En Martine op de 2de plaats
newton schreef:Aan Ann.
Inderdaad..Mieke schreef:newton schreef:Aan Ann.
idd, ik ook
Peggy krijgt een klein duwtje van Mike en Ann direct "was het een harde schok?"![]()
![]()
En op kerstavond toen iedereen aan het treuren was om Sofie moest zij weer kunnen zeggen "en voor Sandrine"
Zo van: 'heb aandacht voor mij, alsjeblieeeeeeeffffftttttt!!!!!'
Ja, zoiets blijkt toch aan te trekken op de een of andere manier... Kijk maar naar de file's als er een ongeluk is gebeurd, dat zijn ook vaak nieuwsgierige kijkers die langzaam gaan rijden.Rieka schreef:Zo zijn de meeste mensen toch?de_moo schreef:Het lijk lag in de garage en toen Peggy de verhalen hoorde wou ze per se gaan kijken.
Rosa en nog wat anderen moesten haar tegenhouden.
Die Peggy, een rampentoeriste!
Hoe zouden we zelf zijn als er bij wijze van spreken iets zou gebeurd zijn in onze garage?
Toch maar remmen, uit onze auto stappen en fijngevoelig constateren ' d'r ligt hier precies iets in de weg ?'Rieka schreef: Hoe zouden we zelf zijn als er bij wijze van spreken iets zou gebeurd zijn in onze garage?
hehe ja, ze gaat er echt wel vanuit dat het gaat om een afrekening binnen de "familie Fierens".jessie V. schreef:Ik erger mij momenteel bijzonder aan Marianne met haar oordelen over de "minder opgevoeden".
En ik hoop van ganser harte dat het een Bastiaans is geweest die de moord gepleegd heeft, maar als dat het geval is zal ze ongetwijfeld met een "geldig excuus" aankomen. Ik ben dat zij mijn moeder niet is. Ik zou daar constant ruzie mee hebben.