Eva
-
- Poster rang 4
hij kwam daar toch aandraven met z'n cocktail spelend dat hij triestig is dat het uit is met z'n imaginaire Tina ?satine schreef:ik vraag me dan toch af wat het nut is van dat 'Masterplan' - trouwens, Maarten ziet het ook al niet meer zitten, denk ik

en Mathilde die zich net op tijd verwijdert (met Nandje als excuus).

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
dat had ik ook wel door - maar wat is het Masterplan dan? Eva jaloers maken?frank schreef:hij kwam daar toch aandraven met z'n cocktail spelend dat hij triestig is dat het uit is met z'n imaginaire Tina ?satine schreef:ik vraag me dan toch af wat het nut is van dat 'Masterplan' - trouwens, Maarten ziet het ook al niet meer zitten, denk ik
en Mathilde die zich net op tijd verwijdert (met Nandje als excuus).

0 x
-
- Poster rang 4
haar compassie doen krijgen zeker ? en op die manier een band te forceren ?satine schreef:dat had ik ook wel door - maar wat is het Masterplan dan? Eva jaloers maken?frank schreef:hij kwam daar toch aandraven met z'n cocktail spelend dat hij triestig is dat het uit is met z'n imaginaire Tina ?satine schreef:ik vraag me dan toch af wat het nut is van dat 'Masterplan' - trouwens, Maarten ziet het ook al niet meer zitten, denk ik
en Mathilde die zich net op tijd verwijdert (met Nandje als excuus).dat zal veel uithalen, ik denk dat die gewoon medelijden heeft met Maarten!
ze slagen er nu al in om haar (gedeeltelijk) af te zonderen van de buitenwereld.
enfin ja, t zal ervan afhangen hoelang Eva zo goedgelovig zal blijven wellicht.
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Nog geen rang
-
- x 435
-
- Poster rang 2
Maarten en Mathilde zijn lid van een sekte en ze zijn goed bezig met Eva te indoctrinerenfrank schreef:haar compassie doen krijgen zeker ? en op die manier een band te forceren ?satine schreef:dat had ik ook wel door - maar wat is het Masterplan dan? Eva jaloers maken?frank schreef:hij kwam daar toch aandraven met z'n cocktail spelend dat hij triestig is dat het uit is met z'n imaginaire Tina ?satine schreef:ik vraag me dan toch af wat het nut is van dat 'Masterplan' - trouwens, Maarten ziet het ook al niet meer zitten, denk ik
en Mathilde die zich net op tijd verwijdert (met Nandje als excuus).dat zal veel uithalen, ik denk dat die gewoon medelijden heeft met Maarten!
ze slagen er nu al in om haar (gedeeltelijk) af te zonderen van de buitenwereld.

maar 't kan ook iets anders zijn natuurlijk

0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
-
- Poster rang 2
sisken schreef:Maarten en Mathilde zijn lid van een sekte en ze zijn goed bezig met Eva te indoctrinerenfrank schreef:haar compassie doen krijgen zeker ? en op die manier een band te forceren ?satine schreef:dat had ik ook wel door - maar wat is het Masterplan dan? Eva jaloers maken?frank schreef:hij kwam daar toch aandraven met z'n cocktail spelend dat hij triestig is dat het uit is met z'n imaginaire Tina ?satine schreef:ik vraag me dan toch af wat het nut is van dat 'Masterplan' - trouwens, Maarten ziet het ook al niet meer zitten, denk ik
ik zou er niet van verschieten!...

0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 56
Aah, dat doet mij weer denken aan de tijd met Marijke Bloemendael, toen was het tenmisnste nog goed...sisken schreef:Maarten en Mathilde zijn lid van een sekte en ze zijn goed bezig met Eva te indoctrinerenfrank schreef:haar compassie doen krijgen zeker ? en op die manier een band te forceren ?satine schreef:dat had ik ook wel door - maar wat is het Masterplan dan? Eva jaloers maken?frank schreef:hij kwam daar toch aandraven met z'n cocktail spelend dat hij triestig is dat het uit is met z'n imaginaire Tina ?satine schreef:ik vraag me dan toch af wat het nut is van dat 'Masterplan' - trouwens, Maarten ziet het ook al niet meer zitten, denk ik
0 x
- ThomSten
- Poster rang 2
- Contacteer:
-
- x 435
-
- Poster rang 4
maar waar zouden ze anders avondcursus moeten volgen dan in een school ?sisken schreef:Eva zit daar bezig alsof ze kweetnie welke studie aan het ondernemen is, zó moeilijk kan dat nu ook niet zijn he...

allez, een beke een rare opmerking.

0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
misschien bedoelt sisken dat Eva wel héél veel moet studeren, en dat iedereen er ook constant mee bezig is, of het wel zou lukken? (wat ik overigens vind)frank schreef:maar waar zouden ze anders avondcursus moeten volgen dan in een school ?sisken schreef:Eva zit daar bezig alsof ze kweetnie welke studie aan het ondernemen is, zó moeilijk kan dat nu ook niet zijn he...
allez, een beke een rare opmerking.

0 x