het was meteen een goeie aflevering om mee te openen, maar aangezien ik het tweede seizoen maar half en half gevolgd heb, kon ik op sommige vlakken niet meteen mee
- Dana en Alice zijn blijkbaar uit elkaar en Dana is terug bij Lara (die twee passen goed bij elkaar, maar 'k vind het wel spijtig voor Alice)
- Alice slikt bijgevolg een hoop pillen om haar depressie te boven te komen en begint zich daardoor heel raar te gedragen
- Tina en Bette zijn weer bij elkaar en Bette wil baby Angelica adopteren, waardoor er een sociaal-assistente op bezoek moet komen om de gezinssituatie te beoordelen
'k moet wel zeggen, dat heel dat Attachment Parenting er ook wel wat over was volgens mij
- maar dan het stukje met Jenny (nooit mijn favoriete personage geweest): ze zit bij haar ouders, heeft precies een nieuw lief opgescharreld (die er dan nog echt - meer nog dan Shane - uitziet als een vent) en komt nu terug naar LA (oh no
- Shane is nog steeds samen met Carmen en ging Carmens familie bezoeken voor een etentje, eigenlijk de leukste scènes uit heel die aflevering
voilà, klein overzichtje voor degenen die zich nu nog maar realiseren (s**t, 'k heb het gemist