Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Ik snap niet zo goed wat ze van Luc wil. Soms lijkt het wel of ze het ok vind om enkel de 'minnares' te zijn. Ze heeft Luc nooit gezegd dat hij Leontien moet verlaten. Maar anderzijds is ze soms wel kwaad wanneer hij iets met Leontien wil ondernemen
satine schreef:
En verliefd of niet, ze verandert wel constant van gedacht, dan weer aantrekken, dan weer afstoten, ze wil Luc helemaal alleen voor zichzelf en twee minuten later wil ze weer gelaten 'afwachten' - beetje puberaal toch voor haar leeftijd, niet?
sja, vrouwen hé. geraakt daar maar eens aan uit.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
satine schreef:
En verliefd of niet, ze verandert wel constant van gedacht, dan weer aantrekken, dan weer afstoten, ze wil Luc helemaal alleen voor zichzelf en twee minuten later wil ze weer gelaten 'afwachten' - beetje puberaal toch voor haar leeftijd, niet?
sja, vrouwen hé. geraakt daar maar eens aan uit.
Mij lukt dat anders aardig
Maar ik vond wel dat Marie heel vreemd keek naar Luc toen hij 'de gasten' naar hun voeten gaf, zij is baas, als ze niet akkoord ging, waarom zei ze dan niks?
Ik vind ook wel dat ze kindjes moeten zoeken die een beetje meer op elkaar lijken. Ofwel heeft Lowieke donker haar ofwel blond, maar afwisselend is het echt wel belachelijk!
Dat hangt er vanaf wanneer de opnames gebeuren. 'k dacht dat kinderen maar x aantal dagen mochten werken. en als die opnames dan een beetje uit elkaar liggen, tja...