:party2:
super gezellig nummer!!
http://nl.youtube.com/watch?v=Q9jU8KRzRlE

Daan is de max liveevelien schreef:Momenteel ben ik hélemaal in de ban van "Housewife" van Daan, heerlijk nummertje![]()
In december ga ik naar een concert van hem in de Roma, een vriend had een kaartje op overschot, en ik wil die man wel eens aan het werk zien! Ik weet niet goed wat ervan te verwachten aangezien ik zijn andere nummers niet goed ken, maar Housewife vind ik in ieder geval al geweldig
Aha, dat hoor ik graag sieMette Marit schreef:Daan is de max liveevelien schreef:Momenteel ben ik hélemaal in de ban van "Housewife" van Daan, heerlijk nummertje![]()
In december ga ik naar een concert van hem in de Roma, een vriend had een kaartje op overschot, en ik wil die man wel eens aan het werk zien! Ik weet niet goed wat ervan te verwachten aangezien ik zijn andere nummers niet goed ken, maar Housewife vind ik in ieder geval al geweldig
kheb hem gezien op Rock Zottegem
En sindsdien superfan geworden!
je moet eens surfen naar youtube.com
swedisch designer drugs
addicted
housewife
en andere liedjes kan je daar bekijken!!!
Veel plezier op het concert.

Mieke schreef:GOOSE :love:
Ik ben vooral zot van 'Bring it on' :small: , maar hun hele cd is geweldig!!!!
evelien schreef:Aha, dat hoor ik graag sieMette Marit schreef:Daan is de max liveevelien schreef:Momenteel ben ik hélemaal in de ban van "Housewife" van Daan, heerlijk nummertje![]()
kheb hem gezien op Rock Zottegem
En sindsdien superfan geworden!
je moet eens surfen naar youtube.com
swedisch designer drugs
addicted
housewife
en andere liedjes kan je daar bekijken!!!
Veel plezier op het concert.Ben eens benieuwd..