Dat is inderdaad goed mogelijk dat ze dat gaan gebruiken als cliffhanger. Veel andere dingen kunnen ze op dit moment namelijk nog niet gebruiken daarvoor.frank schreef:Heb zo de indruk dat ze pas op het einde van dit seizoen zal vertellen aan Smeekens dat ze zijn dochter is.Allez, toch n beke voorspelbaar.
Bwa zo lange termijn zal dat niet zijn denk ik. Nu zullen ze nog eventjes het verliefde er inhouden, maar ik denk dat we ons volgend seizoen toch aan één van die onderwerpen mogen verwachten. Ik denk namelijk dat ze in Thuis daar wel iets rapper in zullen gaan. Ik zou niet weten wat ze die twee anders nog kunnen laten doen samen zonder ze saai te laten worden. Ze gewoon de hele tijd laten kussen en handje in handje lopen stelt niet veel voor als verhaallijn hé. Dus ik denk dat we ons volgend seizoen wel aan iets meer mogen verwachten.zotteken schreef:ZEEEEEEEEEEEER lange termijn ... ja ... Zeer met hoofdletter Z.missbean_98 schreef:Zotteken, ik doe hier aan zeeeeeeeeeeer-lange-termijn-denken he!zotteken schreef:Die dingen lijken me tans niet voor de komende jaren te zullen zijn.missbean_98 schreef:Absoluut! Kindjes, trouwen, reacties van de buitenwereld, ... Laat maar komen!
Zijn dat niet zowat alle dingen waarvan je tegen 100 per uur in de tegengestelde richting loopt in het begin van een relatie ?En tussen vrouwen ligt dat toch wel ietske anders dan tussen M-V (althans, dat is mijn ervaring). Waarmee ik zeker niet pleit voor de "grand sérieux" in de relatie tussen Ann en Sandrine, maar het zouden een aantal leuke pistes kunnen zijn.
Bovendien denk ik dat het tussen vrouwen niet anders ligt .. wat een kleffe stereotypering.
En over dat M/V, V/V. Tegenwoordig klopt dat inderdaad niet meer. Vroeger ging dat tussen vrouwen inderdaad wat rapper. Alé wat ik er over las toch, maar tegenwoordig gaat dat al even snel tussen heterokoppels. De grap dat na één date de vrouw al met haar koffer klaarstond, kan nu ook opgaan bij heterokoppels denk ik!