Zijn vrouw was zwaar ziek en ze konden de ziekenhuiskosten niet betalen dus heeft hij zijn eigen geldtransportauto (bestaat dit woord?) overvallen...zara schreef:ik heb het niet gezien - kan iemand mij vertellen waar hij heeft voor gezeten
Victor
-
- Poster rang 2
-
- Nog geen rang
omdat het een lelijke leugenaar is!frank schreef:een goeie vraag.Benny schreef:Waarom heeft Victor niet gezegd dat hij bij die juwelier is langsgeweest?
en omdat het bijna einde-seizoen is en er dus dringend weer iets mysterieus moet gaan gebeuren..

0 x
I'm not much into health food, I am into champagne
Ik ben MEGA-MINDY!
Ik ben MEGA-MINDY!
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
En waarom gooit hij die robijn weg ?Benny schreef:Waarom heeft Victor niet gezegd dat hij bij die juwelier is langsgeweest?
Hij kon hem toch verkopen en zeggen dat hij hem heeft weggegooid omdat het namaak was. En t geld zelf bijhouden.

Nu brengt hij Kasper weer op t slechte pad. Wacht tot Rosa dat ontdekt !
0 x
-
- Poster rang 2
hij heeft die robijn niet weggegooid, dat was dat kaartje van de potentiële koper dat hij verfrommelde en weggooide...johan1969 schreef:En waarom gooit hij die robijn weg ?
trouwens, mooie boodschap van Thuis: moet je iets niet meer hebben, gooi het dan gerust op de openbare weg

0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
-
- Nog geen rang
Vond het ook raar dat hij die robijn niet direct teruggaf en de waarde er van zei, dat hij dat pas zei nadat hij dat wist van jenny haar visa rekening, en dan ook nog de brommer van kasper opdrijven, volgens mij heeft victor een veel groter crimineel verleden dan wij denken (hij zei tegen kasper dat hij vroeger nog een garage had gehad ook...) ik krijg echt de creeps van die victor eigenlijk... Als ik Jenny was ik zou schrik hebben van hem, alhoewel ik ook al heb zitten denken dat er misschien tussen Victor en die Niel ergens een connectie bestaat...sisken schreef:hij heeft die robijn niet weggegooid, dat was dat kaartje van de potentiële koper dat hij verfrommelde en weggooide...johan1969 schreef:En waarom gooit hij die robijn weg ?
trouwens, mooie boodschap van Thuis: moet je iets niet meer hebben, gooi het dan gerust op de openbare weg
0 x
-
- Nog geen rang
Mss is Victor wel de vader van Neil of alleszins familie? En probeert hij Jenny gek te maken om zo wraak te nemen om wat zij met Neil heeft gedaan!Imanieke schreef: Als ik Jenny was ik zou schrik hebben van hem, alhoewel ik ook al heb zitten denken dat er misschien tussen Victor en die Niel ergens een connectie bestaat...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 1
Ik heb er ook al zitten aan denken dat er een connectie met Neil bestaat. en dat dat wel eens het seizoenseinde zou kunnen worden. Met jenny en dat geheimzinnig gedoe van telefoontjes en opgestuurde robijnen. Ik weet het toch niet ze.
Maar de denkpiste van die connectie lijkt me wel iets hebben.
Maar de denkpiste van die connectie lijkt me wel iets hebben.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Er is inderdaad wel iets engs aan Victor....
Waarom drijft hij Caspers brommer zo zwaar op ? Voor t zelfde geld rijdt hij zich te pletter, Rosa en dus ook Jenny zouden daar niet mee kunnen lachen denk ik....
Hij lijkt wel helemaal niet op Neil. Neil was groot en donker, Victor klein en dik en hij heeft krullen.
Waarom drijft hij Caspers brommer zo zwaar op ? Voor t zelfde geld rijdt hij zich te pletter, Rosa en dus ook Jenny zouden daar niet mee kunnen lachen denk ik....
Hij lijkt wel helemaal niet op Neil. Neil was groot en donker, Victor klein en dik en hij heeft krullen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vertrouw die Victor ook niet, ondanks zijn "bekentenis". Beetje goedkoop verhaal over een zieke vrouw. Kan best zijn dat hij helemaal niet in de bak heeft gezeten. Als je de hele rij "voorvallen" bekijkt, die Jenny te verduren heeft gehad, dan kan dat verhaal daar net zo goed een onderdeel van zijn. Zeker als het met die Neil te maken heeft. Hij werkt langzaam naar iets toe. De auto, de tas, haar rekeningnummer: wie anders zit daar zo dichtbij?
0 x
-
- Nog geen rang
Het feit dat hij gezeten heeft kan idd opgezet spel zijn , dat kan ook een manier geweest zijn om Jenny te laten vertellen wat zei heeft gedaan, een manier om haar verhaal uit te lokken... Ook het feit dat Martine hem kende van tien jaar geleden enzo... Weet niet hoor maar Jenny zei gisteren toch ook dat die moord tien jaar geleden is gebeurd... Kan allemaal toeval zijn hoor maar hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik begin te denken dat er echt een verband is tussen victor en die moord die Jenny ooit heeft gepleegd (wat eigenlijk geen moord was maar zelfverdediging)
0 x
-
- Poster rang 1