ja iddzotteken schreef: Lol dat bedoelde ik niet ..
Mijn punt sluit eigenlijk aan bij dat van u ..
Die Geestig he sloeg dus eerder op het feit dat Solidariteit nogal een stom idee lijkt .. gezien de hoge cijfers die partijen à la het Vlaams Belang behalen.
Nieuw: Politiek
-
frank
- Poster rang 4

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
Mindy
- Nog geen rang
reden temeer om een staatshrvorming niet langer uit te stellen.frank schreef:ja iddzotteken schreef: Lol dat bedoelde ik niet ..
Mijn punt sluit eigenlijk aan bij dat van u ..
Die Geestig he sloeg dus eerder op het feit dat Solidariteit nogal een stom idee lijkt .. gezien de hoge cijfers die partijen à la het Vlaams Belang behalen.en vooral als je bedenkt dat één van de weinige regio's waar vlamingen en walen wel op elkaars lijsten kunnen stemmen net het grote struikelblok was van de vorige regering.
tot zover mijn nuttige bijdrage.
0 x
I'm not much into health food, I am into champagne
Ik ben MEGA-MINDY!
Ik ben MEGA-MINDY!
-
Mieke
- Poster rang 4

Omdat het federale verkiezingen zijn missch?frank schreef:Maar waarom zou een Vlaming op een Waalse partij stemmen of omgekeerd ?Mieke schreef:Vraag me trouwens af waarom wij Vlamingen niet op Waalse partijen mogen stemmen en andersom![]()
Het feit dat de liberalen toch mee zouden mogen in de regering komt door de Walen. Belgie is toch één land en het waren federale verkiezingen dus waarom niet stemmen op partijen uit héél Belgie![]()
![]()
Mja ik ken ni veel van politiek dus hier zal wel een reden voor zijn zeker?
En ik vind dat we Belgie eens moeten zien als 1 land!!
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
zotteken
- Poster rang 1

- Contacteer:
Tis niet omdat het federaal is dat het daarom allemaal 1 pot nat is he. Als je in een democratie leeft dan moet je rekening houden met alle belangengroepen. Iedereen brengt dus zijn vertegenwoordiger naar voren zodat niemand uitgesloten hoeft te worden.Mieke schreef:Omdat het federale verkiezingen zijn missch?frank schreef:Maar waarom zou een Vlaming op een Waalse partij stemmen of omgekeerd ?Mieke schreef:Vraag me trouwens af waarom wij Vlamingen niet op Waalse partijen mogen stemmen en andersom![]()
Het feit dat de liberalen toch mee zouden mogen in de regering komt door de Walen. Belgie is toch één land en het waren federale verkiezingen dus waarom niet stemmen op partijen uit héél Belgie![]()
![]()
Mja ik ken ni veel van politiek dus hier zal wel een reden voor zijn zeker?![]()
En ik vind dat we Belgie eens moeten zien als 1 land!!
Stel je bijvoorbeeld in de plaats van de Duitstaligen.. Indien we hen in geen enkele raad zouden vertegenwoordigen dan wordt er gewoon over hen heen gelopen want wij zijn met meer. Snapte ?
0 x
Never put a sock in a toaster
-
Mieke
- Poster rang 4

ja ik snapzotteken schreef: Stel je bijvoorbeeld in de plaats van de Duitstaligen.. Indien we hen in geen enkele raad zouden vertegenwoordigen dan wordt er gewoon over hen heen gelopen want wij zijn met meer. Snapte ?
Maar zoals ik al zei, ik ken niks van politiek dus....
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
Mette Marit
- Poster rang 2

-
Mette Marit
- Poster rang 2

Alle vooruit!
Yves gaat waarschijnlijk zijn ontslag indienen bij de koning...
Die zal beslissen hoe het nu verder moet en hoogstwaarschijnlijk wordt het initiatief nu aan een franstalige gegeven...
Hopelijk houden de vlamingen voet bij stuk en laten ze hen niet doen...
NON = NEE
Voor de rest heb ik er geen goed gevoel bij, ik wil niet dat België moet splitsen, dat is me iets te radicaal maar meer bevoegdheden toewijzen aan de gewesten lijkt me wel een goed idee...
Die zal beslissen hoe het nu verder moet en hoogstwaarschijnlijk wordt het initiatief nu aan een franstalige gegeven...
NON = NEE
Voor de rest heb ik er geen goed gevoel bij, ik wil niet dat België moet splitsen, dat is me iets te radicaal maar meer bevoegdheden toewijzen aan de gewesten lijkt me wel een goed idee...
0 x
-
Mindy
- Nog geen rang
alleen spijtig dat meneer de koning op vakantie is.Mette Marit schreef:Alle vooruit!
NON = NEE
heeft dan een heel jaar niks te doen, en als we hem dan eens nodig hebben is meneer met congé.
schaf die koning toch gewoon af, seriously
0 x
I'm not much into health food, I am into champagne
Ik ben MEGA-MINDY!
Ik ben MEGA-MINDY!
-
frank
- Poster rang 4

Eerlijk gezegd heb ik er toch een beetje m'n plezier in dat Leterme zwaar op z'n bek gegaan is.Mette Marit schreef: Hopelijk houden de vlamingen voet bij stuk en laten ze hen niet doen...
Het komt misschien over alsof de walen onredelijk zijn, maar de waarheid is natuurlijk dat de N-VA nu een beetje een blok aan het been is van de CD&V bij de onderhandelingen.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
Mette Marit
- Poster rang 2

-
Rieka
- x 435
-
zotteken
- Poster rang 1

- Contacteer:
-
Mette Marit
- Poster rang 2

Moest ik financieel afhankelijk zijn van u, zou ik ook ni graag gescheiden worden, maar ik zou wel respect hebben voor u en ik zou geen onozele tegeneisen stellen....zotteken schreef:Ik begrijp heel goed dat de Walen niet zo pro Staatshervorming zijn.
Als ik je zeg : "hee morgen pak ik je geld af " dan ga je toch ook niet zeggen cava en geef mij der nog een mot bij ook.
De taalgrens opschuiven en de vlaamstalige Brusselaars in de kou zetten...
dat was er toch wel wat over...
0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1

Ik vraag me echt af hoe ze hier nu uit gaan geraken....Wie gaat er toegeven?
N-VA is echt een blok aan het been van de CD&V....en op deze manier gaan ze nooit tot een oplossing komen...
En Vlaanderen onafhankelijk is al helemaal geen oplossing, wat dan met BHV?
Ik vind dat het hele politieke circus op deze manier weer veel geloofwaardigheid heeft verloren....
N-VA is echt een blok aan het been van de CD&V....en op deze manier gaan ze nooit tot een oplossing komen...
En Vlaanderen onafhankelijk is al helemaal geen oplossing, wat dan met BHV?
Ik vind dat het hele politieke circus op deze manier weer veel geloofwaardigheid heeft verloren....
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- Sarita Therror
- Poster rang 3