Maar ik heb ook met plezier gekeken, er zit wel wat pit in.
Flikken
-
robmolle
- Nog geen rang
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Toen speelde ze inderdaad 'Natalie Mouton' (what's in a name)sisken schreef: maar denken die nu echt dat de kijkers onnozel zijn of zo? Ianka Fleerackers werd nog maar pas vorig seizoen geïntroduceerd als parketdinges en nu doet ze mee onder een andere naam met een andere functie en een persoonlijkheidswissel
Maar gisteravond verklaarde ze in de Laatste Show wel dapper dat ze nog niet in Flikken had meegespeeld.
0 x
-
sisken
- Poster rang 2

'k heb dat dus niet geziensatine schreef:Toen speelde ze inderdaad 'Natalie Mouton' (what's in a name)sisken schreef: maar denken die nu echt dat de kijkers onnozel zijn of zo? Ianka Fleerackers werd nog maar pas vorig seizoen geïntroduceerd als parketdinges en nu doet ze mee onder een andere naam met een andere functie en een persoonlijkheidswissel![]()
Maar gisteravond verklaarde ze in de Laatste Show wel dapper dat ze nog niet in Flikken had meegespeeld.
maar ze denken dus echt dat de kijkers zo dom zijn... de losers
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
wel, eigenlijk heeft ze over gastrollen niets gezegd, ze zei vooral dat ze was gevraagd om indertijd Joke Devynck te vervangen, maar zij had schrik om zo'n 'grote actrice' te vervangen
(het was toen dus wel de eerste grote 'rollenwissel', ondertussen zijn we aan dat duivenkot een beetje gewoon)
Maar ze zei echt wel dat ze nog nooit in Flikken heeft gespeeld en dat ze na al die stoere dames nu een vrouwelijke flik op hoge hakken zou 'brengen'.
(het was toen dus wel de eerste grote 'rollenwissel', ondertussen zijn we aan dat duivenkot een beetje gewoon)
Maar ze zei echt wel dat ze nog nooit in Flikken heeft gespeeld en dat ze na al die stoere dames nu een vrouwelijke flik op hoge hakken zou 'brengen'.
0 x
-
sisken
- Poster rang 2

-
LoreWittemans
- Nog geen rang
En zo zijn er nog een paar hoor die in verschillende reeksen opduiken, telkens als een ander personage. Enfin, ja mij niet gelaten. Die beweren tenminste niet dat ze daarvoor nog nooit in Flikken meededen.robmolle schreef:Maarten Bosmans (Bruno) is trouwens eerst een carjacker geweest toen hij Bruno werd...
En Bert Cosemans (advocaat van Lancker) heeft ook een dubbelleven, want was eerst een tandarts die zijn ex stalkte en later dan de rol van advocaat...
Van crimineel naar flik is dus maar een kleine stap...
En Ianka echt wel dom om zo'n uitspraak te doen!!
0 x
'Ik ben een Delhaizemens'
Rosa: Werkt ma moeder...
Rosa: Werkt ma moeder...
-
frank
- Poster rang 4

2de aflevering nu ook gezien en moet zeggen dat ik voor het eerst sinds lang nog ns graag naar Flikken kijk.
Jammer wel dat Tania Kloek de serie verlaat.
Alleen een beetje raar om te geloven dat Pascale Michiels (die Cat speelt) pas van de politieschool komt >> de actrice zelf moet nu al halverwege de dertig zijn.
Alleen een beetje raar om te geloven dat Pascale Michiels (die Cat speelt) pas van de politieschool komt >> de actrice zelf moet nu al halverwege de dertig zijn.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
Sofie Fanneke
- Nog geen rang
Vroeger keek ik wel soms naar Flikken ik heb de eerste en de derde reeks op dvd. Misschien dat ik nu terug wat meer ga kijken nu "prinses prieeltje" erin meespeelt (oke sorry Kulderzipken was mijn favo programma als ik nog een klein Kaatje was
Maar Ianka kan écht wel goe acteren!!
0 x
Sabine Dardenne : U wist waar ik was, u bent zelf moeder. Nee, ik kan u excuses niet aanvaarden!
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
ik zie nog steeds Prinses Prieeltje rondhuppelen, dus dat is niet zo'n goed teken.Sofie Fanneke schreef:Vroeger keek ik wel soms naar Flikken ik heb de eerste en de derde reeks op dvd. Misschien dat ik nu terug wat meer ga kijken nu "prinses prieeltje" erin meespeelt (oke sorry Kulderzipken was mijn favo programma als ik nog een klein Kaatje was![]()
0 x
-
Amber
- Nog geen rang
Op die leeftijd kan je toch nog altijd van de politieschool komen. Het kan zijn dat die persoon eerst een andere job heeft geprobeerdfrank schreef:Alleen een beetje raar om te geloven dat Pascale Michiels (die Cat speelt) pas van de politieschool komt >> de actrice zelf moet nu al halverwege de dertig zijn.
0 x
-
Mindy
- Nog geen rang
dat gevoel had ik gisteren ook toen ze tegen John zei "ik wil in een rechercheteam meedraaien blabla". toen klonk ze weer helemaal als prinses prieeltje die tegen koning jozef roept "maar ik wil niet trouwen!!!"satine schreef:ik zie nog steeds Prinses Prieeltje rondhuppelen, dus dat is niet zo'n goed teken.Sofie Fanneke schreef:Vroeger keek ik wel soms naar Flikken ik heb de eerste en de derde reeks op dvd. Misschien dat ik nu terug wat meer ga kijken nu "prinses prieeltje" erin meespeelt (oke sorry Kulderzipken was mijn favo programma als ik nog een klein Kaatje was![]()
Maar Ianka kan écht wel goe acteren!!![]()
0 x
I'm not much into health food, I am into champagne
Ik ben MEGA-MINDY!
Ik ben MEGA-MINDY!
-
zotteken
- Poster rang 1

- Contacteer: