ze zei: 'ik moet wel mijn vriend even verwittigen dan'Mette Marit schreef:een 'vriend'Christel schreef:Ik vond het een behoorlijk misplaatste opmerking die Ann gisteren maakte tegen Marianne over de verborgen kwaliteiten van Swerts. Ook weer iets wat ik niet bij haar vind passen eigenlijk. Ann is toch een beetje het pad kwijt op het moment lijkt wel...![]()
Van de andere kant vond ik het ook wel weer sneu voor haar dat Frida blijkbaar een vriend heeft...
Ann De Decker (Monika Van Lierde)
- satine
- Poster rang 5

- x 1679
- x 2603
0 x
-
Mette Marit
- Poster rang 2

Hoeveel keer dat ik dat ooit gezegd heb....satine schreef:ze zei: 'ik moet wel mijn vriend even verwittigen dan'Mette Marit schreef:een 'vriend'Christel schreef:Ik vond het een behoorlijk misplaatste opmerking die Ann gisteren maakte tegen Marianne over de verborgen kwaliteiten van Swerts. Ook weer iets wat ik niet bij haar vind passen eigenlijk. Ann is toch een beetje het pad kwijt op het moment lijkt wel...![]()
Van de andere kant vond ik het ook wel weer sneu voor haar dat Frida blijkbaar een vriend heeft...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1679
- x 2603
ik ook, maar dan kwam daar geen 'ok, 't is goed' aan te pasMette Marit schreef:Hoeveel keer dat ik dat ooit gezegd heb....satine schreef:ze zei: 'ik moet wel mijn vriend even verwittigen dan'Mette Marit schreef:een 'vriend'Christel schreef:Ik vond het een behoorlijk misplaatste opmerking die Ann gisteren maakte tegen Marianne over de verborgen kwaliteiten van Swerts. Ook weer iets wat ik niet bij haar vind passen eigenlijk. Ann is toch een beetje het pad kwijt op het moment lijkt wel...![]()
0 x
-
Mette Marit
- Poster rang 2

satine schreef:ik ook, maar dan kwam daar geen 'ok, 't is goed' aan te pasMette Marit schreef:Hoeveel keer dat ik dat ooit gezegd heb....satine schreef:ze zei: 'ik moet wel mijn vriend even verwittigen dan'Mette Marit schreef:een 'vriend'Christel schreef:Ik vond het een behoorlijk misplaatste opmerking die Ann gisteren maakte tegen Marianne over de verborgen kwaliteiten van Swerts. Ook weer iets wat ik niet bij haar vind passen eigenlijk. Ann is toch een beetje het pad kwijt op het moment lijkt wel...![]()
Van de andere kant vond ik het ook wel weer sneu voor haar dat Frida blijkbaar een vriend heeft...![]()
Ik denk gewoon dat ze wel lesbisch is maar dat ze het gewoon verbergt...
enfin, dat hoop ik
0 x
-
Mette Marit
- Poster rang 2

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
- satine
- Poster rang 5

- x 1679
- x 2603
-
frank
- Poster rang 4

heu, van Butch & Sundance ?satine schreef:ik vond haar -zeker in vergelijking met Manon- anders nogal 'butch'Christel schreef:Ik hoop het! Het is Ann gegund...Mette Marit schreef:Tjah het is zo ene die et zelf nog niet weet...satine schreef:'t zal ook een laatbloeierke zijn, zoals ons Anneke
just gelijk Sarah Bettens
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
frank
- Poster rang 4

- satine
- Poster rang 5

- x 1679
- x 2603
butch (zonder -er) is gewoon een bestaand Engels woord.frank schreef:the butcher ? Je vind dat ze er teveel als een slager uitziet ?satine schreef:nee, zoals het Engelse woord
zoek het maar eens op, dan vergeet je dat nooit meer
en sinds wanneer dragen slagers fluo-vestjes?
sinds de koeien bijziend zijn of zo?
0 x
-
frank
- Poster rang 4

Geen idee, gij zijt begonnen over uw butcher hé.satine schreef:butch (zonder -er) is gewoon een bestaand Engels woord.frank schreef:the butcher ? Je vind dat ze er teveel als een slager uitziet ?satine schreef:nee, zoals het Engelse woord
zoek het maar eens op, dan vergeet je dat nooit meer![]()
en sinds wanneer dragen slagers fluo-vestjes?![]()
sinds de koeien bijziend zijn of zo?
en het is overgens "Je vindt" met een t om mezelf even te corrigeren.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
Mette Marit
- Poster rang 2

-
Mette Marit
- Poster rang 2