Ann en Sandrine
-
- Poster rang 2
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
ik vroeg mij eigenlijk af waarom - voor die prefab keuken toch nietsisken schreef:hoe schaapachtig kan Geert zijn?
Ann: "Sandrine was juist over haar mama bezig"
Geert: "De mama zou fier op u geweest zijn"
hij moest eens weten :roll2:

smaken verschillen, maar om een standaardkeukentje te laten zetten, is eigenlijk niet veel talent nodig, dacht ik....

0 x
-
- Poster rang 2
hm... ze gaan er gewoon van uit dat de Thuiskijker dom is, niet meer of minder...satine schreef: smaken verschillen, maar om een standaardkeukentje te laten zetten, is eigenlijk niet veel talent nodig, dacht ik....

uit het artikel nav het schrappen van de hiv-verhaallijn in Kaat & coHet Laatste Nieuws van 25/01/07 schreef:« Tja, dat was daarom niet slecht bedoeld maar ze hebben de kijker wel onderschat», aldus nog Van Berendoncks. «Ik denk dat de kijkers van 'Thuis' daar iets lichter over zouden gaan. Al is het natuurlijk moeilijk in te schatten wie ons publiek is. Het blijkt nu tamelijk ruim te zijn... We vinden het jammer dat het zo moest gaan, maar klant is nu eenmaal koning.» Ook Sensoa betreurt Bettina's beslissing. «Wij vinden het vooral een gemiste kans om de hiv-problematiek op een positieve manier onder de aandacht te brengen», aldus woordvoerder Boris Cruyssaert. «In tegenstelling tot wat velen denken, kunnen jonge mensen met hiv dankzij medicijnencocktails een normaal leven leiden. Een programma als 'Kaat & Co', dat uiteindelijk over de realiteit gaat, had veel deuren kunnen openen. Nu blijft hiv een 'onzichtbare ziekte', terwijl het aantal besmettingen in ons land blijft stijgen.»
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
-
- Nog geen rang
-
- Nog geen rang
ook ik sluit me hierbij aan. Als de relatie langer duurt kunnen ze ook meer aspecten ervan laten zien(bv. kindjes ofzo).missbean_98 schreef:Ik deel je mening volledig! Ann&Sandrine kunnen nog heel fijne televisie opleveren, dus fingers crossed!Gismo1 schreef:Sandrine en Ann passen goed bij elkaar vind ik.![]()
Hopelijk zijn ze langer samen dan indertijd met Manon.
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
-
- Nog geen rang
Absoluut! Kindjes, trouwen, reacties van de buitenwereld, ... Laat maar komen!marieke schreef:ook ik sluit me hierbij aan. Als de relatie langer duurt kunnen ze ook meer aspecten ervan laten zien(bv. kindjes ofzo).missbean_98 schreef:Ik deel je mening volledig! Ann&Sandrine kunnen nog heel fijne televisie opleveren, dus fingers crossed!Gismo1 schreef:Sandrine en Ann passen goed bij elkaar vind ik.![]()
Hopelijk zijn ze langer samen dan indertijd met Manon.
0 x
One must feel chaos within to give birth to a dancing star
-
- Poster rang 1
- Contacteer:
Die dingen lijken me tans niet voor de komende jaren te zullen zijn.missbean_98 schreef:Absoluut! Kindjes, trouwen, reacties van de buitenwereld, ... Laat maar komen!
Zijn dat niet zowat alle dingen waarvan je tegen 100 per uur in de tegengestelde richting loopt in het begin van een relatie ?

0 x
Never put a sock in a toaster
-
- Nog geen rang
Zotteken, ik doe hier aan zeeeeeeeeeeer-lange-termijn-denken he!zotteken schreef:Die dingen lijken me tans niet voor de komende jaren te zullen zijn.missbean_98 schreef:Absoluut! Kindjes, trouwen, reacties van de buitenwereld, ... Laat maar komen!
Zijn dat niet zowat alle dingen waarvan je tegen 100 per uur in de tegengestelde richting loopt in het begin van een relatie ?

0 x
One must feel chaos within to give birth to a dancing star
-
- Poster rang 1
- Contacteer:
ZEEEEEEEEEEEER lange termijn ... ja ... Zeer met hoofdletter Z.missbean_98 schreef:Zotteken, ik doe hier aan zeeeeeeeeeeer-lange-termijn-denken he!zotteken schreef:Die dingen lijken me tans niet voor de komende jaren te zullen zijn.missbean_98 schreef:Absoluut! Kindjes, trouwen, reacties van de buitenwereld, ... Laat maar komen!
Zijn dat niet zowat alle dingen waarvan je tegen 100 per uur in de tegengestelde richting loopt in het begin van een relatie ?En tussen vrouwen ligt dat toch wel ietske anders dan tussen M-V (althans, dat is mijn ervaring). Waarmee ik zeker niet pleit voor de "grand sérieux" in de relatie tussen Ann en Sandrine, maar het zouden een aantal leuke pistes kunnen zijn.
Bovendien denk ik dat het tussen vrouwen niet anders ligt .. wat een kleffe stereotypering.
0 x
Never put a sock in a toaster
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 4