veel "groei" heb ik toch niet gezien

ja, ik ben veeleisend

mij ging het vooral om de blik toen ze daar met haar glaasje porto stondjohan1969 schreef:Ik vond nochtans dat Sandrine een nogal rare blik naar Margot wierp.
ah den ben ik niet de enige die dit heeft opgemerkt. Het was zo van, wat gebeurt er hier allemaal. Zag ik niet een tikkeltje jaloezie in de ogen van Sandrinesisken schreef:mij ging het vooral om de blik toen ze daar met haar glaasje porto stondjohan1969 schreef:Ik vond nochtans dat Sandrine een nogal rare blik naar Margot wierp.
maar ze keek idd nogal raar naar Margot (zou ik ook doen, zo'n aandachtzuigend wezen)
Een beetje wel volgens mij... Maar dat kan ook aan het feit gelegen hebben dat Sandrine zich een beetje "in de steek gelaten" voelde omdat Ann ineens met iemand anders weg ging en zij alleen achter bleef. Je kunt er wat achter zoeken, maar het hoeft natuurlijk nog niet persékoetje36 schreef:ah den ben ik niet de enige die dit heeft opgemerkt. Het was zo van, wat gebeurt er hier allemaal. Zag ik niet een tikkeltje jaloezie in de ogen van Sandrinesisken schreef:mij ging het vooral om de blik toen ze daar met haar glaasje porto stondjohan1969 schreef:Ik vond nochtans dat Sandrine een nogal rare blik naar Margot wierp.
maar ze keek idd nogal raar naar Margot (zou ik ook doen, zo'n aandachtzuigend wezen)
spreek je uit ervaring misschien?johan1969 schreef:Als je 30 bent, dan zijn al je vrienden al getrouwd en zie je niet veel volk meer.
Ik denk dat dit toch een te sterke veralgemening is.johan1969 schreef:Als je 30 bent, dan zijn al je vrienden al getrouwd en zie je niet veel volk meer.
Crème brulée (of hoe je dat ook schrijft) kan lekker zijn soms,...Pearl schreef:Tidoem... leuke aflevering.Speels.