Maarten

Gesloten
'leentje
Nog geen rang

Bericht door 'leentje »

ThomSten schreef:Ons agressievelingske.
OK, zijn ma is erger, maar bij Maarten is er toch ook een serieuze hoek af ze. Hoe em gisteren bezig was 'tegen' dat schilderij van Jan. En hoe em die meubels der behandelde...
Jep, kwas daar toch ook van verschoten hoor!

En dan ook weer ' Eva is van mij Jan' :?

Wat hebben die toch allemaal met hun obsessie.

Eva weet ze ook wel aan te trekken é , eerst die Pierre en nu dit :|
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

'leentje schreef:
OK, zijn ma is erger, maar bij Maarten is er toch ook een serieuze hoek af ze. Hoe em gisteren bezig was 'tegen' dat schilderij van Jan. En hoe em die meubels der behandelde...

Die familie Reimers (met uitzondering van Robert dan) is precies een "beetje" bezitterig :? :wink:
Moet zeggen dat ik het inmiddels wel een stel griezels bij elkaar vind hoor! Ik vraag me trouwens af of Mathilde wel erger is als Maarten... Tot op heden heeft Maarten zich nog redelijk ingehouden, maar als hij "uitgedaagd" wordt, zou ik er niet van verschieten als hij helemaal niet onder doet voor Mathilde!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Imanieke
Nog geen rang

Bericht door Imanieke »

Christel schreef:
'leentje schreef:

Die familie Reimers (met uitzondering van Robert dan) is precies een "beetje" bezitterig :? :wink:
Moet zeggen dat ik het inmiddels wel een stel griezels bij elkaar vind hoor! Ik vraag me trouwens af of Mathilde wel erger is als Maarten... Tot op heden heeft Maarten zich nog redelijk ingehouden, maar als hij "uitgedaagd" wordt, zou ik er niet van verschieten als hij helemaal niet onder doet voor Mathilde!
Heel die familie is inderdaad creepy en robert is er niet meer om ze in de hand te houden... Vraag me wel af wie ze nu het gestoorde personage gaan laten spelen als de familie Reymers eruit gaat (gisteren dacht ik echt zo van Mathilde past maar op want uw laatste uren zijn geslagen, en ik snap ook niet waarom maarten nog niet heeft opgeschreven wat er in dat potje zat en er mee naar de apotheek is gegaan!), want geef toe thuis heeft toch wel iets met personages die wat doordraaien... (denk aan Isabelle, Pierre...) En de volgende keer gaat naïeve Eva waarschijnlijk niet meer de rol spelen van de persoon die er met zijn ogen open inloopt...
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

t begint wel duidelijk te worden dat het einde van het seizoen begint te naderen >> plotseling beginnen ze daar allemaal wel heel psychotisch te worden. :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Dat briefje dat Maarten op de toog liet liggen was dat gescheurd uit de kas van Werner zeker ? :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
'leentje
Nog geen rang

Bericht door 'leentje »

frank schreef:Dat briefje dat Maarten op de toog liet liggen was dat gescheurd uit de kas van Werner zeker ? :)

Jep da was da briefke dat Femke hem had gegeven de dag dat Fit en Fun is overvallen '
Tkomt uit é 8)
0 x
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door ThomSten »

'leentje schreef:
frank schreef:Dat briefje dat Maarten op de toog liet liggen was dat gescheurd uit de kas van Werner zeker ? :)

Jep da was da briefke dat Femke hem had gegeven de dag dat Fit en Fun is overvallen '
Tkomt uit é 8)
Femke geeft geen geld bij de broodjes he. Neen, Werner gaf dat geld voor de broodjes, maar Femke weigerde dat briefje omdat het kapot was, en wou een ander. :wink:
0 x
'leentje
Nog geen rang

Bericht door 'leentje »

ThomSten schreef:
'leentje schreef:

Tkomt uit é 8)
Femke geeft geen geld bij de broodjes he. Neen, Werner gaf dat geld voor de broodjes, maar Femke weigerde dat briefje omdat het kapot was, en wou een ander. :wink:
idd ! sorry :roll:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Imanieke schreef:
en ik snap ook niet waarom maarten nog niet heeft opgeschreven wat er in dat potje zat en er mee naar de apotheek is gegaan!),
Omdat als Maarten dat gaat zeggen van dat vergiftigen, gaat Mathilde naar de politie ivm de overval op de Fit&Fun.
Ze kunnen mekaar dus goed chanteren om er niemand anders bij te betrekken, en ze zullen het dus onderling moeten regelen :D (gaat nog spannend worden 8) )

Ik begrijp Maarten ergens wel, zijn heel leven moet hij al onderdoen voor zijn broer, moet hij zo'n freaky moeder verdragen.
En dan blijkt dat de enige normale persoon en de enige die hem begrijpt , Robert dus, wordt vermoord door zijn moeder?!? :shock: Ge zou voor minder beginnen flippen

Maarten is al verliefd op Eva van voor Eva met Jan was. En hij heeft dus nog maar eens moeten onderdoen voor zijn broer (zijn heel leven al aan Mathilde te horen) En dan al die jaren van spanningen en dan heeft hij Eva eindelijk voor zich gewonnen, komt zijn moeder weer moeien!
Zo triestig eigenlijk :(
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

En dit jaar is de freak op het einde.

trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..... PING ....

onze Maarten!
Djezes christ!
efkes knuffelen met mijn lieve moeder...creepy gast... :shock:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Mette Marit schreef:En dit jaar is de freak op het einde.

onze Maarten!
Djezes christ!

Creepy, omdat ie z'n moeder vermoordde, maar voor mij niet creepy omdat ie haar na haar dood nog even knuffelde..
0 x
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

oma schreef:

onze Maarten!
Djezes christ!

Creepy, omdat ie z'n moeder vermoordde, maar voor mij niet creepy omdat ie haar na haar dood nog even knuffelde..
bwa de manier waarop vond ik toch wel creepy zenne!
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Mette Marit schreef:
oma schreef:

onze Maarten!
Djezes christ!

bwa de manier waarop vond ik toch wel creepy zenne!
MJAAAAAAAAAAA
0 x
'leentje
Nog geen rang

Bericht door 'leentje »

Ik vraag me gewoon af wat die met dat lijk gaat doen :o :shock:

die kan da daar toch ni zomaar laten liggen é :!:
0 x
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

'leentje schreef:Ik vraag me gewoon af wat die met dat lijk gaat doen :o :shock:

die kan da daar toch ni zomaar laten liggen é :!:
't zal uiteindelijk wel moeten uitkomen, maar dat zal een ontwikkeling voor volgend seizoen worden denk ik ;)
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Gesloten