Victor
-
- Poster rang 1
-
- Poster rang 2
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 4
-
- Poster rang 2
ze moeten de spanning er nog een beetje inhouden hefrank schreef:Jenny is wel erg kortaf tov Victor. Hij krijgt alleens de kans niet om te zeggen waarvoor hij gezeten heeft.
En wij willen dat natuurlijk ook weten.

maar 't zal allemaal zo wereldschokkend niet zijn waarschijnlijk, de thuisscenaristen kennende...

0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
-
- Poster rang 4
Altijd leuk om intussen er eens over te fantaseren wat hij juist mispeuterd zou hebben.
Volgens mij heeft hij een gewapende bankoverval gepleegd. 
Ik zie het zo al voor me !
Wat was die job nu weer die hij gedaan had ? Iets met geldtransport ?

Ik zie het zo al voor me !
Wat was die job nu weer die hij gedaan had ? Iets met geldtransport ?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 2
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Hij had het volgens mij over "geldtransport-begeleider"...frank schreef:Wat was die job nu weer die hij gedaan had ? Iets met geldtransport ?
Zowel jouw als Mette Marit's optie zou dus kunnen. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Ja, had het eigenlijk veel erg verwacht dan het was!
Nu ja had mij na vorige week wat teveel op dat buschauffeur zijn geconcentreerd tot hij gisteren over dat geldkoerier zijn begon...
Zijn verhaal zal wel waar zijn anders zou hij niet al die bewijzen aan Jenny tonen, maar wie pleegt er dan die telefoontjes? Een ex-collega? Een ex-gevangene? Iemand die achter zijn verleden is gekomen? Maar waarom valt die dan Jenny lastig en niet Victor zelf?
Mss is er toch iemand die het op Jenny zelf heeft gemunt! Alleszins vragen genoeg voor nog enkele weken verder mee te doen
Nu ja had mij na vorige week wat teveel op dat buschauffeur zijn geconcentreerd tot hij gisteren over dat geldkoerier zijn begon...
Zijn verhaal zal wel waar zijn anders zou hij niet al die bewijzen aan Jenny tonen, maar wie pleegt er dan die telefoontjes? Een ex-collega? Een ex-gevangene? Iemand die achter zijn verleden is gekomen? Maar waarom valt die dan Jenny lastig en niet Victor zelf?
Mss is er toch iemand die het op Jenny zelf heeft gemunt! Alleszins vragen genoeg voor nog enkele weken verder mee te doen

0 x
-
- Nog geen rang
Mss heeft het wel helemaal niets met Victor te maken (wat ik eigenlijk niet denk, maar goed?). Mss is het wel een vriend van Neil (dat was toch de naam van die gast?) of een ex-vriendinnetje die vrij gekomen is uit de gevangenis en wraak wil nemen op Jenny omdat zij Neil heeft vermoord zoveel jaren geleden? (zou wel leuk zijn om zo een oude verhaallijn nog eens op te rakelen!)
0 x
-
- Poster rang 4
na 10 jaar zeker ?robmolle schreef:Mss heeft het wel helemaal niets met Victor te maken (wat ik eigenlijk niet denk, maar goed?). Mss is het wel een vriend van Neil (dat was toch de naam van die gast?) of een ex-vriendinnetje die vrij gekomen is uit de gevangenis en wraak wil nemen op Jenny omdat zij Neil heeft vermoord zoveel jaren geleden? (zou wel leuk zijn om zo een oude verhaallijn nog eens op te rakelen!)

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276