En ik erger mij aan Eva, maar dat doe ik al wel langer dan vandaag

Precies!Mette Marit schreef:hèhè
en die mensen kietelen elkaar toch zo veel!
en wat zei Victor?
'een fantastische vent in bed???????????????????????'
IK WIL HET NIET WETEN![]()
Je moet er voor zorgen dat zijn hoofd afgedekt is he,... misschien wat minder kriebels dan,...Christel schreef:Erg verzorgd ziet Victor er niet uit vind ik. En ik erger me niet echt aan hem op zich, maar in combinatie met Jenny vind ik het maar niks!Precies!Mette Marit schreef:hèhè
en wat zei Victor?
Ik krijg daar echt de kriebels van, brrrr...
Oh nee hoor! Iemands hoofd zal er niet snel de reden van zijn dat ik de kriebels krijg van iemand.Jussi schreef:Je moet er voor zorgen dat zijn hoofd afgedekt is he,... misschien wat minder kriebels dan,...Christel schreef:Erg verzorgd ziet Victor er niet uit vind ik. En ik erger me niet echt aan hem op zich, maar in combinatie met Jenny vind ik het maar niks!Precies!Mette Marit schreef:hèhè
en wat zei Victor?
Ik krijg daar echt de kriebels van, brrrr...
zo kan ze besparen op botersatine schreef:als het over kapsels gaat: dat van Femke ligt er ook maar vettig en plat bij de laatste tijd - voor iemand die hele dagen broodjes smeert (in haar eigen zaak) toch ook niet 100% vind ik
Jakkes! Ze kan er ook mee frituren, enfin we dwalen af, gut om eerlijk te zijn is mij dat niet opgevallen. Ik kijk ook niet alles, erg hesisken schreef:zo kan ze besparen op botersatine schreef:als het over kapsels gaat: dat van Femke ligt er ook maar vettig en plat bij de laatste tijd - voor iemand die hele dagen broodjes smeert (in haar eigen zaak) toch ook niet 100% vind ik
vies, 'k weet het
ik heb die engelse uitdrukkingen altijd al geweldig irritant gevonden:satine schreef:ik erger mij de laatste tijd aan Luc - of liever gezegd, zijn temende manier van spreken irriteert mij al heel lang - kan die niet gewoon zijn ding zeggen en daar korte metten mee maken?
dat duurt en dat blijft altijd duren, hij klinkt soms toch veel ouder dan hij is, en dat vind ik jammer, want voor de rest vind ik het personage wel OK.