Luc Bomans (Mark Willems)
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik vind dat ook maar een vreemde gedachtengang van hem hoor... "Als Leontien niet thuis was gekomen, hadden we veel verder gestaan" of zoiets zei hij toch tegen Marie... Alsof Leontien, als ze in een instelling zit, ineens niet meer bestaat ofzo..satine schreef:Ik vraag mij toch af hoe lang Luc Marie wil laten wachten - tot Leontien terug in de psychiatrie belandt?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 4
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik denk dat hij de "oude" Leontien wil, en mocht dat niet meer mogelijk zijn omdat Leontien niet terug wil naar haar oude leven, dan wordt het volgens mij toch Marie... Zo kwam het gisteren toch een beetje over op mij, toen hij maar weer eens begon over het terugkrijgen van Vercammen... Als Leontien daarin mee wil gaan (en dus weer veranderd naar hoe ze eerst was), dan blijft zij volgens mij toch eerste keus boven Marie. 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
-
- Poster rang 1
- Contacteer:
Dat dacht ik ook, dat ventje heeft nog geen besef van goed of kwaad... hij heeft ook geen geweten... ik kan me goed voorstellen dat hij het in zijn enthausiasme zo verteld. En die knuffel.... ach ja, ik vind sowieso dat Luc niet verantwoord bezig is, wil je weten hoe het niet moet? Kijk naar hem
0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
-
- Nog geen rang
Ik vraag me dan toch ook af hoe hij die grote Mickey-knuffel gaat verklaren aan Leontien, waarschijnlijk is er op het ticket wel duidelijk merkbaar dat die knuffel uit Disneyland, en dus niet uit een speelgoedwinkel hier, komt.
En 't zou héél ongeloofwaardig zijn als Lowieke ook echt zijn mond houdt.
En 't zou héél ongeloofwaardig zijn als Lowieke ook echt zijn mond houdt.
0 x
-
- Nog geen rang
Luc is toch één van mijn lievelingsacteurs. Datgene wat hij nu doet met Leontien (bedrog, leugens) heeft hij toch nog gedaan met Isabelle. Hij bedroog Leontien al van voor hun huwelijk en eigenlijk is hij maar pas van haar beginnen houden toen hij wist dat Leontien zwanger was van Lowieke.
Natuurlijk, Marie is geen Isabel maar door Luc zijn houding komen er steeds weer moeilijkheden. Hopelijk gebruikt Marie nooit dezelfde woorden en/of daden als Isabelle:
http://users.telenet.be/Gismo1/
http://users.telenet.be/Gismo1/Compilatie01.wmv
Beste groeten,
Peter
Natuurlijk, Marie is geen Isabel maar door Luc zijn houding komen er steeds weer moeilijkheden. Hopelijk gebruikt Marie nooit dezelfde woorden en/of daden als Isabelle:
http://users.telenet.be/Gismo1/
http://users.telenet.be/Gismo1/Compilatie01.wmv
Beste groeten,
Peter
0 x
-
- Poster rang 2
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Het zou voor hem in elk geval een boel problemen ineens oplossen!Mette Marit schreef:Gisteren, toen Luc telefoon kreeg van Smeekens vroeg hij of er iets mis was en het was precies of hij was teleurgesteld toen hij hoorde dat alles in orde was met Leontien...
Moest Leontien dood zijn, hij zou een gat in de lucht springen denk ik...

0 x
-
- Poster rang 4
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
-
- Poster rang 1
- Contacteer: