Flikken

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

In openbaar ambt kan alles, veronderstel ik :wink:

Maar ik heb ook met plezier gekeken, er zit wel wat pit in. :D
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Maarten Bosmans (Bruno) is trouwens eerst een carjacker geweest toen hij Bruno werd...

En Bert Cosemans (advocaat van Lancker) heeft ook een dubbelleven, want was eerst een tandarts die zijn ex stalkte en later dan de rol van advocaat...

Van crimineel naar flik is dus maar een kleine stap... :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

sisken schreef: maar denken die nu echt dat de kijkers onnozel zijn of zo? Ianka Fleerackers werd nog maar pas vorig seizoen geïntroduceerd als parketdinges en nu doet ze mee onder een andere naam met een andere functie en een persoonlijkheidswissel :roll:
Toen speelde ze inderdaad 'Natalie Mouton' (what's in a name) :wink:
Maar gisteravond verklaarde ze in de Laatste Show wel dapper dat ze nog niet in Flikken had meegespeeld.
0 x
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

satine schreef:
sisken schreef: maar denken die nu echt dat de kijkers onnozel zijn of zo? Ianka Fleerackers werd nog maar pas vorig seizoen geïntroduceerd als parketdinges en nu doet ze mee onder een andere naam met een andere functie en een persoonlijkheidswissel :roll:
Toen speelde ze inderdaad 'Natalie Mouton' (what's in a name) :wink:
Maar gisteravond verklaarde ze in de Laatste Show wel dapper dat ze nog niet in Flikken had meegespeeld.
'k heb dat dus niet gezien :(

maar ze denken dus echt dat de kijkers zo dom zijn... de losers :evil: (niet Ianka, want ze zal wel verplicht geweest zijn om dat te zeggen...)
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

wel, eigenlijk heeft ze over gastrollen niets gezegd, ze zei vooral dat ze was gevraagd om indertijd Joke Devynck te vervangen, maar zij had schrik om zo'n 'grote actrice' te vervangen :shock: :lol:
(het was toen dus wel de eerste grote 'rollenwissel', ondertussen zijn we aan dat duivenkot een beetje gewoon) :wink:

Maar ze zei echt wel dat ze nog nooit in Flikken heeft gespeeld en dat ze na al die stoere dames nu een vrouwelijke flik op hoge hakken zou 'brengen'.
0 x
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

Ianka in aflevering 1 van reeks 7 (de vorige dus) als Nathalie Mouton:

Afbeelding

Ianka in aflevering 3 van reeks 8 (de huidige dus) als Emma Boon:

Afbeelding

zoek de 10 verschillen :lol:

beelden van de flikkensite van één
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
LoreWittemans
Nog geen rang

Bericht door LoreWittemans »

robmolle schreef:Maarten Bosmans (Bruno) is trouwens eerst een carjacker geweest toen hij Bruno werd...

En Bert Cosemans (advocaat van Lancker) heeft ook een dubbelleven, want was eerst een tandarts die zijn ex stalkte en later dan de rol van advocaat...

Van crimineel naar flik is dus maar een kleine stap... :lol:
En zo zijn er nog een paar hoor die in verschillende reeksen opduiken, telkens als een ander personage. Enfin, ja mij niet gelaten. Die beweren tenminste niet dat ze daarvoor nog nooit in Flikken meededen.

En Ianka echt wel dom om zo'n uitspraak te doen!! :roll: Blijkbaar weet ze niet dat er dvdboxen van reeks 7 uit zijn, of foto's op de flikkensite staan,...:P Een tip voor een volgend interview: doe een keer een onderzoek naar je acteerprestaties! 8) :lol: :D
0 x
'Ik ben een Delhaizemens'

Rosa: Werkt ma moeder...
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

sisken schreef:zoek de 10 verschillen :lol:

beelden van de flikkensite van één
Deltalight sponsort Flikken op de 2de foto ? :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

2de aflevering nu ook gezien en moet zeggen dat ik voor het eerst sinds lang nog ns graag naar Flikken kijk. :) Jammer wel dat Tania Kloek de serie verlaat.

Alleen een beetje raar om te geloven dat Pascale Michiels (die Cat speelt) pas van de politieschool komt >> de actrice zelf moet nu al halverwege de dertig zijn. :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Sofie Fanneke
Nog geen rang

Bericht door Sofie Fanneke »

Vroeger keek ik wel soms naar Flikken ik heb de eerste en de derde reeks op dvd. Misschien dat ik nu terug wat meer ga kijken nu "prinses prieeltje" erin meespeelt (oke sorry Kulderzipken was mijn favo programma als ik nog een klein Kaatje was :wink:

Maar Ianka kan écht wel goe acteren!!
0 x
Sabine Dardenne : U wist waar ik was, u bent zelf moeder. Nee, ik kan u excuses niet aanvaarden!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Sofie Fanneke schreef:Vroeger keek ik wel soms naar Flikken ik heb de eerste en de derde reeks op dvd. Misschien dat ik nu terug wat meer ga kijken nu "prinses prieeltje" erin meespeelt (oke sorry Kulderzipken was mijn favo programma als ik nog een klein Kaatje was :wink:

ik zie nog steeds Prinses Prieeltje rondhuppelen, dus dat is niet zo'n goed teken. :? :wink:
0 x
Amber
Nog geen rang

Bericht door Amber »

frank schreef:Alleen een beetje raar om te geloven dat Pascale Michiels (die Cat speelt) pas van de politieschool komt >> de actrice zelf moet nu al halverwege de dertig zijn. :)
Op die leeftijd kan je toch nog altijd van de politieschool komen. Het kan zijn dat die persoon eerst een andere job heeft geprobeerd
0 x
Mindy
Nog geen rang

Bericht door Mindy »

satine schreef:
Sofie Fanneke schreef:Vroeger keek ik wel soms naar Flikken ik heb de eerste en de derde reeks op dvd. Misschien dat ik nu terug wat meer ga kijken nu "prinses prieeltje" erin meespeelt (oke sorry Kulderzipken was mijn favo programma als ik nog een klein Kaatje was :wink:

ik zie nog steeds Prinses Prieeltje rondhuppelen, dus dat is niet zo'n goed teken. :? :wink:
dat gevoel had ik gisteren ook toen ze tegen John zei "ik wil in een rechercheteam meedraaien blabla". toen klonk ze weer helemaal als prinses prieeltje die tegen koning jozef roept "maar ik wil niet trouwen!!!" :lol:
0 x
I'm not much into health food, I am into champagne

Ik ben MEGA-MINDY!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

vooral haar gezicht toen bleek dat ZIJ Sint Baafs had herkend
toen dacht ik dat opeens de Grimms gingen verschijnen en roepen: 'Bravo, Meneer de Mevrouw de Prinses!' :lol:
0 x
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

Sinds wanneer zijn Raymond en zoonlief terug zo goed bevriend dat ze spaghettimaaltijden organiseren ? Ik meen mij te herinneren dat zoon het gevang in moest en vader geen zoon meer had ?
0 x
Never put a sock in a toaster
Plaats reactie