Daisy
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Nog geen rang
Ik vind het toch een beetje aanslepen tussen cois en haar!
Ergens hoop ik wel dat ze een koppel worden !
Dan heeft de cois eindelijk wa geluk!
Misschien gebeurd het op de danswedstrijd...
Kvraag me toch af waarom Daisy zo terughoudend is, ze spreekt altijd over goede vrienden, maar een relatie wil ze niet.
Ergens hoop ik wel dat ze een koppel worden !
Dan heeft de cois eindelijk wa geluk!
Misschien gebeurd het op de danswedstrijd...
Kvraag me toch af waarom Daisy zo terughoudend is, ze spreekt altijd over goede vrienden, maar een relatie wil ze niet.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik blijf het ook een beetje vreemd vinden dat ze zo terughoudend is.'leentje schreef:Kvraag me toch af waarom Daisy zo terughoudend is, ze spreekt altijd over goede vrienden, maar een relatie wil ze niet.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Volgens mij doen ze dat bewust, veel mensen vragen zich af of het iets gaat worden tussen die twee, en zolang ze het wat geheimzinnig houden denk ik dat ook kijkers blijft trekken e...Christel schreef:Ik blijf het ook een beetje vreemd vinden dat ze zo terughoudend is.'leentje schreef:Kvraag me toch af waarom Daisy zo terughoudend is, ze spreekt altijd over goede vrienden, maar een relatie wil ze niet.Misschien ooit iets meegemaakt wat daar voor zorgt he? Maar daar zullen we misschien ook nog wel achterkomen dan... Hoe dan ook vind ik het wel een leuk personage, dus ik hoop dat ze zich snel bedenkt en Cois toch een kans geeft!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
ze kan misschien Luc eens proberen?Mieke schreef:idd Cois is ne sloef en ik denk dat Daisy nood heeft aan ne 'echte vent'

't zou ook kunnen dat ze helemaal niet verliefd is en dat wel als vereiste ziet om met iemand een relatie te beginnen? (waar ik haar wel kan in volgen, vriendschap is niet altijd genoeg he)Christel schreef:Ik blijf het ook een beetje vreemd vinden dat ze zo terughoudend is.'leentje schreef:Kvraag me toch af waarom Daisy zo terughoudend is, ze spreekt altijd over goede vrienden, maar een relatie wil ze niet.Misschien ooit iets meegemaakt wat daar voor zorgt he? Maar daar zullen we misschien ook nog wel achterkomen dan... Hoe dan ook vind ik het wel een leuk personage, dus ik hoop dat ze zich snel bedenkt en Cois toch een kans geeft!

0 x
-
- Nog geen rang
ja das mss een mogelijkheid!satine schreef:['t zou ook kunnen dat ze helemaal niet verliefd is en dat wel als vereiste ziet om met iemand een relatie te beginnen? (waar ik haar wel kan in volgen, vriendschap is niet altijd genoeg he)
ma haar oogskes blinken altij zo als ze na hem ziet.
kzout zo jammer vinden, maja ge kunt het ni forceren é

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat is natuurlijk ook nog mogelijk, dat ze inderdaad helemaal niet verliefd is op Cois... Ik ging er al helemaal van uit dat het op dat gebied wel goed zitsatine schreef:'t zou ook kunnen dat ze helemaal niet verliefd is en dat wel als vereiste ziet om met iemand een relatie te beginnen? (waar ik haar wel kan in volgen, vriendschap is niet altijd genoeg he)

0 x
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 2
de nadruk op AFSLUITER laf er iets te dik op...'leentje schreef:ik vraag me toch af wat daisy haar geheim is.
ze reageerde echt raar toen cois gisteren zei dat ze een goede moeder zou zijn.
zou ze mss geen kinderen kunnen krijgen ofzo, precies wel een gevoelig onderwerp in elk geval.
ook wel duidelijk dat ze cois niet wil, ofwel twijfelt ze heel hard!
Cois mag het vergeten vrees ik
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Nou, of hij het helemaal mag vergeten weet ik niet (waarom zou ze hem dan toch steeds, ook al is het op afstand, aan blijven houden?), maar hij zal er in elk geval een zware kluif aan hebben om haar te overtuigen... Het lijkt allemaal inderdaad erg gevoelig te liggen! Ben nu toch wel benieuwd wat er eigenlijk met haar aan de hand is...Mette Marit schreef:de nadruk op AFSLUITER laf er iets te dik op...'leentje schreef:ik vraag me toch af wat daisy haar geheim is.
ze reageerde echt raar toen cois gisteren zei dat ze een goede moeder zou zijn.
zou ze mss geen kinderen kunnen krijgen ofzo, precies wel een gevoelig onderwerp in elk geval.
ook wel duidelijk dat ze cois niet wil, ofwel twijfelt ze heel hard!
Cois mag het vergeten vrees ik
0 x