de laatste aflevering

wat vonden jullie van de laatste aflevering?

super. ik kan niet wachten om het vervolg te zien.
52
64%
Het viel wel mee.
21
26%
zwak. Andere jaren was de slotaflevering veel beter.
8
10%

Totaal aantal stemmen: 81

Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Johny schreef:-Smeekens: vond ik heel spannend. Wat gaat hij doen? Verlaat hij zijn dochter alleen maar omdat ze lesbisch is?
Ik vind het wel over the top hoe Smeekens en Sandrine direct zo'n goede band hebben. De bloedband ja, maar emotioneel is er toch niks tussen hun, ze kennen mekaar maar pas :roll:
En dan z'n praktijk en werk verlaten enkel omdat z'n pasgevonden dochter lesbisch is... Ik vind het er allemaal ferm over
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Mieke schreef:
Johny schreef:-Smeekens: vond ik heel spannend. Wat gaat hij doen? Verlaat hij zijn dochter alleen maar omdat ze lesbisch is?
Ik vind het wel over the top hoe Smeekens en Sandrine direct zo'n goede band hebben. De bloedband ja, maar emotioneel is er toch niks tussen hun, ze kennen mekaar maar pas :roll:
En dan z'n praktijk en werk verlaten enkel omdat z'n pasgevonden dochter lesbisch is... Ik vind het er allemaal ferm over
t was niet enkel daarom hé >> hij was vooral kwaad op Marianne omdat die hem weer vanalles verzwegen heeft, iets wat ze voordien beloofde om niet meer te doen. En bij Sandrine was t ook alles of niks >> eerst haar relatie zo angstvallig verzwijgen om haar vader niet te kwetsen om haar dan uiteindelijk zo provocerend te outen. Ze had het wel iets tactvoller kunnen aanpakken. :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

frank schreef:En bij Sandrine was t ook alles of niks >> eerst haar relatie zo angstvallig verzwijgen om haar vader niet te kwetsen om haar dan uiteindelijk zo provocerend te outen. Ze had het wel iets tactvoller kunnen aanpakken. :)
Idd da was echt van "euhhh :shock: :roll: "

Maar Smeekens was toch helemaal van de kaart toen hij het hoorde van Sandrine, terwijl hij haar maar pas kent...
allez als morgen iemand komt zeggen "ik ben uwe zoon"; zou ik daar niet direct zo'n band mee hebben ze en zou het me eigenlijk niet veel kunnen schelen wat zijn geaardheid is :?
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Met dat verschil dan dat Smeekens maar een lage dunk heeft van holebi's. ;)

Enfin, t levert wel een interessante verhaallijn op voor dit seizoen van hoe hij er verder mee zal omgaan. :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

frank schreef:
Enfin, t levert wel een interessante verhaallijn op voor dit seizoen van hoe hij er verder mee zal omgaan. :)
Dat wel, zeker wel..

Maar ze mochten die aanpassing van vreemde naar vader wel wat beter gedaan hebben 8)
0 x
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door ThomSten »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ook op gelet ....het was een vrouwenhand met een speciale ring die de brief bij Jenny onder de deur schoof ....????????????????? :?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

daffy duck schreef:Ook op gelet ....het was een vrouwenhand met een speciale ring die de brief bij Jenny onder de deur schoof ....????????????????? :?
ja dat was toch al geweten :wink:

Toen ik het eerst zag dacht ik direct aan Rosa, maar die zal het waarschijnlijk wel niet zijn
0 x
Gesloten