ok, ze kan er een oogje op hebben, maar ik (persoonlijk dan) zou het nooit in mijn hoofd halen om mijn vrienden bij mij in huis te pakken (er zijn grenzen he mensen

'k vond het wel grappig toen Sandrine zei dat Ann "lief" was

Inderdaad... Bovendien snap ik niet zo goed waarom Ann zo warm loopt voor Sandrine. In feite is Ann begonnen als dokter van Sandrine's moeder, en tot nu toe heeft Sandrine toch nog niet veel gedaan richting Ann om haar het idee te geven dat dat ooit meer zou kunnen worden. Zo bezien is het maar vreemd dat een dokter "zomaar iemand" in huis neemt...satine schreef:omdat Sandrine even goed acteert als Manon?sisken schreef:waarom kreeg ik vandaag toch zo'n déjà-vu gevoel?
![]()
![]()
'k vraag mij af wanneer dat wat gaat vooruit gaan tussen die twee, als het nu nog 'spannend' was.....
op deze manier is het ook maar een flauwe verhaallijn
Inderdaad... Hoewel het de laatste tijd wel een beetje lijkt alsof Ann meteen warm loopt voor elke vrouw die ze tegenkomt.satine schreef:Tenzij ze natuurlijk zoooooooo vreselijk verliefd is, maar dat past dan weer niet bij het personage vind ik
ja, maar nu lijkt het wel of ze verliefd wordt op alles wat beweegt!frank schreef:Ze was destijds toch ook hopeloos verliefd op Lou en Jean-Pierre ? Allez, zo nieuw is dat ook weer niet.satine schreef:Tenzij ze natuurlijk zoooooooo vreselijk verliefd is, maar dat past dan weer niet bij het personage vind ik