Sandrine
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 2
-
- Poster rang 2
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 2
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
- Poster rang 1
Ja, wel... 'k Vind het ook maar erg voor Ann hoor. Amai toen ik maar enkele weken relatie had, ging 't er toch helemaal anders aan toe hoor. Wij liepen op wolkjesPowerzorro schreef:Arme Ann, Sandrine gedraagt zich echt bijzonder afstandelijk tegenover haar. En dat na een relatie van een paar weken, heet dat dan verliefd zijn?

Nog steeds eigenlijk soms en zijn morgen al twee jaar samen!
Heb medelijden met ons Anneke, dat verdient ze niet. Sandrine moet zich dringend gaan herpakken!!!
0 x
Runaway Dreamer
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
- Poster rang 4
bwah erg voor Ann?
Ik vind Ann maar een saai mens en ze irriteert mij de laatste tijd ferm.
Sandrine ook trouwens dus eigenlijk passen ze goed samen. Als het saaiste koppel ever
Ann moet ofwel Sandrine erover aanspreken, ofwel erover zwijgen. Maar in élke aflevering zich zo jaloers gedragen, praten is de enige oplossing (weten dokters dat niet?
)
tis wel normaal dat Sandrine nu veel tijd wil doorbrengen met haar pasgevonden vader, en haar geaardheid nog eventjes wil verzwijgen (zeker voor iemand waarvan ze weet dat hij er zo slecht op zal reageren)
Ik vind Ann maar een saai mens en ze irriteert mij de laatste tijd ferm.
Sandrine ook trouwens dus eigenlijk passen ze goed samen. Als het saaiste koppel ever

Ann moet ofwel Sandrine erover aanspreken, ofwel erover zwijgen. Maar in élke aflevering zich zo jaloers gedragen, praten is de enige oplossing (weten dokters dat niet?

tis wel normaal dat Sandrine nu veel tijd wil doorbrengen met haar pasgevonden vader, en haar geaardheid nog eventjes wil verzwijgen (zeker voor iemand waarvan ze weet dat hij er zo slecht op zal reageren)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Wat ik dan wel weer een beetje vreemd vind, is dat Sandrine totaal geen tijd heeft voor Ann (of zo doen ze het toch over komen), maar wel om met Marie uit eten te gaan..
Het kan natuurlijk zo zijn dat Sandrine ook nog wel wat dingen met Ann onderneemt die wij niet te zien krijgen, of dat Ann verschrikkelijk overdrijft over het feit dat ze Sandrine bijna nooit ziet. Maar toch... Ik vind dat allemaal een beetje "vaag" gebracht op dit moment.

Het kan natuurlijk zo zijn dat Sandrine ook nog wel wat dingen met Ann onderneemt die wij niet te zien krijgen, of dat Ann verschrikkelijk overdrijft over het feit dat ze Sandrine bijna nooit ziet. Maar toch... Ik vind dat allemaal een beetje "vaag" gebracht op dit moment.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang