Flikken

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

visje schreef:Ik had al zo een vaag vermoeden, wij bertfans worden dan ook met uitsterven bedreigd :wink: binnenkort een reservaat in Friesland voor de Bertfan :P Zitten we achter hekken, en trekken gekke bekken naar mensen die foto's willen maken. :lol: :lol: :lol:
Oh, maar Bert die stoorde mij niet hoor, die mocht blijven.... :oops: :wink:
0 x
visje
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door visje »

En voor Satine nog een maal troelala troelala troelala en voor Satine nog een maal troelala troe-la-la 8) Eindelijk eens iemand die het met Elvje en mij eens is 8)
0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

visje schreef: Eindelijk eens iemand die het met Elvje en mij eens is 8)
Wat Bert betreft toch :P :wink:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Ik vond het ook niet zo denderend, maar misschien lag dat ook wel aan het feit dat het ook wel helemaal aansloot bij de vorige reeks, het verhaal leek gewoon verder te lopen, dus ik was na een paar minuten aan het denken wat er ook alweer gebeurd was in die laatste aflevering, en toen duurde het weer even voor ik doorhad dat het ondertussen over een carjacking ging... :? :lol:

Maar bon, tegen het einde van de aflevering was ik weer 'mee', dus ik vrees nog niet meteen het ergste.
Dat had ik ook. Ik moest echt even "graven" voordat ik weer een beetje wist wat er ook alweer allemaal gebeurd is... Er heeft ook zo'n tijd tussen gezeten!
Verder vind ik het nieuwe begindeuntje wel jammer... Dat vorige was echt met de serie vergroeid, en vernieuwing hoeft zeker niet verkeerd te zijn maar qua muziek vind ik het wel behoorlijk drastisch... Een beetje alsof je naar een andere serie zit te kijken. :? Dat geldt overigens ook voor de "modernere aankleding" van het bureau. Heel andere kleuren ineens, waardoor het er naar mijn mening allemaal wat nepper uit ziet eigenlijk. Je ziet nu veel beter dat het een studio is.
Maar goed, afgezien van dat ga ik het wel weer gewoon volgen voorlopig. Ik vond het wel weer vrij boeiend! :D
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
LoreWittemans
Nog geen rang

Bericht door LoreWittemans »

visje schreef:Goh Lore zou bij ons wellicht meespelen dat onze favorieten gedelete zijn? :twisted:
Daar heb ik mij al lang bij neergelegd! :P Nee maar ik heb de rest van reeks 7 ook blijven volgen toen en die vielen beter mee dan wat ik vorige zondag gezien heb. Ik kan niet echt verwoorden waarom de eerste afl. van reeks 8 bij mij niet echt aansloeg. Mmm :roll:
0 x
'Ik ben een Delhaizemens'

Rosa: Werkt ma moeder...
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

visje schreef:Ik vond het ook niet heel super, dat magische sfeertje van reeks 1 tot en met 4 is geheel van de kaart geveegd.... reeks 5 was nog redelijk maar reeks 6 vond ik al zo anders, reeks 7 vond ik barsten van de clichés en deze is weer zo anders. Ik vond het niet heel super, sorry voor alle Flikkenfans die ik tegen de schenen trap.

Ik vond Pasmans wel erg tof, die blijft zijn charmes houden 8)
Tja hoe komt het de kwaliteits personages zijn er bijna allemaal uit laat pasmans en Nauwelaerts eruit en denk niet dat je nog vele succes zult hebben met flikken :oops: :roll:
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
spizzy
Nog geen rang

Bericht door spizzy »

Wat ik leuk vond in de eerste seizoenen van Flikken was het feit dat het niet allemaal zo'n serieuze zaken waren, maar ook kleine menselijke verhaaltjes. Tegenwoordig is het veel te ernstig allemaal, en die vernieuwing vind ik ook niet erg geslaagd. Bovendien doet die constante vas-et-viens van hoofdpersonages er ook geen goed aan
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Ik voel mij hier dus een uitzondering.. :?
Ik vond die aflevering wél goed, ik vind die ernstigere sfeer wel iets hebben. :P

Maar ik ben het ook eens met de meesten dat die voortdurende verandering van personages niet goed is..
0 x
L'Astrid
x 435

Bericht door L'Astrid »

Nicolaske schreef:Ik voel mij hier dus een uitzondering.. :?
Ik vond die aflevering wél goed, ik vind die ernstigere sfeer wel iets hebben. :P

Maar ik ben het ook eens met de meesten dat die voortdurende verandering van personages niet goed is..
Nee we zijn met 2 :wink: Ik vond het ook héél goed :wink: Ik kijk met plezier uit naar Roel Vanderstukken zijn personage :P
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

Nicolaske schreef:Ik voel mij hier dus een uitzondering.. :?

maar denk dat het zondag zal stuifen
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

wel, zonet de eerste aflevering op video gezien en ik was aangenaam verrast. :) Eindelijk hebben ze eens komaf gemaakt met dat irritante begin-tunetje dat er altijd was en is er eens een deftige begingeneriek. De flauwe humor is eindelijk ook geschrapt (was altijd één van de ergerlijkste momenten van Flikken) en t is ook beter gefilmd.
Ok, t heeft daardoor wel veel de indruk dat ze goed naar 24 gekeken hebben, maar kom. :) En t verhaal viel zelfs ook nog enigzins mee voor een Vlaamse politieserie. Enfin, t zal vanavond toch nog eens op video belanden.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Pearl
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Pearl »

Gisteren toch 's kunnen kijken. 't Heeft me toch wel van het begin tot het einde kunnen boeien.
0 x
i feel almost everything
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

Gaat Merel er ook uit? :oops:
0 x
L'Astrid
x 435

Bericht door L'Astrid »

Gertj3 schreef:Gaat Merel er ook uit? :oops:
Jup :wink:
0 x
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

'k heb gisteren naar de aflevering gekeken (wel het einde niet gezien, want dat was niet opgenomen, hoewel ik er 20 minuten had bijgedaan :evil: ) en er zit idd beterschap in...

maar denken die nu echt dat de kijkers onnozel zijn of zo? Ianka Fleerackers werd nog maar pas vorig seizoen geïntroduceerd als parketdinges en nu doet ze mee onder een andere naam met een andere functie en een persoonlijkheidswissel :roll:

bizar :?
0 x
Plaats reactie