Eric
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
waarom is Eric bang om zijn kinderen kwijt te raken? Het zijn toch geen kleuters die aan de moeder zijn toegewezen. Ze zijn allebei volwassen, in jaren dan toch, neem ik aan. Als ze hem al niet meer zouden willen zien, zal dat door zijn eigen onvolwassen (en nu druk ik het netjes uit) gedrag komen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik vind dat ook hoor... In het begin had ik nog regelmatig medelijden met hem. Het is ook niet niks als je vrouw je bedriegt en ik vond het dan ook echt sneu voor hem. Maar nu begint hij toch echt door te draven! Hij zou beter met zijn leven verder gaan en Martine vergeten (maar da's natuurlijk altijd gemakkelijker gezegd dan gedaan). Zo zou hij meer respect opwekken dan dat hij nu doet, en als je het mij vraagt zou hij dan ook weer een stuk interessanter worden voor Martine als nu (als dat tenminste zijn bedoeling is, maar ik denk het wel). Dit zou een volwassen man van zijn leeftijd toch ook moeten beseffen lijkt me zo...johan1969 schreef:Ik vind dat Eric serieus begint te flippen tegenwoordig.
Tegen Martine 'hoe ? Ik dacht dat gij dat wist van Werner en Eva ?'.
Net een klein kind.
En hoe hij haar altijd lastigvalt op haar werk, dat grenst aan stalking.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Nog geen rang
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 1
Wat ik me nu afvraag. Erik verkoopt Bengo aan Victor.
Maar tijdens de verkoop zegt erik tegen Victor dat het een goeie hond is, de enige die hem altijd trouw is gebleven. waarom doet hij die hond dan weg. Diene mens vind dat zeker tof, zo bedrogen en belogen worden.
Dat zou je er op den duur toch van gaan denken.
Maar tijdens de verkoop zegt erik tegen Victor dat het een goeie hond is, de enige die hem altijd trouw is gebleven. waarom doet hij die hond dan weg. Diene mens vind dat zeker tof, zo bedrogen en belogen worden.
Dat zou je er op den duur toch van gaan denken.
0 x
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 2
Jah Eric, wat moeten we daar nu mee opvangen?
Als hij met zijn vuist op tafel slaat kan hij gans de situatie doen keren, hij had het natuurlijk zo ver ni mogen laten komen!
En dat excuus van die extra inkomsten?
Sam verdient 1000€/maand om op zijn lui gat te zitten en daarboven werkt hij nog in de fit en fun...ik denk niet dat ze op water en brood gaan moeten leven als hij die tuttebellen buitenzwiert...
Als hij met zijn vuist op tafel slaat kan hij gans de situatie doen keren, hij had het natuurlijk zo ver ni mogen laten komen!
En dat excuus van die extra inkomsten?
Sam verdient 1000€/maand om op zijn lui gat te zitten en daarboven werkt hij nog in de fit en fun...ik denk niet dat ze op water en brood gaan moeten leven als hij die tuttebellen buitenzwiert...
0 x
-
- Poster rang 2
Van 21 januari geleden dat er over de Eric iets gezegd is geweest...
Nu hij op sterven ligt verdient hij terug een plaatsje bovenaan...
Toen ik hem daar zo zag liggen kreeg ik spontaan de sjiebkes in mijn benen, brrrrrrr zo'n plaatselijke verdoving zou echt niets voor mij zijn!!!
Spuit mij dan maar volledig plat AUB...
Nu hij op sterven ligt verdient hij terug een plaatsje bovenaan...
Toen ik hem daar zo zag liggen kreeg ik spontaan de sjiebkes in mijn benen, brrrrrrr zo'n plaatselijke verdoving zou echt niets voor mij zijn!!!
Spuit mij dan maar volledig plat AUB...

0 x