De Bomansen

Gesloten
visje
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door visje »

xenium schreef:
visje schreef:Ik heb een Luc Bomans allergie jakkes! Volgens mij ben je dan geen slecht acteur als je iemand zo kribbig weet te maken. Donders.. ik heb altijd de neiging een teil en een dweil onder mijn tv te leggen als die slijnmbal terug bezig is. Maar frank vind ik wel cool 8)
Ik geef u 100% gelijk. Ik heb ook een hekel aan Luc Bomans. De frank daarentegen. Zo ne coole kerel. Diene zegt ten minste wa hem denkt. Ik ben ook zo in het dagelijkse leven. Ga nu wel ni op de vuist...
Gelukkig maar anders moest ik in Harnas naar België :wink: Al mag ik het hier ook wel eens aandoen, als je ziet hoe mensen reageren op een simpele mening....

Maar back 2 topic,,,, Frank en de Finding Nemo beker was wel tof... ben echt benieuwd hoe dit af gaat lopen met Frank enzo
0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
Essa
Nog geen rang

Bericht door Essa »

Ik vraag mij af wat Frank van plan is. Hij kan toch niet de rest van zijn leven in dat kruipkot blijven zitten?
En wat is de bedoeling van die telefoontjes? Waarom belde hij in de eerste plaats eigenlijk naar Vercammen?
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Al bij al levert dit nog altijd niet het bewijs dat hij onschuldig is in de zaak van de overvallen. dus van inspecteur Monard is hij nog niet meteen verlost.

Vraag me trouwens af voor wie Simonne gaat kiezen als Frank plots terug voor de deur staat.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Vandaag met die scenes op het kerkhof was er toch één iets dat ik me afvroeg. Er was een schoon graf voor Roger & Florke. Maar waar is het graf van "Staf zaliger" eigenlijk ? :) zou de naam van Florke daar ook al niet opstaan van toen die gestorven was ? :)
"Staf zaliger" was immers gestorven toen hij nog getrouwd was met Florke.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Frank was beter op zijn eiland gebleven. Zo zagen over zijn straaltje zon, hij kon daar hele dagen in de zon liggen. En waarom zomaar 6000 euro anoniem terugbrengen ?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Luc schreef:Frank was beter op zijn eiland gebleven. Zo zagen over zijn straaltje zon, hij kon daar hele dagen in de zon liggen. En waarom zomaar 6000 euro anoniem terugbrengen ?
Dat van die 6000 euro vind ik juist een mooi gebaar van hem... Hij kan het niet zelf terug gaan brengen, maar wil toch dat het geld weer terecht komt waar het hoort (Cois' blunder buiten beschouwing gelaten ;) ). Dat laat wel zien dat Frank kan zijn wat hij wil, maar hij is geen dief.

Verder ben ik het wel met je eens dat hij beter op zijn eiland gebleven was, tenminste toch wel op dit moment... Ik ben al nooit fan geweest van die hele dubbelganger verhaallijn, maar op dit moment vind ik ook de afwikkeling daarvan vervelend worden... Ik denk dat deze hele verhaallijn ervoor zorgt dat Frank, in mijn ogen toch, alleen maar een nog "vervelender" personage wordt! Bovendien kan ik me ook niet echt voorstellen dat hij nog samen zou komen met Simonne. Ik ben het dan ook helemaal met Satine eens wat betreft Mo en Simonne... Het valt me zelfs mee dat Simonne het gedrag van Frank zo lang heeft verdragen! :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Allez hop, hij is nog niet terug thuis of hij zit al te liegen dat hij zwart ziet! :roll: :roll: :roll:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad :roll: Maar eigenlijk was het ook wel te verwachten... Ten eerste zal Frank nooit veranderen, en ten tweede is hetgeen hij gedaan heeft zo al praktisch niet te vergeven, laat staan als blijkt dat hij er ook nog met een andere vrouw vandoor gegaan is. Ik vraag me wel af waar dit nu toe moet gaan leiden. Zeker als uitkomt dat Frank maar weer eens gelogen heeft. Het wordt wat vervelend zo hoor! :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

en Frank toonde maar meteen hoe zijn persoonlijk hygiëne in het werk gaat:

deo spuit je onder je oksels als je al helemaal gekleed bent :roll2:

djeezes :roll:
en dan de klap die daar uitkomt :roll: :roll:
afvoeren die handel! 8)
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Goh, ik vind het anders wel zalig om hem te zien afgaan. :) Ipv even bij de gevoelens van de ander stil te staan zeggen dat het vergeten en vergeven is dat ze met Mo naar bed geweest is. :D
0 x
Be there at ten.
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

en hij trekt tegenwoordig altijd hetzelfde gezicht....

eerst zuchten en dan van nee schudden...

Ik krijg er de kriebels af :evil:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Frank denkt blijkbaar dat alle problemen zijn opgelost als Mo weg is, maar hij heeft nog wel veel uit te leggen.

En wat als blijkt dat 'Hans' niet bestond en hij met een andere vrouw op Curacao zat ? Dat zal ook nog wel uitkomen.

Evenals het feit dat Cois het geld niet bij Femke, maar bij haar ma onder de deur heeft gestoken.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

hehe, t is zover. Cois heeft z'n mond voorbijgepraat. :)
0 x
Be there at ten.
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Ik verschoot ervan dat Frank zich zomaar gewonnen gaf.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Dat verhaaltje van Frank dat hij naar t buitenland gaat, is volgens mij gewoon om Simonne haar reactie te testen...

:!: Hoewel, in de voorstukjes van volgende week komt Cois in de schuilplaats van Frank, en hij is er niet meer... :!:

edit satine: spoilers ALTIJD in het wit en tussen deze dingen: :!:
0 x
Gesloten