Maarten

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

sisken schreef:
'leentje schreef:Ik vraag me gewoon af wat die met dat lijk gaat doen :o :shock:

die kan da daar toch ni zomaar laten liggen é :!:
't zal uiteindelijk wel moeten uitkomen, maar dat zal een ontwikkeling voor volgend seizoen worden denk ik ;)
Dat denk ik ook... Ik denk dat Eva op dit moment belangrijker is voor hem, en hij zei al tegen Mathilde dat hij haar plan ook tot uitvoer zou brengen, dus ik hoop maar dat Eva voor het "goede logeeradres" kiest! :? Maar de award voor meest grote griezel dit seizoen, krijgt hij wat mij betreft zeker! :shock:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik vond Mathilde met momenten toch creepier ze, die keer toen ze in het donker kwam aangeslopen om Eva te verschrikken.... Ik verschoot toen zelf ook :shock:

Maar idd Maarten kan er goed aan tippen, zo moeder zo zoon? 8)

En dat lijk zal vandaag wel ontdekt worden zeker, hij heeft toch tegen Eva gezegd dat Mathilde ziek was en nu kan hij zeggen dat ze deze nacht zachtjes is ingeslapen :) (Eva gelooft toch alles)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Dejavuke
Nog geen rang

Bericht door Dejavuke »

Mette Marit schreef:efkes knuffelen met mijn lieve moeder...creepy gast... :shock:
Ik denk dat dieje kerel op die manier de liefde die hij tekort kwam van zijn moeder probeert te compenceren.

Hij is allesinds serieus aan het flashen!
0 x
'leentje
Nog geen rang

Bericht door 'leentje »

Dejavuke schreef:
Mette Marit schreef:efkes knuffelen met mijn lieve moeder...creepy gast... :shock:
Ik denk dat dieje kerel op die manier de liefde die hij tekort kwam van zijn moeder probeert te compenceren.

Hij is allesinds serieus aan het flashen!
jep da denk ik ook. Jan is altijd het belangrijkste geweest in Mathilde haar leven. als je altijd op de tweede plaats komt...
Nu is hij eindelijk met haar alleen, zonder te moeten horen dat Jan beter is dan hij.
Wel een rare manier om die liefde te bekomen , maja ...
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Mieke schreef:En dat lijk zal vandaag wel ontdekt worden zeker, hij heeft toch tegen Eva gezegd dat Mathilde ziek was en nu kan hij zeggen dat ze deze nacht zachtjes is ingeslapen :) (Eva gelooft toch alles)
Misschien dat hij zal zeggen tegen Eva dat MAthilde een spuitje gekregen heeft van de dokter waardoor ze niet direct wakker zal worden. En Eva zal dat in eerste instantie wel geloven. ;)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Imanieke
Nog geen rang

Bericht door Imanieke »

frank schreef:
Mieke schreef:En dat lijk zal vandaag wel ontdekt worden zeker, hij heeft toch tegen Eva gezegd dat Mathilde ziek was en nu kan hij zeggen dat ze deze nacht zachtjes is ingeslapen :) (Eva gelooft toch alles)
Misschien dat hij zal zeggen tegen Eva dat MAthilde een spuitje gekregen heeft van de dokter waardoor ze niet direct wakker zal worden. En Eva zal dat in eerste instantie wel geloven. ;)
Weet het niet hoor, maar als dat lijk daar tegen dan al bijna drie of vier dagen ligt, dan gaat Eva gewoon al ruiken dat er iets mis is... Tenzij mathilde sliep in ne frigobox...
Ik denk dat Eva beter weg blijft uit het huis des duivels... want wie weet tot wat maarten nog allemaal in staat is...
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Imanieke schreef: Ik denk dat Eva beter weg blijft uit het huis des duivels... want wie weet tot wat maarten nog allemaal in staat is...
Maarten zou Eva nooit kwaad doen, hij is niet Jan hè :evil: :roll:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Imanieke schreef:Tenzij mathilde sliep in ne frigobox...
sliep ?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

frank schreef:
Imanieke schreef:Tenzij mathilde sliep in ne frigobox...
sliep ?
ze ligt toch in de slaapkamer, waar ze - toen ze nog leefde - sliep? :wink:
0 x
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

Das zo ne rare gast!
toen hij naar cois en daisy keek en zei dat ze dat nog zo slecht niet deden, vond ik hem ineens weer sympathiek.... :shock: :shock:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Mette Marit schreef:Das zo ne rare gast!
toen hij naar cois en daisy keek en zei dat ze dat nog zo slecht niet deden, vond ik hem ineens weer sympathiek.... :shock: :shock:
BRRRRRRRRRRRR, ik moest denken aan hem en Eva en ik hoopte dat ze hem gauw laat voor wat em is...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

oma schreef:
BRRRRRRRRRRRR, ik moest denken aan hem en Eva en ik hoopte dat ze hem gauw laat voor wat em is...
Dat is eigenlijk het vreemde effect wat zo'n mensen hebben vind ik. Van de ene kant kunnen ze heel zorgzaam en lief zijn (kijk maar naar Mathilde tegenover Nand bijvoorbeeld, maar ook Maarten tegenover Eva. Hij is altijd van haar blijven houden), terwijl ze daar van de andere kant zo extreem in doorslaan dat ze gevaarlijk worden :? Uiteindelijk maakt het ze dus nog griezeliger... Eva had beter wat nagedacht en naar Rosa geluisterd voordat ze wat met Maarten begon :?
0 x
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

Christel schreef:
oma schreef:
Dat is eigenlijk het vreemde effect wat zo'n mensen hebben vind ik. Van de ene kant kunnen ze heel zorgzaam en lief zijn (kijk maar naar Mathilde tegenover Nand bijvoorbeeld, maar ook Maarten tegenover Eva. Hij is altijd van haar blijven houden), terwijl ze daar van de andere kant zo extreem in doorslaan dat ze gevaarlijk worden :? Uiteindelijk maakt het ze dus nog griezeliger... Eva had beter wat nagedacht en naar Rosa geluisterd voordat ze wat met Maarten begon :?
Eva en nadenken is niet zo'n goeie combinatie... :wink:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mette Marit schreef:Eva en nadenken is niet zo'n goeie combinatie... :wink:
Nee, dat is al vaker gebleken en blijkt ook nu wel weer :lol:
Ik hoop maar dat ze het zich niet nog heel erg gaat betreuren... :?
0 x
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

Christel schreef:
Mette Marit schreef:Eva en nadenken is niet zo'n goeie combinatie... :wink:
Nee, dat is al vaker gebleken en blijkt ook nu wel weer :lol:
Ik hoop maar dat ze het zich niet nog heel erg gaat betreuren... :?
goh, eens ze er achter komen dat Maarten Mathilde vermoord heeft, zal hij wel achter slot en grendel vliegen zeker?

kan Eva samen met Nancy hare vent gaan bezoeken 8)
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Gesloten