Mathilde

Gesloten
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

Ik vind dat mathilde de laatste weken wat op de achtergrond is geraakt, alles draait nu rond maarten en hier en daar zegt ze eens haar mening. Robert is ook al lang vergeten. Zal dat dan ooit uitkomen wat er echt met hem is gebeurd :wink:
0 x
Afbeelding
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

Ik vraag me eige,nlijk een beetje af of ze het wel zou zien zitten om eva en Maarten als een koppel te zien
0 x
Afbeelding
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

kittykattenfan schreef:Ik vraag me eige,nlijk een beetje af of ze het wel zou zien zitten om eva en Maarten als een koppel te zien
Ik denk dat wel, want als Maarten en Eva een koppel zouden worden dan blijft Eva in België en dan blijft ook Nand bij Mathilde.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Mathilde wil gewoon dat Maarten de rol van wijlen zijn broer inneemt en iets begint met Eva.

Freaky. :?
0 x
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

toen Maarten zei "Als ons mama dat hoort gaat ze door het lint", kreeg ik spontaan een flash-back naar hoe Mathilde op het einde van vorig seizoen bij Werner binnen stormde

hi-la-risch! :roll2:
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

En daar zijn de druppeltjes weer, alleen zie ik dit keer niet echt de reden in, de vorige keer kon ze op die manier Eva in belgië houden maar nu wordt het blijkbaar als straf gebruikt omdat ze bij Werner werkt.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

ik vroeg mij dat ook af, waarom ze daar nu weer mee afkwam - maar misschien is dit een aanloopje tot het eindelijke ontmaskeren van Mathilde?
ze moet toch ééns door de mand vallen, en ze kan toch niet iedereen vergiftigen, zoals ze met Robert deed? :?
0 x
visje
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door visje »

Ik vind dat een zeer vervelend mens, sorry voor allen die ik nu kwetst, je zou er toch compleet gallisch van worden als iemand zo op je kap zit, mensen vergiftigd enz? :evil:
0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Het is me toch niet echt duidelijk wat nu de echte plannen zijn van Mathilde, eerst dacht ik dat het haar gewoon om Nandje te doen was, maar nu ze zo fel tegen die verliefdheid van Maarten blijkt te zijn, begrijp ik het eigenlijk niet meer helemaal. :?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Het is me toch niet echt duidelijk wat nu de echte plannen zijn van Mathilde, eerst dacht ik dat het haar gewoon om Nandje te doen was, maar nu ze zo fel tegen die verliefdheid van Maarten blijkt te zijn, begrijp ik het eigenlijk niet meer helemaal. :?
Inderdaad, dat snap ik ook niet. Je zou toch zeggen dat ze daar juist blij om zou moeten zijn? Geen betere manier natuurlijk om Eva (en daarmee ook Nantje) in België te houden als wanneer ze samen zou komen met Maarten.. :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

dat acht ik ook eerst, maar soms heb ik de indruk dat het de bedoeling is dat Maarten met Eva trouwt, en dat ze daarna uit de weg geruimd moet worden ofzo :shock:
ik begrijp echt niet goed waarom Mathilde het zo vreselijk vindt dat Maarten nu verliefd is op Eva...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:dat acht ik ook eerst, maar soms heb ik de indruk dat het de bedoeling is dat Maarten met Eva trouwt, en dat ze daarna uit de weg geruimd moet worden ofzo :shock:
ik begrijp echt niet goed waarom Mathilde het zo vreselijk vindt dat Maarten nu verliefd is op Eva...
Die indruk heb ik ook wel een beetje... Zeker na dat giftige commentaar van Mathilde pasgeleden, dat "dat mens" haar beide zonen aan het lijntje hield en houdt... Dat kwam er naar mijn mening een beetje "eng" uit :shock: Ik had dan ook niet echt meer verwacht dat Mathilde nog zo'n hekel aan Eva heeft, maar blijkbaar is dat wel zo... Mocht dat het geval zijn, dus dat Eva uit de weg geruimd moet worden nadat ze met Maarten getrouwd zou zijn, dan zou het natuurlijk kunnen zijn dat Mathilde om de een of andere reden Maarten's hulp daarbij nodig heeft. En hij zal haar daar natuurlijk niet mee helpen, als het om de vrouw gaat waar hij van houdt. Alleen op die manier kan ik me voorstellen dat Mathilde het erg vindt dat Maarten verliefd is op Eva.. :?
0 x
visje
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door visje »

Ik zou zot worden van zo een controlepost, ze claimt haar zoon tot en met, hij mag niet eens met Eva iets hebben, Mathilde is wel zeer positief niet... :roll:
0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Ik begin 'dat mens' terug te haten. Als Eva in de buurt is, is het Evaatje ditte en Evaatje datte, maar als ze bij Maarten is of alleen is het 'dat mens'.
Ik zou haar toch niet als schoonmoeder willen hebben. Geef mij dan maar Rosa. Die is tenminste eerlijk.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:maar het ging dus over Mathilde: ik vind dat een zalig personage, en ik vind het prachtig dat dat duistere kantje weer helemaal naar boven komt, daar zat ik al een hele tijd op te wachten.
Precies, daarin komt ze het best tot haar recht! Als ze vriendelijk doet, zit ik eigenlijk altijd op een akelig kantje van haar te wachten... Ze straalt toch altijd wat griezeligs uit vind ik. Als schoonmoeder zou ik haar dus ook liever niet willen (zou haar zelfs liever niet in het donker tegenkomen :wink: ), maar als personage vind ik haar een van de leuksten! :D
0 x
Gesloten