Sandrine
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
- Poster rang 2
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 4
mja, da's toch iets dat meer voorkomt ? Allez, op mijn werk is dat toch zo.johan1969 schreef:Volgens mij werkt Sandrine toch in onderaanneming, maar zoals ze dikwijls bezig is zou je bijna denken dat ze een vennoot is !
Niet normaal.
Marie Design werkt nu samen met die firma van Sandrine en daarom zit die nu het meest op lokatie bij haar "klant".
t is niet omdat je dat niet kent dat dat niet normaal is hé.

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
'k heb geen 'blikken' geziensisken schreef:naar 't schijnt waren er gisteren "blikken" tussen Ann en Sandrine?
kan iemand wat meer uitleg geven? (was niet thuis)

0 x
-
- Poster rang 2
neenee, kheb het ook gezien!satine schreef:'k heb geen 'blikken' geziensisken schreef:naar 't schijnt waren er gisteren "blikken" tussen Ann en Sandrine?
kan iemand wat meer uitleg geven? (was niet thuis)ze hebben het even kort over de gezondheidstoestand van de moeder van Sandrine gehad, en Ann was wel vrij hartelijk, maar ik heb niks 'speciaals' gezien hoor - misschien wat wishful thinking?
De blikken waren er zeker naar het einde vant gesprek toe! een ongemakkelijke stilte werd net vermeden

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
dan zal ik daar niet de juiste voelsprietjes voor hebbenMette Marit schreef:neenee, kheb het ook gezien!satine schreef:'k heb geen 'blikken' geziensisken schreef:naar 't schijnt waren er gisteren "blikken" tussen Ann en Sandrine?
kan iemand wat meer uitleg geven? (was niet thuis)ze hebben het even kort over de gezondheidstoestand van de moeder van Sandrine gehad, en Ann was wel vrij hartelijk, maar ik heb niks 'speciaals' gezien hoor - misschien wat wishful thinking?
De blikken waren er zeker naar het einde vant gesprek toe! een ongemakkelijke stilte werd net vermeden

0 x
-
- Poster rang 2
haar moeder ligt op sterven, correctie, is net gestorven (tenzij ze haar maandag weer tot leven kunnen wekken), je zou voor minder gaan pruilen, niet?satine schreef:'k vind Sandrine wel een leuk personage, maar ze zou iets minder pruilmondje mogen trekken vind ik, soms komt ze over als een kleutertje...
't is in ieder geval een beter iemand dan Manon

0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
ik vond dat ze dat mondje daarvoor ook al trok hoor, zolang ligt Emma nog niet op sterven he!sisken schreef:haar moeder ligt op sterven, correctie, is net gestorven (tenzij ze haar maandag weer tot leven kunnen wekken), je zou voor minder gaan pruilen, niet?satine schreef:'k vind Sandrine wel een leuk personage, maar ze zou iets minder pruilmondje mogen trekken vind ik, soms komt ze over als een kleutertje...
't is in ieder geval een beter iemand dan Manon

en dat laatste ga ik zeker niet tegenspreken, ze geeft ook de indruk dat ze er wél zin in heeft, in tegenstelling tot....

0 x
-
- x 435