familie Fierens
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Het beste van thuis vind ik momenteel toch de gesprekken tussen Nancy en Marianne (en An zijdelings) en de mimiek van beiden daarbij.
Ik wist dat Marianne bij Nancy zou gaan "vissen", want ze brandde van nieuwsgierigheid naar waar Nancy dat geld voor haar nieuwe kleren vandaan zou hebben. Maar Nancy gaf geen krimp, dus zal Marianne er ongetwijfeld op terugkomen.
Ik wist dat Marianne bij Nancy zou gaan "vissen", want ze brandde van nieuwsgierigheid naar waar Nancy dat geld voor haar nieuwe kleren vandaan zou hebben. Maar Nancy gaf geen krimp, dus zal Marianne er ongetwijfeld op terugkomen.
0 x
-
- Poster rang 4
-
- Poster rang 4
Ik zie het nog gebeuren dat Eddy toevallig zal passeren als Nancy en Femke die flatscreen aan het wegdragen zijn.koetje36 schreef:Nancy gaat den eddy zijnen home cinema en "platscreen"verkopen.
Hoe gaat hij daar weer op reageren!

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Als de familie Fierens in beeld komt ga ik altijd even recht zitten (naar de rest kijk ik maar met een half oog). De scene bij Eddy en Nancy thuis toen Femke binnenkwam in haar mooie outfit en het commentaar van Eddy daarop, de voorbespreking voor het doopfeest en het doopfeest zelf.
Eddy zag het helemaal zitten.
Vooral de reacties van Marianne op Eddy en Nancy zijn prachtig. Tot overmaat van ramp had Nancy ook nog hetzelfde kledingstuk aan.
Arme Marianne!
Eddy zag het helemaal zitten.
Vooral de reacties van Marianne op Eddy en Nancy zijn prachtig. Tot overmaat van ramp had Nancy ook nog hetzelfde kledingstuk aan.
Arme Marianne!
0 x
-
- Poster rang 1
- Contacteer:
-
- Poster rang 4
och, da zal ook wel leuke verhaallijnen opleveren zeker ?Luc schreef:Eddy achter de vuilkar... ze moeten hem nu niet te stereotyp maken ook![]()

de scenaristen zullen wellicht willen zeggen dat je niet te kieskeurig mag zijn als je werkloos bent.

0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 4
Ja, hij blijft altijd wel geloofwaardig.
Je zou er zelfs het idee van kunnen hebben dat je zo iemand in t echte leven ook al gezien hebt.
Enfin, Daan Hugaert is misschien ook wel de beste acteur van de cast van Thuis momenteel. Als je ziet hoe hij in Witse met evenveel overtuiging een gans ander personage kan neerzetten.

Enfin, Daan Hugaert is misschien ook wel de beste acteur van de cast van Thuis momenteel. Als je ziet hoe hij in Witse met evenveel overtuiging een gans ander personage kan neerzetten.
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.