Van Eric naar Arno, van Arno naar Werner, van Werner naar Eric...
en ze kan nog steeds niet acteren...

Inderdaad, een kus-les zou haar niet misstaanjohan1969 schreef:Martine is wel sexy, maar die kus was maar niks.
Weet Marianne al dat Martine er ook komt wonen ?
Ik denk dat Eric er gewoon zo content mee is dat Martine hem nu terug wil, dat hij daarom van de rest zich niks meer aantrekt. En Martine zal niet het gevoel hebben dat ze iets verkeerd doet.Christel schreef:Hoe dan ook vond ik het maar een vage situatie gisteren eigenlijk... Waarom vonden Eric, Martine en ook Ann het zo vreemd dat Marianne zo reageerde? Als ik eerlijk ben vind ik persoonlijk dat zij de enige was met een normale reactie! Als je ziet wat Martine allemaal uitgehaald heeft naar Eric toe, dan is het toch op z'n minst normaal als ze alles weer rustig aan zouden opbouwen? Bovendien begrijp ik ook niet zo goed dat Eric dat alles zo makkelijk naast zich neer kan leggen..![]()
Ze paste idd niet echt in de 'decor'... En haar bruidsboeket zo modern, en dan dat kleed zo klassiekkoetje36 schreef:Wat een lelijk kleed had Martine aan. Waar hebben ze dat uitgehaald.
Iedereen had een redelijk mooi suitekleed aan en Martine was precies naar den kringloopwinkel geweest.
Raar, heel raar
Ik deel die mening niet echt. Oke ik kan verstaan dat ze zo een kleedje wil dragen. Maar las je haar kleedje vergelijkt met dat van wat de andere aanhadden dan vond ik haar toch uit de toon vallen.Mieke schreef:in tegenstelling tot sommige anderen hier vond ik het kleed van Martine wel meevallen.
Toen het nog aan de kapstok hing vond ik het ook lelijk, maar toen ze het aanhad was het best mooi.
Het moet niet altijd zo'n klassiek lang wit galakleed zijn hè, zo'n mooi knielang kleedje past veel beter en met de knoopjes zo
knap!!
![]()
Alleen het motief mocht iets anders zijn
Nee, dat was volgens mij een heel andere jurk. Die was gewoon lang dacht ik, en bestond uit veel meer en ook een andere soort stof als wat Martine nu aan had volgens mij...frank schreef:was t r origineel trouwkleed niet van toen ze voor de erste keer trouwden ? Alhoewel ik me bij de scenes met Eric en r trouwkleed me toch iets anders herinnerde.