Luc Bomans (Mark Willems)
-
- Nog geen rang
-
- Nog geen rang
Voor mij is het simpel : vanaf er scenes zijn met Luc / Marie / Leontien zap ik weg naar een andere zender. Ik vind het echt degoutant hoe die man zich gedraagt. De manier waarop hij Leontien telkens wil doen geloven dat ze krankzinnig is, terwijl zij nu net een interessante en sympathieke vrouw is geworden. En de manier waarop hij altijd maar beide partijen aan het lijntje houdt, hij is gewoon te laf om resoluut voor 1 situatie te kiezen, en wil zoveel mogelijk alles behouden, wil nooit de consequenties dragen van zijn eigen keuzes, echt laf vind ik dat.
Ik hoop echt dat hij (en Marie die op een sluwe en venijnige wijze altijd haar stempel drukt) hier niet zomaar mee weg komt. Leontien moet goed uit deze situatie komen, anders is er voor mijn part toch wel iets mis met de ethiek van deze serie.
Ik hoop echt dat hij (en Marie die op een sluwe en venijnige wijze altijd haar stempel drukt) hier niet zomaar mee weg komt. Leontien moet goed uit deze situatie komen, anders is er voor mijn part toch wel iets mis met de ethiek van deze serie.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 56
Dat is nu net wat het leuk maakt om naar te kijken, vind ik.G2U schreef:Voor mij is het simpel : vanaf er scenes zijn met Luc / Marie / Leontien zap ik weg naar een andere zender. Ik vind het echt degoutant hoe die man zich gedraagt. De manier waarop hij Leontien telkens wil doen geloven dat ze krankzinnig is, terwijl zij nu net een interessante en sympathieke vrouw is geworden. En de manier waarop hij altijd maar beide partijen aan het lijntje houdt, hij is gewoon te laf om resoluut voor 1 situatie te kiezen, en wil zoveel mogelijk alles behouden, wil nooit de consequenties dragen van zijn eigen keuzes, echt laf vind ik dat.

0 x
-
- Poster rang 4
Inderdaad, dingen die je normaal thuis niet tegenkomt.Nicolaske schreef:Dat is nu net wat het leuk maakt om naar te kijken, vind ik.G2U schreef:Voor mij is het simpel : vanaf er scenes zijn met Luc / Marie / Leontien zap ik weg naar een andere zender. Ik vind het echt degoutant hoe die man zich gedraagt. De manier waarop hij Leontien telkens wil doen geloven dat ze krankzinnig is, terwijl zij nu net een interessante en sympathieke vrouw is geworden. En de manier waarop hij altijd maar beide partijen aan het lijntje houdt, hij is gewoon te laf om resoluut voor 1 situatie te kiezen, en wil zoveel mogelijk alles behouden, wil nooit de consequenties dragen van zijn eigen keuzes, echt laf vind ik dat.

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 1
- Contacteer:
Zeker, een kind krijgt van een scheiding altijd een tik mee, maar als het zo de dupe moet worden is dat helemaal niet goed voor die jongen. Laat Luc het met Leontien bekokstoven en gebruik hiervoor niet je kind. Dat doet Leontien net zo, zij verbied hem in zeker zin zijn papa te zien. Echt zo kinderachtig die twee.
0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
-
- Poster rang 4
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 4
mja, m staat er ook maar belabberd voor natuurlijk >> heeft m dan gekozen voor de zakenvrouw Marie dan mag m nu plots meer helpen zoeken naar 2 miljoen euro om het bedrijf in handen te houden. En daarboven moet hij nog rekening houden met de kosten van de echtscheiding die onvermijdelijk is.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 4
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Marie heeft een probleem nu Jaques van Ginderen Marie Design wil verkopen. Het hele gebeuren moet 2 miljoen euro opbrengen, en dat is geld dat Marie niet heeft, en ook niet zomaar geleend krijgt bij de bank omdat ze nog niet zoveel ervaring heeft in het "zakendoen". Luc zag zijn kans dus schoon, en probeerde Leontien over te halen om alsnog samen met hem Marie Design te kopen. Dus eigenlijk datgene te doen wat hij in het begin van plan was, toen hij nog niks met Marie had. Dat kwam hij haar op haar werk nog eens vragen, maar Leontien ziet dat (voorlopig toch in elk geval) niet zitten...Mieke schreef:Ik heb een paar afleveringen gemist deze week, dus wat kwam Luc op Leontien haar werk doen??
En wat was er van de zaak over te nemen (dat zag ik in de voorstukjes voor afgelopen week)???

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
zo leek het anders welNicolaske schreef:Ik denk dat er een spannende verhaallijn in aantocht is

Ben benieuwd naar het verloop van deze verhaallijn, want heb er geen idee van op dit moment waar Luc mee bezig is, al dat geheimzinnig gedoe!
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2
Inderdaad. Ik denk dat het toch iets met de maffia te maken heeft omdat het met geld heeft te maken. Hoe zou Luc dan anders ineens aan 1 250 000 euro (of hoeveel was het?) komen?Nicolaske schreef:Ik denk dat er een spannende verhaallijn in aantocht is
Het was het echt een raar type in die auto. Het wordt nog spannende tijden voor ons ivm Luc.
0 x