En Tom Hanksjohan1969 schreef:Monica Belluci.
Welke acteurs zou je graag nog zien opduiken in thuis?
Forumregels
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.
-
visje
- Poster rang 1

- Contacteer:
-
frankbomans
- Poster rang 1

- x 1
- x 8
Re: Welke acteurs zou je graag nog zien opduiken in thuis?
Ik zou graag Bennie (Mark Tijsmans) terug willen. Ook Joke Devynck, Ianka Fleerackers, Kader Gürbuz, Marc Coessens, Hans Royaards en Matthias Sercu zie ik wel zitten in Thuis.
0 x
-
Rieka
- x 435
Je hebt een goeie smaak, laat ze maar komen, maar toch liefst niet allemaal tegelijk!frankbomans schreef:Ik zou graag Bennie (Mark Tijsmans) terug willen. Ook Joke Devynck, Ianka Fleerackers, Kader Gürbuz, Marc Coessens, Hans Royaards en Matthias Sercu zie ik wel zitten in Thuis.
0 x
-
frankbomans
- Poster rang 1

- x 1
- x 8
Dát zou misschien een beetje te veel van het goede zijn, inderdaad
. Maar elk apart zou niet slecht geven denk ik.
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Die nieuweling Bram heeft wel wat van Matthias Sercu, vind ik, maar ik denk dat het wel aan mij zal liggenfrankbomans schreef:Ik zou graag Bennie (Mark Tijsmans) terug willen. Ook Joke Devynck, Ianka Fleerackers, Kader Gürbuz, Marc Coessens, Hans Royaards en Matthias Sercu zie ik wel zitten in Thuis.
Kader heeft natuurlijk al in Thuis meegespeeld. En Joke Devynck is bezig met opnames van het Goddelijk Monster, dat later zal uitgezonden worden op EEN, dus niet meteen Thuis-plannen voor haar.
0 x
-
Rieka
- x 435
Joke moet zich niet haasten om naar Thuis te komen...Luc schreef:Die nieuweling Bram heeft wel wat van Matthias Sercu, vind ik, maar ik denk dat het wel aan mij zal liggenfrankbomans schreef:Ik zou graag Bennie (Mark Tijsmans) terug willen. Ook Joke Devynck, Ianka Fleerackers, Kader Gürbuz, Marc Coessens, Hans Royaards en Matthias Sercu zie ik wel zitten in Thuis..
Kader heeft natuurlijk al in Thuis meegespeeld. En Joke Devynck is bezig met opnames van het Goddelijk Monster, dat later zal uitgezonden worden op EEN, dus niet meteen Thuis-plannen voor haar.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
Rieka
- x 435
Hey, die heeft haar kans al gehad!johan1969 schreef:Patsy Vandermeeren.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Iedere dag één van dat lijstje voor één aflevering ?frankbomans schreef:Dát zou misschien een beetje te veel van het goede zijn, inderdaad. Maar elk apart zou niet slecht geven denk ik.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Kabilla
- Nog geen rang
Marie Vinck natuurlijk! Kijkcijfers meteen de lucht in!
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky