Sam

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

ik heb ook altijd gedacht dat Sam een iets 'normaler' mens was dan zijn zus, maar nu begin ik toch behoorlijk te twijfelen! :roll:

de manier waarop hij zich opstelt tegenover Femke, is hij al vergeten hoe hij Femke heeft laten vallen als een steen toen de waarheid over Sofie aan het licht kwam? en de andere Bastiaensen doen vrolijk mee, alsof Femke hoogstpersoonlijk de coke in de neus van Sofie gepropt heeft! :twisted:

ze hadden beter hun kinderen wat weerbaarder gemaakt in plaats van aan elk grilletje toe te geven, ze zijn gewoon rotverwend! allebei!

en hoe Sam er bij loopt de laatste tijd, echt niet meer te doen! :roll: :lol:
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Ze willen van Sam precies een copy van Werner maken, maar hij is en blijft een groot kind.
0 x
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

sam is zo een achterlijk klein prutsventje. en de "goede" raad van zijn papa doet daar ook nie veel goe aan. Ik zou zo zeggen, zijt eens wa aardiger en zie dan waar ge komt 8) Ik vond het personage van sam vroeger veel leuker, toen ie nog niet zo een lelijk kapsel had en niet zo achterlijke kleren droeg.
0 x
Afbeelding
Essa
Nog geen rang

Bericht door Essa »

Moet Sam nooit eens soliciteren? Dat is ook de eerste keer dat ik iemand zie die zichzelf een job aanbiedt: zegt gewoon doodleuk dat hij terug bij Werner komt werken en Werner mag hem maar betalen. En dan nog eens de kleine zelfstandige beledigen door te veronderstellen dat die niks moeten doen om hun geld te verdienen 8)
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Essa schreef:Moet Sam nooit eens soliciteren? Dat is ook de eerste keer dat ik iemand zie die zichzelf een job aanbiedt: zegt gewoon doodleuk dat hij terug bij Werner komt werken en Werner mag hem maar betalen. En dan nog eens de kleine zelfstandige beledigen door te veronderstellen dat die niks moeten doen om hun geld te verdienen 8)
en als het hem daar niet bevalt kan hij nog altijd voor papa gaan werken. ;)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Essa schreef:Moet Sam nooit eens soliciteren? Dat is ook de eerste keer dat ik iemand zie die zichzelf een job aanbiedt: zegt gewoon doodleuk dat hij terug bij Werner komt werken en Werner mag hem maar betalen. En dan nog eens de kleine zelfstandige beledigen door te veronderstellen dat die niks moeten doen om hun geld te verdienen 8)
Ja, en Werner moet dat maar goed vinden.

En ook dat Sam zei dat hij het 'tussendoor' wil doen, dat klinkt niet positief.

Zolang hij niets beters vindt, wil hij dat 'prutsjobje' wel doen, zo klinkt het wel. Werner keek maar bedenkelijk, maar hij zal toch toestemmen denk ik om Martine gunstig te stemmen.
(heb afl van gisteren nog niet gezien)
0 x
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

Sammeke kreeg er goed van langs van Aisha :P

misschien wat overdreven om dat open en bloot op café te doen, maar wel verdiend 8)
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

sisken schreef:Sammeke kreeg er goed van langs van Aisha :P

misschien wat overdreven om dat open en bloot op café te doen, maar wel verdiend 8)
jep dat vind ik nu ook. Sam krijgt de volle laag! :roll2: :roll2:

ik vind het juist niet overdreven maar super!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

koetje36 schreef:
sisken schreef:Sammeke kreeg er goed van langs van Aisha :P

jep dat vind ik nu ook. Sam krijgt de volle laag! :roll2: :roll2:

ik vind het juist niet overdreven maar super!
Ik heb daar ook van genoten... :D Hij had het nodig! Nu nog hopen dat hij er wat van leert. :wink:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
visje
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door visje »

Ik vind het maar een zelfingenomen mannetje, heb het er niet zo op :oops: :oops: Maar goed, knoopjes aanleren valt vast wel te leren :twisted: Maar hij was wel vriendelijk tegen Aisha vond ik... maar dat hij inzit om zijn ouders is te begrijpen prestatie is ook niet de hele wereld, het is slechts een "rugzak" om er op te overleven, en dat kan op vele manieren...
0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind dat hij nogal koel doet tegenover Dorien. Als ik me niet vergis, hebben ze ooit de bedstee gedeeld, en hij behandelt haar alsof ze maar gewoon een meisje is zoals een ander.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Die Dorien vertoont behoorlijk naief gedrag eigenlijk, want Sam laat inderdaad duidelijk merken dat het wat hem betreft niet veel voorsteld...

Ik vroeg me eigenlijk nog wat af... Sam krijgt nu 1000 euro in de maand van Femke... Maar waarom eigenlijk? Is dat alleen om hem uit te kopen dan? Want Sam had verder toch geen eigen geld in Baget zitten geloof ik, dus dan alleen werkuren waarmee hij Baget mee gemaakt heeft tot wat het nu is. :? En dan is er nog die lening die Femke nu alleen moet afbetalen blijkbaar, maar die zij en Sam waarschijnlijk samen aan zijn gegaan om Baget te kunnen kopen. Hoeft Sam die dan niet mee af te betalen :?: Ik vind het een beetje een vreemde situatie (of ik heb iets gemist, dat kan natuurlijk ook :wink: )...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Sam is verschrikkelijk irritant geworden. Heel erg uit de hoogte doen, terwijl hij eigenlijk niets kan. Heeft niks van diploma, kent geen echte stiel. Hij zegt dat hij dat werk in de Fit&Fun niet heel zijn leven wil doen, maar precies dat hij veel andere dingen zou kunnen doen :roll:
0 x
Valda
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Valda »

Sam is niet goed bezig vind ik.
Hij doet precies alsof de loft van hem is, terwijl die nog altijd van Erik is.
En het toontje dat hij tegen zijn vader aanslaat. Mocht ik een zoon hebben, hij zou het niet moeten proberen!
0 x
tomorrow is another day...
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Wanneer gaat Sam aan de drugs geraken ?
0 x
Gesloten