Thuisdag 2007
-
thuisfreak
- x 435
Thuisdag 2007
Hallo iedereen waneer gaat de thuisdag dit jaar door en welk maand en wie komt van de acteurs en wie niet ? groeten Steven 
Laatst gewijzigd door thuisfreak op zo 08 apr 2007, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Re: thuisdag 2007
Wie fan is van Thuis, kon de voorbije twee jaar de finale op groot scherm bekijken in de Koningin Elisabethzaal te Antwerpen, de acteurs ontmoeten voor een handtekening en een bezoek aan de zoo brengen. Dit jaar werd gekozen voor een iets andere aanpak. Als locatie koos men voor dierenpark Planckendael. Leuk om weten is dat de allereerste Thuisdag in mei 1998 hier ook doorging. Over het exacte programma vertellen we je later graag meer, maar de datum kunnen we al verklappen: zondag 27 mei.thuisfreak schreef:Hallo iedereen waneer gaat de thuisdag dit jaar door en welk maand en wie komt van de acteurs en wie niet ? groeten Steven
Bron: showbizzsite (eerste deel was van Familie, maar dat liet ik achterwegen)
0 x
-
robmolle
- Nog geen rang
Mss dat ik wel ga... Was er in 1998 in Planckendael ook al bij. En heb de twee thuisdagen in Antwerpen ook al gezien... K ben altijd zo benieuwd naar het seizoenseinde, dus is wel leuk omdat al een weekje op voorhand te zien... 
Zou Thuis dan dit seizoen tot vrijdag 1 juni zijn? (effe op de kalender gekeken)... Nu ja, op 1 juni zal ik sowieso niet thuis zijn, want moet dan naar een trouwerij van een vriend en een vriendin... (dus dan zal ik alvast die aflevering gezien heb in Planckendael, als ik naar Planckendael ga natuurlijk...
)
Zou Thuis dan dit seizoen tot vrijdag 1 juni zijn? (effe op de kalender gekeken)... Nu ja, op 1 juni zal ik sowieso niet thuis zijn, want moet dan naar een trouwerij van een vriend en een vriendin... (dus dan zal ik alvast die aflevering gezien heb in Planckendael, als ik naar Planckendael ga natuurlijk...
0 x
-
visje
- Poster rang 1

- Contacteer:
-
Pearl
- Poster rang 1

Bij mij is het ondertussen van toen geleden.robmolle schreef:Mss dat ik wel ga... Was er in 1998 in Planckendael ook al bij. En heb de twee thuisdagen in Antwerpen ook al gezien... K ben altijd zo benieuwd naar het seizoenseinde, dus is wel leuk omdat al een weekje op voorhand te zien...
0 x
i feel almost everything
-
thuisfreak
- x 435
Thuisdag 2007
Hallo iedereen waarom houden ze de thuisdag niet in de zoo in antwerpen gelijk de jaarlijkse gewoonte
en waarom gaan ze weg in de zoo in Antwerpen ?
ik vondt de Elisabeht zaal veel geschikter dan planckendeal nu

0 x
-
LoreWittemans
- Nog geen rang
Perfect! Tegen diene tijd ben ik genoeg hersteld van mijn operatie.mona'ke schreef:Wie fan is van Thuis, kon de voorbije twee jaar de finale op groot scherm bekijken in de Koningin Elisabethzaal te Antwerpen, de acteurs ontmoeten voor een handtekening en een bezoek aan de zoo brengen. Dit jaar werd gekozen voor een iets andere aanpak. Als locatie koos men voor dierenpark Planckendael. Leuk om weten is dat de allereerste Thuisdag in mei 1998 hier ook doorging. Over het exacte programma vertellen we je later graag meer, maar de datum kunnen we al verklappen: zondag 27 mei.thuisfreak schreef:Hallo iedereen waneer gaat de thuisdag dit jaar door en welk maand en wie komt van de acteurs en wie niet ? groeten Steven
Dus ik ben aanwezig!
0 x
'Ik ben een Delhaizemens'
Rosa: Werkt ma moeder...
Rosa: Werkt ma moeder...
-
thuisfreak
- x 435
Thuisdag 2007
hallo iedereen weet al iemand van de leden hier wie Van de acteurs en actrices komen ik hoop echt dat Lien Van De Kelder Komt zoude we dit jaar met de acteurs op de foto mogen ?
groeten Steven ik hoop echt dat Lien Van De Kelder Komt ik wil met haar eens op de foto
maar ik denk dat het bij dromen word over haar voor mij maar mss komt mijn droom uit

0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1

hey,
de namen van de acteurs die komen zijn nog niet bekend, maar aangezien Lien Van De Kelder momenteel niet meespeelt en in Montpellier zit , is er waarschijnlijk niet zoveel kans dat ze gaat komen... Nog een beetje geduld, dan zal er wel meer informatie over de thuisdag verschijnen
.
de namen van de acteurs die komen zijn nog niet bekend, maar aangezien Lien Van De Kelder momenteel niet meespeelt en in Montpellier zit , is er waarschijnlijk niet zoveel kans dat ze gaat komen... Nog een beetje geduld, dan zal er wel meer informatie over de thuisdag verschijnen
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
visje
- Poster rang 1

- Contacteer:
Waar ligt dat?LoreWittemans schreef:Perfect! Tegen diene tijd ben ik genoeg hersteld van mijn operatie.mona'ke schreef:Wie fan is van Thuis, kon de voorbije twee jaar de finale op groot scherm bekijken in de Koningin Elisabethzaal te Antwerpen, de acteurs ontmoeten voor een handtekening en een bezoek aan de zoo brengen. Dit jaar werd gekozen voor een iets andere aanpak. Als locatie koos men voor dierenpark Planckendael. Leuk om weten is dat de allereerste Thuisdag in mei 1998 hier ook doorging. Over het exacte programma vertellen we je later graag meer, maar de datum kunnen we al verklappen: zondag 27 mei.thuisfreak schreef:Hallo iedereen waneer gaat de thuisdag dit jaar door en welk maand en wie komt van de acteurs en wie niet ? groeten Steven
Dus ik ben aanwezig!![]()
0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
-
frank
- Poster rang 4

-
JB
- Nog geen rang
27 mei? Dan zal het seizoen misschien duren tot 1 juni... nog zo lang? Thuis is echt saai geworde ma toch zal'k dit jaar gaan naar de Thuisdag.
Laatst gewijzigd door JB op vr 13 apr 2007, 02:37, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Faith is the only thing you can trust
-
visje
- Poster rang 1

- Contacteer:
lekker is dat, kan je geen kaartjes bestellen als je in Nederland woont, ik heb geen creditcard, geen visacard of wat dan ook, vorig jaar mochten nederlands nog komen maar nu ben ik pist off! Ik wil er zo graag heen maar dat wordt mij ongemogelijk gemaakt, want ik kan niet betalen per bank, niets, en terplaatste kan je ze niet kopen. Grrrr
0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!