maar toch ook berggeklimmen? Marie zei daar toch iets overfrank schreef:t was gaan "survival-en" zeker ?
de death-ride, de pamperpaal, de via ferrata, rappel, de indianenbrug, ...

ik denk dat Sandrine wel weet wat Ann wou dat ze deed tijdens dat weekendje weg en aan haar gezicht te zien (vol van schaamte dus) heeft ze dat niet gedaan'leentje schreef:Amai die keek wel raar gisteren toen ze An in de gang tegenkwam ...
Kvraag me af wat er nu weer zou zijn
anderzijds kan ik het toch ergens verstaan. smeekens is echt nog zo conservatief enzo. nu ze net haar vader leert kennen is het mss beter daar nog even over te zwijgen. ik denk trouwens dat da ook in sandrine haar aard ligt. hoelang heeft ze niet gewacht om smeekens te zeggen dat ze zijn dochter is ...Mindy schreef:ik vind dat sandrine wel heel lelijke gezichten kan trekken altijd.
Die blik van gisteren was daar al een goed voorbeeld van.
Vind het wel heel flauw dat ze niet tegen smeekens durft zeggen dat ze lesbisch is. Ze is toch oud genoeg he seg!
tja, maar hoe langer ze wacht om het hem te zeggen hoe harder het zal aankomen, want dan is er niet alleen het "probleem" van haar geaardheid, maar ook nog eens het feit dat ze het zo lang heeft verzwegen! onder hetzelfde dak dan nog!'leentje schreef:anderzijds kan ik het toch ergens verstaan. smeekens is echt nog zo conservatief enzo. nu ze net haar vader leert kennen is het mss beter daar nog even over te zwijgen. ik denk trouwens dat da ook in sandrine haar aard ligt. hoelang heeft ze niet gewacht om smeekens te zeggen dat ze zijn dochter is ...Mindy schreef:ik vind dat sandrine wel heel lelijke gezichten kan trekken altijd.
Vind het wel heel flauw dat ze niet tegen smeekens durft zeggen dat ze lesbisch is. Ze is toch oud genoeg he seg!
Ook waar !! en smeekens is hier al geen makkelijke inMindy schreef:tja, maar hoe langer ze wacht om het hem te zeggen hoe harder het zal aankomen, want dan is er niet alleen het "probleem" van haar geaardheid, maar ook nog eens het feit dat ze het zo lang heeft verzwegen! onder hetzelfde dak dan nog!'leentje schreef:anderzijds kan ik het toch ergens verstaan. smeekens is echt nog zo conservatief enzo. nu ze net haar vader leert kennen is het mss beter daar nog even over te zwijgen. ik denk trouwens dat da ook in sandrine haar aard ligt. hoelang heeft ze niet gewacht om smeekens te zeggen dat ze zijn dochter is ...Mindy schreef:ik vind dat sandrine wel heel lelijke gezichten kan trekken altijd.
slechte strategie als je 't mij vraagt
maar, wat wil ze nou:'leentje schreef:Ook waar !! en smeekens is hier al geen makkelijke inMindy schreef:tja, maar hoe langer ze wacht om het hem te zeggen hoe harder het zal aankomen, want dan is er niet alleen het "probleem" van haar geaardheid, maar ook nog eens het feit dat ze het zo lang heeft verzwegen! onder hetzelfde dak dan nog!'leentje schreef:anderzijds kan ik het toch ergens verstaan. smeekens is echt nog zo conservatief enzo. nu ze net haar vader leert kennen is het mss beter daar nog even over te zwijgen. ik denk trouwens dat da ook in sandrine haar aard ligt. hoelang heeft ze niet gewacht om smeekens te zeggen dat ze zijn dochter is ...Mindy schreef:ik vind dat sandrine wel heel lelijke gezichten kan trekken altijd.
slechte strategie als je 't mij vraagt
Inderdaad... Had Ann niet ooit tegen Manon gezegd dat ze haar de tijd moest geven om het tegen haar moeder te zeggen? Nu wil ze zelf dat Sandrine het zegt...Mette Marit schreef:Ann heeft het toch ook niet meteen gezegd tegen haar moeder???
vind dat Ann een beetje té is, als je iemand ergens tijd moet voor geven is het wel voor dat...enfin![]()