zal nu denk niet lang meer duren-> die komen rond den trouw van rosa en waldek (heb extra dvd van thuis-hln denk ik, waar er reportages van de rode loper op staan en den trouw van rosa en waldek was in november 2002 en rond die tijd was er ook een reportage van 'het nieuwe gezin in de populaire tv1-soap thuis')frank schreef:Werner De Smedt zal in ieder geval eerst nog moeten verdwijnen.Luc schreef:Misschien wil hij weten vanaf wanneer ze 's middags bij de herhalingen de afleveringen met Sam en Sofie gaan tonen.
Geen idee, echt lang kan het volgens mij niet meer duren.
Middag afleveringen
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Mona'ke
- Poster rang 2

0 x
-
Sofie Fanneke
- Nog geen rang
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Laat maar, ik bedacht me net dat het normaal gezien al geweest is.Sanneke schreef:Misschien een rare vraag, maar heeft iemand enig idee wanneer Jakke (een van de werknemers van Vercammen; gespeeld door Peter Verhulst) voor het eerst te zien was in Thuis? En of dat dan al geweest is of dat het, wat ik denk, nog moet komen...
0 x
Sanne
-
Gismo1
- Nog geen rang
Voor de fans van Leontien...
(is mijn favoriete actrice, samen met Luc) een hoogtepunt voor Leontien
Over de overgangen in het fragment, dit komt omdat ik bepaalde verhaallijnen bij elkaar zet en er zo één lange DVD van maak.
Groetjes,
Peter
Over de overgangen in het fragment, dit komt omdat ik bepaalde verhaallijnen bij elkaar zet en er zo één lange DVD van maak.
Groetjes,
Peter
0 x
-
visje
- Poster rang 1

- Contacteer:
-
sisken
- Poster rang 2

eerder voor de fans van MarianneGismo1 schreef:Voor de fans van Leontien...(is mijn favoriete actrice, samen met Luc) een hoogtepunt voor Leontien
![]()
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
-
Gismo1
- Nog geen rang
Wel, ik ben bezig met een tweetal verhaallijnen aan elkaar te zetten en maak daar dan een DVD van. Dat is dan ongeveer 3 uur en 45 minuten ononderbroken Thuis, (en als je bezoek hebt stel ik altijd met plezier vast dat mensen blijven kijken...visje schreef:ooh man dat filmpje is facinerendEcht lollig zeg heb je er nog? en heb je die filmpjes toevallig online staan??? Ik heb namelijk een site gemaakt over marijke hofkens, en ben op zoek naar media materiaal fotos en of filmpjes.
![]()
Er staat wat materiaal over Thuis wat ik online heb gezet, maar dat verandert regelmatig. Ook zijn niet alle foto's goed maar zoals gezegd, deze veranderen af en toe. Ik heb er nu even de twee generieken opgezet maar die ga ik vervangen door ze alle drie aan elkaar te zetten en te zorgen voor beter geluid.
Generieken
Verder heb je hier drie linken waar ik dus regelmatig wel iets opzet over Thuis.
http://four.fsphost.com/Gismo1/thuis/
http://users.telenet.be/Gismo1/
http://members.lycos.nl/gamekillah171/t ... amse_soap/
Groetjes,
Peter
0 x
-
visje
- Poster rang 1

- Contacteer:
-
evelien
- Nog geen rang
Vandaag is er voor de eerste keer gesproken over neef Erik die met zijn gezin zal intrekken bij marianne wegens problemen met bouw van het huismona'ke schreef:zal nu denk niet lang meer duren-> die komen rond den trouw van rosa en waldek (heb extra dvd van thuis-hln denk ik, waar er reportages van de rode loper op staan en den trouw van rosa en waldek was in november 2002 en rond die tijd was er ook een reportage van 'het nieuwe gezin in de populaire tv1-soap thuis')frank schreef:Werner De Smedt zal in ieder geval eerst nog moeten verdwijnen.Luc schreef:Misschien wil hij weten vanaf wanneer ze 's middags bij de herhalingen de afleveringen met Sam en Sofie gaan tonen.
Geen idee, echt lang kan het volgens mij niet meer duren.
0 x
Order is for idiots, genius can handle chaos
-
Rieka
- x 435
Daar zullen in 't beste geval nog wat stenen van over zijn..frank schreef:Is er eigenlijk ooit geweten wat er geworden is van dat huis ?
Er wordt daar al heel lang in alle talen over gezwegen.
Maar als ik ergens lees of hoor wat er echt mee gebeurde, dan ben jij de eerste die ik 't zal vertellen!
0 x
-
Mette Marit
- Poster rang 2

- Jussi
- Poster rang 1

- Contacteer:
mrsongman,... your da man !!mrsongman schreef:Die generieken zijn te gek!!! Dankjewel!!!
Vooral de 1e beelden had ik nog nooit gezien
Groetjes,
mrsongman
Je zolang kunnen inhouden om je eerste berichtje te posten,... (2 jaar, 1 maand en 20 dagen)
Chapeau!
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)