waar er al redelijk goed met drank gevloeid is ! Maar ik heb gewoon het gevoel dat hier een spel van gemaakt word omdat het een lesbisch koppel is

Mja mensen verschillen wel eens van mening ;)
0 x
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

Mette Marit schreef:

Same. Zeer fijn als je zelf je outing verwerkt hebt maar denk ook even aan je ouders die ook "hun outing" even moeten verwerken.
Er zijn grenzen aan flirtgedrag op een familiefeest lijkt me ..
En alcohol is apropos ook maar een zwak excuus om je gedrag te verantwoorden.
0 x
Never put a sock in a toaster
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

zotteken schreef:
Mette Marit schreef:

Same. Zeer fijn als je zelf je outing verwerkt hebt maar denk ook even aan je ouders die ook "hun outing" even moeten verwerken.
Er zijn grenzen aan flirtgedrag op een familiefeest lijkt me ..
En alcohol is apropos ook maar een zwak excuus om je gedrag te verantwoorden.
Tja Geert moet ook maar aanvaarden dat zijn dochter lesbisch is e als hij die echt graag ziet komt da nog wel moet ook niet blijven oudjes bokken e :roll:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Gertj3 schreef: Tja Geert moet ook maar aanvaarden dat zijn dochter lesbisch is e als hij die echt graag ziet komt da nog wel moet ook niet blijven oudjes bokken e :roll:
stel uzelf gewoon eens in zijn plaats :wink:

Daarom niet dat u dochter lesbisch is, maar bv dat uw love-interest er vandoor is met een ander en dat voor u neus komt showen... Zoiets ligt ook gevoelig.
Het weten is één zaak, het daarom zo uitgebreid tentoongesteld zien worden is iets helemaal anders :roll:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Als blikken konden doden, dan was Smeekens nu wel een kopje kleiner geweest volgens mij.. Marianne was precies niet heel blij om hem terug te zien. (op het eerste gezicht toch :P ) Wel grappig om te zien hoe Marianne en Ann zich in allerlei bochten stonden te wringen tegenover Youssef. Liegen is duidelijk niet hun sterkste punt! :lol:
0 x
Leah_Nora_fannetje
Nog geen rang

Bericht door Leah_Nora_fannetje »

Geert stond er bij, en keek er naar!! :D
0 x
Marianne rules!!!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Pfoeh, Marianne zit blijkbaar wel heel erg met de situatie in haar maag...
Ik had echt medelijden met haar... :(
0 x
Marieke
Nog geen rang

Bericht door Marieke »

Christel schreef:Pfoeh, Marianne zit blijkbaar wel heel erg met de situatie in haar maag...
Ik had echt medelijden met haar... :(
ik ook, t was echt zielig, terwijl ze normaal gezien wel kribbig doet als ze het niet eens is, maar ik heb haar nog niet vaak zien snikken, laat staan huilen
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
Gesloten