We hebben Paul niet gezien vandaag ,maar ben wel benieuwd hoe zijn gezondheid en revalidatie verder zal verlopen...
Verder vind ik dat Boyd zeker gelijk heeft. Hij is precies nog de enige in het gezin Hoyland die echt aan Kayla denkt en niet alleen aan de baby. Nu ja, hij vermoed ook dat Kayla haar baby niet echt wil afstaan, maar gewoon niet anders kan... Vraag me af hoelang t gaat duren eer Boyd iets met Janae gaat krijgen en Dylan met Sky...
Lou had precies ook een beetje medelijden met Janelle, maar ja hij had haar dan ook die kredietkaart aangepraat zonder te beseffen dat Janelle daar niet zo zorgvuldig mee zo omgaan.
En Sindie wil precies alles mooier er laten uitzien dan het is. Haar verhaal aan haar vriendin Kelly klonk anders wel veel mooier dan het werkelijk is. Stuart gaat daar nog mee moeten uitkijken...
Oja, voor de mensen die nog niet op mijn site zijn gaan kijken. Ik heb daar ook een internetsoap lopen waarop sommige personages lichtjes gebaseerd zijn op die uit Neighbours en heb vandaag een generiek gemaakt.
Je kan deze hier bekijken:
http://www.youtube.com/watch?v=KEOJ-yGEQ64
Alle reacties zijn natuurlijk welkom!