Maarten

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Lekker gezellig samen naar de sauna. 8)
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Ik weet niet waarom, maar ik kan Maarten echt niet verdragen :?
En zo opdringerig dat hij is :?
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

sja, t is een bedeesd ventje hé. :) maar door z'n hardnekkigheid heeft hij wel iets griezeligs over zich. :? Alsof er achter iedere actie van hem een gans masterplan zit. zo'n beetje Eva afhankelijk maken enzo. dat ze daar nog altijd intrapt ... :roll:
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

frank schreef:sja, t is een bedeesd ventje hé. :) maar door z'n hardnekkigheid heeft hij wel iets griezeligs over zich. :? Alsof er achter iedere actie van hem een gans masterplan zit. zo'n beetje Eva afhankelijk maken enzo. dat ze daar nog altijd intrapt ... :roll:
Ik denk dat Eva gewoon een 'goed' meiske is dat niet gauw nee zegt tegen anderen, dus ook niet tegen Maarten.
0 x
zotteken
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door zotteken »

Eva is gewoon naïveteit op zich ...
Of in de ban van de manipulatie zichzelve ..
0 x
Never put a sock in a toaster
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

Nicolaske schreef:Ik weet niet waarom, maar ik kan Maarten echt niet verdragen :?
En zo opdringerig dat hij is :?
ik vind dat hij eerder zenuwachtig overkomt 8)
0 x
Afbeelding
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Ze kennen haar zwakke punten natuurlijk wel goed en kunnen er goed op inspelen. Dat ze zich nogal rap schuldig voelt over iets bijvoorbeeld, terwijl dat niet zou moeten.
0 x
Be there at ten.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

frank schreef:Ze kennen haar zwakke punten natuurlijk wel goed en kunnen er goed op inspelen. Dat ze zich nogal rap schuldig voelt over iets bijvoorbeeld, terwijl dat niet zou moeten.
dat heeft natuurlijk ook wel veel met haar jeugd te maken, en sommige mensen kunnen zich daar nu eenmaal moeilijk over zetten.

Maar Maarten is een creep, de adoratie waarmee die naar Eva kijkt, daar krijg ik de .... van (en zo zijn we weer ontopic) :P :wink:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

frank schreef:sja, t is een bedeesd ventje hé. :) maar door z'n hardnekkigheid heeft hij wel iets griezeligs over zich. :? Alsof er achter iedere actie van hem een gans masterplan zit.
Precies, zo komt hij over ja... Ook ik krijg er de kiebels van! Als je dan ook nog eens kijkt naar de persoonlijkheid van zowel zijn moeder als zijn "fijne" broer, dat maakt het er niet beter op.. :?

Robert had duidelijk geen sterke genen, aangezien hij de enige is uit dat huishouden die vrij normaal overkomt.. :wink: :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Christel schreef: Robert had duidelijk geen sterke genen, aangezien hij de enige is uit dat huishouden die vrij normaal overkomt.. :wink: :lol:
maar toch ook al meer dan 25 jaar getrouwd met Mathilde :P en als je bij de hond slaapt..... :lol:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Maarten is Tina wel snel vergeten he. :roll:
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Misschien dat ik niet goed heb opgelet, maar bleek uiteindelijk niet dat Tina niet bestond??
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Nicolaske schreef:Misschien dat ik niet goed heb opgelet, maar bleek uiteindelijk niet dat Tina niet bestond??
Het is nooit echt gezegd geweest, maar opeens was het gedaan, en uit de gesprekken tussen Maarten en zijn moeder kon je dat wel opmaken. :wink:
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

satine schreef:
Nicolaske schreef:Misschien dat ik niet goed heb opgelet, maar bleek uiteindelijk niet dat Tina niet bestond??
Het is nooit echt gezegd geweest, maar opeens was het gedaan, en uit de gesprekken tussen Maarten en zijn moeder kon je dat wel opmaken. :wink:
Het is wel degelijk gezegd geweest dat Tina eigenlijk enkel een deel van een plan was om ervoor te zorgen dat Eva bij Mathilde ging komen wonen zonder dat ze schrik zou hebben van Maarten. ;)
0 x
Be there at ten.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

frank schreef:
satine schreef:
Het is wel degelijk gezegd geweest dat Tina eigenlijk enkel een deel van een plan was om ervoor te zorgen dat Eva bij Mathilde ging komen wonen zonder dat ze schrik zou hebben van Maarten. ;)
weer niet goed gehoord dan :oops:
(of de oude dag) :lol:
0 x
Gesloten